Citat:
Ursprungligen postat av
Falta
Jag håller med dig helt och hållet, alla experter är eniga, dumpen är helt fel väg att gå. Dessutom har det blivit pengar av dumpen, jag menar för SoP, och det finns seriösa föreningar som jobbar mot all form av övergrepp. Och har funnits länge, det är dom anhöriga till gäddorna som får ett helvete. Vi får se vad som händer med dumpen.
Ja visst handlar det mycket om pengar det gjorde det även långt innan impulskollens skumma bidrag dök upp. Förmodligen drar man med sig dem i graven alt att de drar med varandra. Finns ju ingen med vettet i behåll som anlitar dem efter att den fakta kommit upp till ytan. Vad är det här egentligen. De borde börja känna sig aningen oroliga nu. Förmodligen fullt sysselsatta med att "städa" just nu om ska gissa. De flesta normalbegåvade samt alla med en IQ över genomsnittet begriper ju att det här är tokigt så in i helvete
Och som du säger de drar med sig anhöriga och försöker släta över det med att "familjen, vill inte bli kontaktade" " de ringer arbetsgivare och lägger sig i och med vilken jävla rätt gör det det? Alltså ta mig fan hoppas de döms till fängelse förr eller senare om ingen annan hinner ta hand om dem först. Jävla rikspuckon vet du, och för att inte tala om våra folkvalda som öppnat upp för det här virrvarret om offentlighetsprincip, utgivningsbevis och villkor kopplade till detta

haha.. Det är stensjukt Men vi säger väl håll i, håll ut det är snart slut med dem.