2024-03-31, 12:01
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Weezl
Julia är ännu värre, sitter i poddar och säger att hennes mål är att bli influencer och känd. Sedan marknadsför hon sig som ”Chrippas ex” på sidor man kan boka henne till olika jobb och sponsring. Hon pumpar situationen till max. Tänk att vara så ointressant att ens starkaste kort är att vara någons ex!
https://youtu.be/bCDS0fN0O68?si=nP8If-XwsjENmhVp

Hon och syrran har även startat en podd som jag inte tror blir långvarig, med tanke på hur bitter Julia är.

Just nu är hon återigen hos Stolledanos.

Hon försöker verkligen "allt" för att profilera sig som en influencer, samtidigt som hon kopierar Linnéa med tex fillers...

Julia har inte släppt att Christofer lämnat henne och det är Linnéas fel, hade inte Linnéa funnits, skulle hon och Christofer levt lyckliga i alla sina dagar?
Nej, skulle inte tro det.

Julia har utnyttjat Chloe för att utpressa Christofer.

Hon är riktigt obehaglig och har snokat igenom Chrippas sociala konton via Chloes padda och delat med sig av utvalda prints till Anjo och Jocke.

Hur lågt kan en människa sjunka?

Hon skiter i Chloe och vill mest av allt leva kändisliv.

Det sk frieribrevet och brevet till Jocke o Jonna från häktet, där Julia hyllas, är med största sannolikhet skrivna av Julia själv.

Glöm inte att det var Jocke och Julia som gick ut med att Chrippas kanaler blivit hackade...men dom jobbade på det...
Senast redigerad av Mumsbulle 2024-03-31 kl. 12:07.
Citera
2024-03-31, 12:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Har du missat Anjos serie om "Chrippa fallet"?
Eller Jockes alla uttalanden/prints och smyginspelade privata telefonsamtal?

Anjos live med Julia och även med Chrippa?

Försök tänk efter själv, lyssna på vad Christofer själv säger idag, när han frigjort sig från sin manipulative storebror och sitt psyksjuka ex Julia.

Chrippa hakade på hypen som skapades, vilka och varför hans sk självbiografi skrevs kanske var för att skydda sig själv eftersom han visste om vad han gjort mot Linnéa...

Det ska bli mig ett sant nöje när Christofer och Linnéa berättar sina sanningar. Eller, Linnea har berättat, men det finns nog mer som kan behöva förtydligas.
Christofer däremot är just nu ett stort hot för Anjo, Jocke o Jonna, Rask, Cluee mfl, eftersom han är den som vet vad som fabricerats och ljugits om.

Nej den har jag inte missat och just därför ifrågasätter jag dig nu.
För det svar du gav här ovan var absolut inte någon fakta överhuvudtaget och du påstod att du tagit reda på fakta men ännu har ingen sådan på riktigt presenterats. Och varför behöver du vänta på att de ska berätta sina sanningar om du nu sitter på faktan?

Att Chrippa vill skydda sig själv tvivlar jag inte en sekund på men Linnea är tyvärr inte den ängel man kunde tro och som du och Goldentie fortfarande krampaktigt försöker lyfta det till. Hon har själv bevisat sig vara lika inblandad, om än på ett annat sätt till en början, som övriga medverkande.
Citera
2024-03-31, 12:42
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Noclue90
Nej den har jag inte missat och just därför ifrågasätter jag dig nu.
För det svar du gav här ovan var absolut inte någon fakta överhuvudtaget och du påstod att du tagit reda på fakta men ännu har ingen sådan på riktigt presenterats. Och varför behöver du vänta på att de ska berätta sina sanningar om du nu sitter på faktan?

Att Chrippa vill skydda sig själv tvivlar jag inte en sekund på men Linnea är tyvärr inte den ängel man kunde tro och som du och Goldentie fortfarande krampaktigt försöker lyfta det till. Hon har själv bevisat sig vara lika inblandad, om än på ett annat sätt till en början, som övriga medverkande.

