2024-03-31, 08:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Falta
Jag tyckte en lång period att chrippa bara var en gaphals. Men nu tycker jag faktiskt synd om honom. Det är sånt hat och mobbing mot honom så att det är obehagligt. Nu har jag bara följt Youtube och nu är det tydligen okej att kalla chrippa för vad som. Även linnea, men det är chrippa tråden handlar om. Chrippa hånas och hatas och det syns att han mår dåligt. Min åsikt.

Nja, du är ett par månader efter. I januari tyckte vi alla synd om honom utom Goldentie och Mumsbulle som nu har valt ut Jocke som den store Djävulen istället för Chrille.

I januari höll alla på Chrille och vi förenades i vår lättnad när han släpptes ur häktet och återförenades med sin familj i Karlskoga. Han hade hela Sveriges stöd men valde att kasta alla som stöttar honom till vargarna och låta sin kåtma styra hela hans liv istället för kärlek, trygghet och familj.

Allt detta gjorde han medan han blåljög för sin familj, sina vänner och följare. Att folk fortfarande följer den pajasen är ett underbetyg för mänskligheten.
Citera
2024-03-31, 08:34
Medlem
Von.pigpelts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Refugen
Nja, du är ett par månader efter. I januari tyckte vi alla synd om honom utom Goldentie och Mumsbulle som nu har valt ut Jocke som den store Djävulen istället för Chrille.

I januari höll alla på Chrille och vi förenades i vår lättnad när han släpptes ur häktet och återförenades med sin familj i Karlskoga. Han hade hela Sveriges stöd men valde att kasta alla som stöttar honom till vargarna och låta sin kåtma styra hela hans liv istället för kärlek, trygghet och familj.

Allt detta gjorde han medan han blåljög för sin familj, sina vänner och följare. Att folk fortfarande följer den pajasen är ett underbetyg för mänskligheten.

Kunde inte bry mig mindre om hur det går för den här människan eller hans familj helt ärligt.
Han är ett stort as med eller utan dessa handlingar och är förtjänar varenda grej som kommer i hans väg.

Kommer bli kul att se hur Quasimodo hanterar den kommande voltan, för tro mig den kommer😂👍
Citera
2024-03-31, 08:46
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Von.pigpelt
Kunde inte bry mig mindre om hur det går för den här människan eller hans familj helt ärligt.
Han är ett stort as med eller utan dessa handlingar och är förtjänar varenda grej som kommer i hans väg.

Kommer bli kul att se hur Quasimodo hanterar den kommande voltan, för tro mig den kommer😂👍

Vad är det han skall sitta för?
Citera
2024-03-31, 08:54
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Refugen

Intressant resonemang, jag har väl lika stor rätt att yttra mina åsikter som alla andra, att jag inte lyder fårskocken eller följer med strömmen som en död fisk, utan tar reda på fakta är ett hot alltså?

Vem startade hatdrevet mot Linnéa i syfte att utmåla henne och hela hennes familj som monster?

Vem har utpressat och hotat Christofer att "välja rätt", dvs leva med Julia, då skulle allt vara guld och gröna skogar?

Vem är rädd för att framstå som psykopat, som ser människor som varumärken?

Bitch Please, skulle Chrippa ha ljugit när han satt med fulla restriktioner?

Det är tragiskt att se hur förledda så många är som lyder och tror på vad Clownerna påstår.

Tänk efter själv någon gång.

Hur bra är arrangerade äktenskap?

Tack, men nej tack.

Christofer har börjat klippa loss puppetmasterns trådar, äntligen.

Linnéa har manipulerat Chrippa?
Hon har fått honom att inse att han är någonting annat än Joakim Lundells lillebror, att han är värd att älskas för den han är.
Citera
2024-03-31, 10:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Intressant resonemang, jag har väl lika stor rätt att yttra mina åsikter som alla andra, att jag inte lyder fårskocken eller följer med strömmen som en död fisk, utan tar reda på fakta är ett hot alltså?

Vem startade hatdrevet mot Linnéa i syfte att utmåla henne och hela hennes familj som monster?

Vem har utpressat och hotat Christofer att "välja rätt", dvs leva med Julia, då skulle allt vara guld och gröna skogar?

Vem är rädd för att framstå som psykopat, som ser människor som varumärken?

Bitch Please, skulle Chrippa ha ljugit när han satt med fulla restriktioner?

Det är tragiskt att se hur förledda så många är som lyder och tror på vad Clownerna påstår.

