2024-04-13, 17:03
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
https://dumpen.se/2024/04/13/han-gned-sitt-skrev-mot-mig-samtidigt-som-han-larde-mig-baka-sockerkaka/

Konfunderad, denna flicka undviker inte mannen fastän hon kan, för mig känns det väldigt konstigt.
När både mamma och pappa är alkoholister så var han förmodligen den enda och den bästa vuxna kontakten hon hade i sin närhet.

Barn till missbrukare är Guld för pedofiler.
Citera
2024-04-13, 23:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Berraperra1975
Du som har varit så förtjust i Sara och även försökt bjuda ut henne. Då kan jag upplysa dig att det var förra månaden Sara fyllde år den 19/3. Så nu ligger du risigt till hos Sara när du glömt hennes födelsedag. Nu blir det aldrig någon middag med henne.

Jo det stämmer väl ganska bra. Tanten Sara är nu 50 år fyllda och viftade bort mig som underhuggare. Hon slutade svara på pm när det kom på tal. Men jag har släppt det så no hard feelings.

Dumpen runkade upp gamla kukar redan på den tiden och hängde ut dessa som pedofiler. Agda 68 hade också resulterat i stånd men då kan inte Impullskollen hjälpa till.

Var är mingelbilderna från Saras 50 års kalas? Stoppa pressarna, Damernas värld, ETC mfl?
Citera
2024-04-14, 01:33
Medlem
Lagopussys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Takanashi
Aftonbladet och andra drakar publicerar bara sådana som är dömda för synnerligen grova brott. Det kallas för pressetik , som dumpen totalt saknar. Tror du på verkligt allvar att alla 400 som blivit uthängda av dumpen är livsfarliga för barn??? Att majoriteten är ohälsosamma för barn absolut , men livsfarliga nej. Mantra upprepat av Sara som en del tyvärr sektmedlemmar tagit till sig.
Lögn så klart.
Ett exempel: https://www.expressen.se/nyheter/sverige/19-aringen-fran-malmo-abdo-falangens-torped/ Finns många.
Citera
2024-04-14, 08:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Tveksamt om en fjortis skulle öppna så i en chatt med en gammal gubbe.

Självklart så skulle en fjortis inte vara så extremt kåt på en gammal gubbe. Enda anledningen till att en tjej i den åldern skulle skriva med en man i den åldern, skulle vara om han hade någonting att erbjuda så som cigaretter eller liknande.

Hon skulle inte skriva att han är snygg sexig och så vidare. Skulle någon tjej i den åldern veta om hur han såg ut och åldern hur skulle man inte vilja ses. En annan sak om han använder andra bilder ljuger om sin ålder. Fast dessa gubbar tror på fullaste allvar att en söt tjej den åldern ska vilja träffas så de ser ut.
Citera
2024-04-14, 11:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lagopussy
Lögn så klart.
Ett exempel: https://www.expressen.se/nyheter/sverige/19-aringen-fran-malmo-abdo-falangens-torped/ Finns många.

Man ska inte behöva klicka på en länk. Citat krävs. Orutinerat av dig mr Pussy!
Citera
2024-04-14, 11:58
Medlem
Lagopussys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Man ska inte behöva klicka på en länk. Citat krävs. Orutinerat av dig mr Pussy!
Inte trådstart det här, gubbe.
Citera
2024-04-14, 12:09
Medlem
Citat:
Lögn så klart.

Undantag är generellt sett ointressanta och använda bara av svaga. Jag vet en som,,,la la la
Citera
2024-04-14, 13:21
Medlem
Kan man se något mönster gällande användarnamnen hos de som chattar med barn? Alltså vad de heter på de olika forumen, inte deras riktiga namn? Eller finns det något annat som utmärker dem? Vilka forum de är på, om de har nån symbol eller nåt i användarnamnen osv?
Citera
2024-04-14, 13:53
Medlem
eldrattans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av reservkonto1234
Kan man se något mönster gällande användarnamnen hos de som chattar med barn? Alltså vad de heter på de olika forumen, inte deras riktiga namn? Eller finns det något annat som utmärker dem? Vilka forum de är på, om de har nån symbol eller nåt i användarnamnen osv?

En apa som håller för ögonen är signumet
Citera
2024-04-14, 14:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eldrattan
En apa som håller för ögonen är signumet
Det har jag inte sett någonstans, men jag har inte kollat igenom alla.

Jag tänker på om det finns nåt man kan varna barn för, t ex var försiktig med användare som har en apa som avatar, eller som heter si eller så.
Senast redigerad av reservkonto1234 2024-04-14 kl. 14:35.
Citera
2024-04-14, 14:43
Medlem
Citat:
Inte trådstart det här, gubbe.

Det hör till vanligt hyfs att man citerar när man postar en länk. Hur jävla lat kan man vara mr Pussy!
Då har du lärt dig något nytt idag.
Citera
2024-04-14, 14:49
Medlem
Furofsteels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil87
Dumpen Saknar inte pressetik utan dom har bara sina egna pressetiska regler

Va? Pressetiken är regler som svensk press är överens om att de ska följa. Det finns inget utrymme för att ha egna regler och kalla det för pressetik.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in