Du tycker inte att det är bättre om dom själva berättar än att Mumsbulle skall berätta? Det är väl ingen tävling om vem som skall berätta först, utan att det sker på rätt sätt. Sen kan du ju fundera på om dom en skall behöva berätta? Varför?
Berätta gärna mer om vad det är som gör att du tycker att Linnea inte är någon ängel, det vill jag höra mer om
Citera
2024-03-31, 13:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Du tycker inte att det är bättre om dom själva berättar än att Mumsbulle skall berätta? Det är väl ingen tävling om vem som skall berätta först, utan att det sker på rätt sätt. Sen kan du ju fundera på om dom en skall behöva berätta? Varför?
Berätta gärna mer om vad det är som gör att du tycker att Linnea inte är någon ängel, det vill jag höra mer om

Jo men eftersom att mumsbulle nu själv är den som pratar om att ta reda på fakta och uppenbarligen vill få det att se ut som att hen sitter på detta iom svaren till andras kommentarer här så varför inte dela med sig när hen ändå gör den mängd inlägg dagligen som hen gör 🤷🏼 och C och L har ju under lång tid nu sagt att de ska leverera deras sanning men ännu har de inte kunnat leverera något och nu har det gått bra lång tid, ett kvartal sen häktningen. Och med tanke på att de inte kunnat gå ut med det så bjuder de ju bara in till och eldar på att spekulationer och prat ska pågå och gör ju absolut ingenting för att försöka få det att tystna och få det lugn och ro som det hävdas att de vill ha. Plus att de är ju fullt medvetna om att de varit den stora snackisen.

Du är ju så insnöad och låst i att hon är det så dig är det ju lönlöst att ens återigen berätta detta för men det räcker ju att enbart kolla in den attityd hon visat sen efter hon återvände till Chrippa där i Norrköping. Utöver detta kan du ju undra varför det i princip bara är du och mumsbulle som klamrat er fast så hårt.
Citera
2024-03-31, 14:04
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Horrorgram
Det var han och enbart han hans fjortis till flickvän som startat igång det här. Hon anmälde han polisen kom och hämtade honom, sen efter häktet så svek han alla. Som han alltid gjort.

Fattar ni vad fan ni försvarar? Ni ska fan skämmas. Lämna tråden istället för ni har ingenting här att göra. Smuts.
Drevet startades av förtals gänget, inte chrippa eller Linnea.
Förtals gänget startade drevet när Chrippa satt med fulla restriktioner i häktet och Linnea var tyst.
Förtals gänget la ut 6 videos fulla med lögner medan Chrippa satt i häktet tyst, och Linnea var tyst.

Skulden för drevet ska till 100% läggas på förtals gänget som startade det och höll igång det igång.
Citera
2024-03-31, 14:10
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Det finns ju anledningar till att användare som blivit utsatta av dessa efterlysningar blivit kappvändare också (lex ben400) 🤷🏼😌 och att ni skulle se flera sidor av allt är ju rent önsketänkande av dig för det är ju precis motsatsen ni ger sken av här.

Och återigen om det nu får vara slut med all skit och lögner, lägg fram sanningen då. Den riktiga sanningen då alltså och inte de påhittade, vinklade och ensidiga.
Som det skrevs alldeles nyss, allt detta började med att Linnea fick Chrippa att bli anmäld och häktad. Drevet och det kring detta kom utifrån gripandet och häktningen.
Delvis var det inte Linnea som anmälde Chrippa för misshandel.

Men även om det varit Linnea som anmält chrippa för misshandel så rättfärdigar ju inte det att förtals gänget drar igång ett drev emot henne med hot, hat, våld, förföljelse, osv.
Man ska kunna anmäla ett brott utan att behöva utstå drev, hot, hat, förföljelse och få sitt liv förstört. Det ska vara polisens uppgift att utreda och domstolens uppgift att dömma skyldig eller ej.

Youtuber som leker polisutredare med vinklat bevis till en folkdomstol är sjukt och vidrigt, och något alls normala människor tycker är fel.
Citera
2024-03-31, 14:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Refugen
Nja, du är ett par månader efter. I januari tyckte vi alla synd om honom utom Goldentie och Mumsbulle som nu har valt ut Jocke som den store Djävulen istället för Chrille.