Tänk efter själv någon gång.

Hur bra är arrangerade äktenskap?

Tack, men nej tack.

Christofer har börjat klippa loss puppetmasterns trådar, äntligen.

Linnéa har manipulerat Chrippa?
Hon har fått honom att inse att han är någonting annat än Joakim Lundells lillebror, att han är värd att älskas för den han är.

Det är väl ingen som faktiskt påstått eller något bevis som finns att syftet var att leva med Julia och gå in i ett förhållande och gifta sig med henne utan det har väl egentligen varit att de båda skulle bo tillsammans istället för att lilltjejen skulle behöva pendlandet mellan Karlskoga och Norrköping och att Chrippa skulle få bevisa att han kunde vara en pappa med ansvar (vilket han inte kan vara när han är helt ensam då han behöver sin barnvaktshjälp med tanke på att både gym och kamera/youtube/twitch går före sin dotter i prioritet). Det var ju dessutom Chrippa själv som var den som yttrade först att han och Julia var tillsammans och ingen av de andra.

Att de målade ut Linnea som ett monster kan ju faktiskt, om man nu ska tänka till som du säger, vara just på grund av Chrippa utifrån vad han sagt om henne innan häktningen och allt som kom med detta. Om Chrippa nu sagt att Linnea gör det ena och det andra så är det ju inte konstigt, när han helt plötsligt blir gripen, att personerna runtom då drar slutsatsen att det Chrippa berättat är sant. (Sen tycker jag ju själv fortfarande att drevet i sig var helt ur proportion till händelsen och inte borde fått pågå som det gjorde så jag backar definitivt inte det. Och då stod jag ju i princip bakom Linnea med tanke på att jag stod emot drev-gänget men efter att hon återvände till Chrippa och allt efter det, hur hennes attityd blivit vidrig så skäms jag mest att ha stöttat henne). Och tyvärr har ju Linnea, som självklart haft all rätt att yttra sig och försvara sig, inte direkt agerat eller gjort det på ett sätt som får henne att framstå som oskyldig.
Och nu när de två dessutom är tillsammans har de ju haft all möjlighet i världen att tidigare lägga fram deras gemensamma sanning och avslöja sina lögner men det har de inte gjort utan de har båda bara fortsatt med provocerande kommentarer i både videor och kommentarsfält.

Så ännu har inget faktiskt fakta kommit ut men om du nu har tagit reda på denna kan du ju presentera denna på ett sakligt sätt så vi alla andra får ta del av denna?
Citera
2024-03-31, 10:18
Avstängd
Snusfris avatar
Pissluffaren Chrippa har högt hårfäste. Men har inte ludret det också? Jävla vilken panna. Stor som en bioduk.
Citera
2024-03-31, 10:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Noclue90
Det är väl ingen som faktiskt påstått eller något bevis som finns att syftet var att leva med Julia och gå in i ett förhållande och gifta sig med henne utan det har väl egentligen varit att de båda skulle bo tillsammans istället för att lilltjejen skulle behöva pendlandet mellan Karlskoga och Norrköping och att Chrippa skulle få bevisa att han kunde vara en pappa med ansvar (vilket han inte kan vara när han är helt ensam då han behöver sin barnvaktshjälp med tanke på att både gym och kamera/youtube/twitch går före sin dotter i prioritet). Det var ju dessutom Chrippa själv som var den som yttrade först att han och Julia var tillsammans och ingen av de andra.

Att de målade ut Linnea som ett monster kan ju faktiskt, om man nu ska tänka till som du säger, vara just på grund av Chrippa utifrån vad han sagt om henne innan häktningen och allt som kom med detta. Om Chrippa nu sagt att Linnea gör det ena och det andra så är det ju inte konstigt, när han helt plötsligt blir gripen, att personerna runtom då drar slutsatsen att det Chrippa berättat är sant. (Sen tycker jag ju själv fortfarande att drevet i sig var helt ur proportion till händelsen och inte borde fått pågå som det gjorde så jag backar definitivt inte det. Och då stod jag ju i princip bakom Linnea med tanke på att jag stod emot drev-gänget men efter att hon återvände till Chrippa och allt efter det, hur hennes attityd blivit vidrig så skäms jag mest att ha stöttat henne). Och tyvärr har ju Linnea, som självklart haft all rätt att yttra sig och försvara sig, inte direkt agerat eller gjort det på ett sätt som får henne att framstå som oskyldig.
Och nu när de två dessutom är tillsammans har de ju haft all möjlighet i världen att tidigare lägga fram deras gemensamma sanning och avslöja sina lögner men det har de inte gjort utan de har båda bara fortsatt med provocerande kommentarer i både videor och kommentarsfält.

