2024-03-31, 20:44
Medlem
Bertil.1987s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fotbollskillen92
Gör det dig upphetsad?

Inte ett dugg
De e djupt tragiskt när en ung man blir mördad på det där sättet
Citera
2024-03-31, 20:44
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil.1987
Då måste dom söka hjälp istället för barn
Varför kan inte Dumpen be dem söka hjälp innan de konfronterar, nej för då får de inget roligt att lägga ut.
Citera
2024-03-31, 20:50
Medlem
Citat:
.
Hotar du Dumpen?
(FB) Kan ni ha sex med en 15årig?
Citera
2024-03-31, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Efter att ha läst dagens inlägg så blir det en extra swish till Dumpen.
Känns extra angeläget när man får inblick i dessa sjuka individers tankevärld ja.
Citera
2024-03-31, 20:52
Medlem
Bertil.1987s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Varför kan inte Dumpen be dem söka hjälp innan de konfronterar, nej för då får de inget roligt att lägga ut.

Jag har svarat på det tusentals ggr och jag måste hänvisa dig till mina tidigare svar
Citera
2024-03-31, 20:59
Medlem
sunlesss avatar
Citat:
Jo men den där ridläraren hade en maktbalans över dem. Det är redan olagligt om man är under 18 när det finns en sådan obalans. Vart vill du komma? Jag menar att varför skulle en tjej i den åldern till exempel ångra sig mer med någon tio år äldre än mig någon jämnårig? Precis som att det är omöjligt att ångra sig med någon i samma ålder.
Relax dude. Räkna till tio och berätta vart Du vill komma. Du mår ju dåligt för att gäddor inte får chatta med minderåriga.

Vilken tjej pratar du om?

Vet inte om det hör hemma här men du nämner att det förekommer 9-årsgräns i Afrika. Take it easy.
Senast redigerad av sunless 2024-03-31 kl. 21:04.
Citera
2024-03-31, 21:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hahahohoyrsovane
Det torsk,. jag menar gäddorna ofta gör är ju samma sak, du utnyttjar ved de tror är en trasig unge i trångmål som dessutom berättar om tidigare övergrepp.

Jag är inte här för att mena på att diverse övergrepp är ok och det är egentligen inte det vi pratar om här. Jag är här för att det dumpen gör och tillåts göra är så jävla snett så att det saknar motstycke. Det måste få ett stopp. Men efter vad som framkommer här det senaste är jag ganska förvissad om att det här är löst inom en inte allt för avlägsen framtid. Under tiden ska vi fortsätta och prata vitt och brett om Sara och Patrik och deras förståndshandikappade bebis dumpen.
Citera
2024-03-31, 21:18
Medlem
KaninHitlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DPKatta
Den diskussionen tycker jag att samtliga kan släppa direkt. Det har aldrig hänt, och kommer aldrig att hända, att någon kan betala eller muta sig tll att slippa bli publicerad. Vi jobbar inte på det sättet.

Nästa gissning!

ALLA kan köpas till rätt pris. Och Sara och Patrick lär knappast tillhöra de mest svårmutade människorna i sverige. De skulle båda sälja sina mödrar till rätt pris. Sara sålde ju sig själv för fulamfetamin och kuk...knappast någon jag tror är omutbar. Och patrik gnällde inte över kuksugandet när han blev världsmästare i höjdhopp. Jag skulle definitivt kunna köpa båda två om de hade något att erbjuda mig.
Senast redigerad av KaninHitler 2024-03-31 kl. 21:33.
Citera
2024-03-31, 21:19
Medlem
goofers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hahahohoyrsovane
Hon är inte sjukskriven, du måste vara den enda i tråden som inte har koll på det än, har avhandlats ingående, testa att söka. Lilla förstoringsglaset du vet.

I Sverige har vi subventionerad tandvård och med vissa diagnoser får personerna även bidrag. Sara har garanterat inte fixat tänderna för swish-pengar och alla med normal intelligens förstår att det inte är så.
Så det är bara en "tillfällighet" att tänderna fixats nu och inte tidigare?
Alla med tillräcklig frisk hjärnvävnad förstår att det är pengar från dumpen (som skulke gått till att skydda barn) som sponsrat garnityret.
Citera
2024-03-31, 21:21
Medlem
Faltas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Och inga swishpengar.
Citera
2024-03-31, 21:32
Medlem
Faltas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tomtenspung
Jag är inte här för att mena på att diverse övergrepp är ok och det är egentligen inte det vi pratar om här. Jag är här för att det dumpen gör och tillåts göra är så jävla snett så att det saknar motstycke. Det måste få ett stopp. Men efter vad som framkommer här det senaste är jag ganska förvissad om att det här är löst inom en inte allt för avlägsen framtid. Under tiden ska vi fortsätta och prata vitt och brett om Sara och Patrik och deras förståndshandikappade bebis dumpen.
Jag håller med dig helt och hållet, alla experter är eniga, dumpen är helt fel väg att gå. Dessutom har det blivit pengar av dumpen, jag menar för SoP, och det finns seriösa föreningar som jobbar mot all form av övergrepp. Och har funnits länge, det är dom anhöriga till gäddorna som får ett helvete. Vi får se vad som händer med dumpen.
Citera
2024-03-31, 21:33
Medlem
sebertos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KaninHitler
ALLA kan köpas till rätt pris. Och Sara och Patrick lär knappast tillhöra de mest svårmutade människorna i sverige. De skulle båda sälja sina mödrar till rätt pris. Sara sålde ju sig själv för fulamfetamin och kuk...knappast någon jag tror är omutbar. Och patrik gnällde inte över kuksugandet när han blev världsmästare i höjdhopp.
Så är det. Ingen vet hur många som köpt sig fria, om det nu förekommit. Fångar de rätt gädda som kan köpa sig fri för det de vill ha kommer de göra det. Gäddan har ju fått sig en minnesbeta så No big deal. Vem som helst kan ju börja jaga gäddor och utpressa fanskapen. Bara hota med att skicka film och loggar till dumpen för publicering.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in