I januari höll alla på Chrille och vi förenades i vår lättnad när han släpptes ur häktet och återförenades med sin familj i Karlskoga. Han hade hela Sveriges stöd men valde att kasta alla som stöttar honom till vargarna och låta sin kåtma styra hela hans liv istället för kärlek, trygghet och familj.

Allt detta gjorde han medan han blåljög för sin familj, sina vänner och följare. Att folk fortfarande följer den pajasen är ett underbetyg för mänskligheten.

När jag läser dina resonemang tänker jag bara en sak. Hjulet snurrar men hamstern är död.
Citera
2024-03-31, 14:22
Avslutad
Citat:
allt detta började med att Linnea fick Chrippa att bli anmäld och häktad. Drevet och det kring detta kom utifrån gripandet och häktningen.

Det här var nog det mest korkade inlägget ever. "Allt detta började med att Linnea fick Chrippa att bli anmäld och häktad"
Vem gjorde anmälan?
Vem utför gripandet?
Vem beslutar om häktning?

Vad jag vet så det enda Linnea gjorde vad att be någon, som hon trodde var en vän, om hjälp. Tyckte du att hon gjorde fel i det?
Citera
2024-03-31, 14:29
Medlem
paperfaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Weezl
Julia är ännu värre, sitter i poddar och säger att hennes mål är att bli influencer och känd. Sedan marknadsför hon sig som ”Chrippas ex” på sidor man kan boka henne till olika jobb och sponsring. Hon pumpar situationen till max. Tänk att vara så ointressant att ens starkaste kort är att vara någons ex!

Men alltså.
Vad ska hon göra som en influenser då tänker jag?
Leta härliga gömställen aka mysiga fik/restauranger i Karlskoga/degerfors eller? Finns ju bara pizzerior där och sushi hak som drivs av vietnameser…. Och biltema

Så jag Håller med dig. Är man så ointressant att man måste ”marknadsföra” sig som chrippas ex, då är man inte särskilt intressant.
Men hon kanske droppar ngt med att hennes morsa varit med i ensam mamma söker också för att bygga CV:t.

Hon kan ju fixa ett vanligt jobb först och köra sociala medier på sidan av. iaf tills det kanske blir en riktig inkomst där. Tkr att hon också har ett ansvar gentemot barnet. Inte bara Chrippa. Nu har ju han dragit verkar det som så det är ju fan sämst beteende men hon är inte många hyllor högre.

De borde flytta ihop och bo i grums. De ser ut som grums människor.
Citera
2024-03-31, 14:32
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Det här var nog det mest korkade inlägget ever. "Allt detta började med att Linnea fick Chrippa att bli anmäld och häktad"
Vem gjorde anmälan?
Vem utför gripandet?
Vem beslutar om häktning?

Vad jag vet så det enda Linnea gjorde vad att be någon, som hon trodde var en vän, om hjälp. Tyckte du att hon gjorde fel i det?

Nej det var inte fel av henne men iomd att hon går tillbaka till honom igen är puckat.
Ja men så GÖR misshandlade kvinns! Okej.. Och sedan säger att allt är lögn, överdrivet och påhittat.
Eller är det sanning? Ja dom slår varandra.. Okej.. Då är det okej..? Verkar vara ett bra förhållande?
Det dom visar upp i sina videos är något helt annat. Då e det gulligull från dom båda. Dom är som skapta för varandra. Det perfekta paret som alla vill ha och vara. - Se och lär..
Citera
2024-03-31, 14:42
Medlem
Horrorgrams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Förtals gänget startade drevet när Chrippa satt med fulla restriktioner i häktet och Linnea var tyst.
Förtals gänget la ut 6 videos fulla med lögner medan Chrippa satt i häktet tyst, och Linnea var tyst.

Skulden för drevet ska till 100% läggas på förtals gänget som startade det och höll igång det igång.

Nej, din mupp. För helvete dom som startat detta drama från början! DOM! Sen att de blivit något jävla drev, är det konstigt? Som han bettet sig?
Citera
2024-03-31, 14:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy

Inget hade startats om inte Chrippa och Linnea började. Hur tänker du ens?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in