Citat:
Ursprungligen postat av
Refugen
Nja, du är ett par månader efter. I januari tyckte vi alla synd om honom utom Goldentie och Mumsbulle som nu har valt ut Jocke som den store Djävulen istället för Chrille.
I januari höll alla på Chrille och vi förenades i vår lättnad när han släpptes ur häktet och återförenades med sin familj i Karlskoga. Han hade hela Sveriges stöd men valde att kasta alla som stöttar honom till vargarna och låta sin kåtma styra hela hans liv istället för kärlek, trygghet och familj.
Allt detta gjorde han medan han blåljög för sin familj, sina vänner och följare. Att folk fortfarande följer den pajasen är ett underbetyg för mänskligheten.
Intressant resonemang, jag har väl lika stor rätt att yttra mina åsikter som alla andra, att jag inte lyder fårskocken eller följer med strömmen som en död fisk, utan tar reda på fakta är ett hot alltså?
Vem startade hatdrevet mot Linnéa i syfte att utmåla henne och hela hennes familj som monster?
Vem har utpressat och hotat Christofer att "välja rätt", dvs leva med Julia, då skulle allt vara guld och gröna skogar?
Vem är rädd för att framstå som psykopat, som ser människor som varumärken?
Bitch Please, skulle Chrippa ha ljugit när han satt med fulla restriktioner?
Det är tragiskt att se hur förledda så många är som lyder och tror på vad Clownerna påstår.
Tänk efter själv någon gång.
Hur bra är arrangerade äktenskap?
Tack, men nej tack.
Christofer har börjat klippa loss puppetmasterns trådar, äntligen.
Linnéa har manipulerat Chrippa?
Hon har fått honom att inse att han är någonting annat än Joakim Lundells lillebror, att han är värd att älskas för den han är.