Så ännu har inget faktiskt fakta kommit ut men om du nu har tagit reda på denna kan du ju presentera denna på ett sakligt sätt så vi alla andra får ta del av denna?

Den enda fakta som vad som hänt skall komma från Chrippa och ingen annan, och detta bara om han själv vill. Han kan ta det privat med berörda parter, eller ta det i hans yt-kanal. Men han har ingen skylldighet att ta det offentligt bara för att folk vill det. Det finns flera som vet, och blir pressade på olika sätt och till och med jagade för att dom skall berätta, eller som Anjo uttrycker det "Folk har rätt att få veta". Vilken djävla pajas han är, Anjo, folk har inga rättigheter överhuvudtaget i att få veta. Det är Chrippa, och Linneas, som beslutar det, ingen annan. Inte Jockiboi och allra minst Anjo
Citera
2024-03-31, 10:36
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Noclue90

Har du missat Anjos serie om "Chrippa fallet"?
Eller Jockes alla uttalanden/prints och smyginspelade privata telefonsamtal?

Anjos live med Julia och även med Chrippa?

Försök tänk efter själv, lyssna på vad Christofer själv säger idag, när han frigjort sig från sin manipulative storebror och sitt psyksjuka ex Julia.

Chrippa hakade på hypen som skapades, vilka och varför hans sk självbiografi skrevs kanske var för att skydda sig själv eftersom han visste om vad han gjort mot Linnéa...

Det ska bli mig ett sant nöje när Christofer och Linnéa berättar sina sanningar. Eller, Linnea har berättat, men det finns nog mer som kan behöva förtydligas.
Christofer däremot är just nu ett stort hot för Anjo, Jocke o Jonna, Rask, Cluee mfl, eftersom han är den som vet vad som fabricerats och ljugits om.
Citera
2024-03-31, 11:08
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Dom var sååå pratglada igår... Är näsgodiset slut nu?
https://www.youtube.com/live/z-ZHGjeR8QE?si=oIP2qitrxJ6D5xKY
Titta här, Chrippa skrattar åt dig.

Jag ser och hör ett par som har roligt och försöker göra det bästa av situationen, lyssna på vad som sägs och försök att tänka lite själv.

Rent bullshit bemöts med ironi

#chewbaccamaskpåflygplatsen

Jag förstår att deras kärlek sticker i somligas ögon, titta inte då😉
Citera
2024-03-31, 11:30
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
https://www.youtube.com/live/z-ZHGjeR8QE?si=oIP2qitrxJ6D5xKY
Titta här, Chrippa skrattar åt dig.

Jag ser och hör ett par som har roligt och försöker göra det bästa av situationen, lyssna på vad som sägs och försök att tänka lite själv.

Rent bullshit bemöts med ironi

#chewbaccamaskpåflygplatsen

Jag förstår att deras kärlek sticker i somligas ögon, titta inte då😉

Ja dom behövde förklara sig tydligen.
Varför???
Trampa jag på en öm tå???
Men jag väntar på deras sk BANGER!
Det jag ser är mer än vad jag kan skriva om här..

It takes one to know one
Senast redigerad av Tarmstuvning 2024-03-31 kl. 11:50.
Citera
2024-03-31, 11:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Attityd
Hon vill bli känd. Hon sitter varje kväll live på TikTok. Vill man inte bli känd sitter man inte live, som förövrigt är tråkig. Hon sitter mest tyst och drar sig i håret...varje kväll. Vem orkar kolla på det?!

Julia är ännu värre, sitter i poddar och säger att hennes mål är att bli influencer och känd. Sedan marknadsför hon sig som ”Chrippas ex” på sidor man kan boka henne till olika jobb och sponsring. Hon pumpar situationen till max. Tänk att vara så ointressant att ens starkaste kort är att vara någons ex!
Citera
2024-03-31, 11:48
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Weezl
Julia är ännu värre, sitter i poddar och säger att hennes mål är att bli influencer och känd. Sedan marknadsför hon sig som ”Chrippas ex” på sidor man kan boka henne till olika jobb och sponsring. Hon pumpar situationen till max. Tänk att vara så ointressant att ens starkaste kort är att vara någons ex!

Det mycket kritik om Chrippa som pappa, men vad har Julia gjort för dottern dom senaste månaderna?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in