2024-03-27, 08:03
Medlem
Fam. Forsberg har hållit ihop i 19 år, hon var alltså 11-12 år och han 12-13 (!). Det är ett under att ingen gjort slut tidigare!

Humor att Emil inte haft ryggraden att göra slut och hans fru går bananas på insta
Citera
2024-03-27, 08:15
Medlem
Aj, aj, aj – inte snyggt av Forsberg…

Men visst har man plockat upp en vibb av att han inte är rakt igen skön?

Citat:
Ursprungligen postat av AM88
Fam. Forsberg har hållit ihop i 19 år, hon var alltså 11-12 år och han 12-13 (!). Det är ett under att ingen gjort slut tidigare!

Humor att Emil inte haft ryggraden att göra slut och hans fru går bananas på insta
Citera
2024-03-27, 08:17
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashensmamma
Aj, aj, aj – inte snyggt av Forsberg…

Men visst har man plockat upp en vibb av att han inte är rakt igen skön?

Vad har du för egentlig anledning att tro på att det hon säger är sant?
Citera
2024-03-27, 08:21
Medlem
Naturligtvis vet jag inte. Men inlägget pyr ju inte av hat eller detaljer. Jag tänker mig att hon ventilerar sorg.

Citat:
Ursprungligen postat av Fiffiniffi
Vad har du för egentlig anledning att tro på att det hon säger är sant?
Citera
2024-03-27, 08:35
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashensmamma
Naturligtvis vet jag inte.

Då kanske det inte var så lämpligt att skriva "Aj, aj, aj – inte snyggt av Forsberg…Men visst har man plockat upp en vibb av att han inte är rakt igen skön?"? Om han har gjort något som "inte är snyggt" eller "inte är så skön" så tycks väl det indikera att du anser att hennes anklagelser är sanna?

Tror du allmänt blint på folks påståenden eller gäller det mer specifikt upprörda fotbollsfruar?

Citat:
Men inlägget pyr ju inte av hat

Inte overt hat, men den där passivagressiva tonen skulle jag nog beskriva som hatisk.

Citat:
eller detaljer.

Det är väl ytterligare en anledning att ifrågasätta sanningshalten, inte sant?

Citat:
Jag tänker mig att hon ventilerar sorg.

Och då blir det hon skriver mer trovärdigt, menar du?
Citera
2024-03-27, 08:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue
Då är det ju förklarligt att han inte tog med henne till USA, då det skulle blivit dyrare vid skilsmässa.

Hur förklarar man då den bristande kontakten till sina barn varav den ena vid tiden för hans flytt var 6 månader? Avskum. Förtjänar varken barnen eller frugan. Dessutom var hon en mer lovande fotbollsspelare i Sundsvall än honom, så troligtvis hon som pushat honom till att komma dit han är, precis som han bekräftade till den tyska tidningen för ett tag sen.
Citera
2024-03-27, 08:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krickedixan
Hennes IG har varit den mest underhållande läsningen de senaste dagarna. Jag tror jag är på en annan planet än Jorden.
Jag är så förvånad över reaktionerna där och vad alla skriver. Hur de sänker Emil totalt.
Hon har levt ett liv med honom i så många år och de har barn ihop och väljer att brutalt förminska honom till ett riktigt rövhål.

Alla dessa inlägg som stöttar henne och skriver att han är en dålig pappa
Att han behandlar henne som skit
Att han inte är värd sina barn och hon borde söka enskild vårdnad. Osv. Osv.

Var kommer alla dessa människor ifrån.
Lever de i en fantasivärld med den lyckliga familjen vid middagsbordet varje dag. Där pappan leker och läser sagorna varje kväll med sina barn.
Har de aldrig upp levt en skilsmässa.

Jag blir så förvirrad när jag går in där och läser. Är folk såhär på riktigt.

Han förtjänar minst sagt inget annat om han väljer att ghosta sina barn? Eller det kanske du tycker är ett normalt beteende?
Citera
2024-03-27, 08:52
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lepostier
Hur förklarar man då den bristande kontakten till sina barn varav den ena vid tiden för hans flytt var 6 månader? Avskum.

Vad har du för anledning att tro på att det är sant, utöver hennes ord?

Citat:
Dessutom var hon en mer lovande fotbollsspelare i Sundsvall än honom, så troligtvis hon som pushat honom till att komma dit han är

Vad är det som gör detta troligt? Låter extremt spekukativt.
Citera
2024-03-27, 08:54
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lepostier
Han förtjänar minst sagt inget annat om han väljer att ghosta sina barn? Eller det kanske du tycker är ett normalt beteende?

Även om varje ord hon skriver är sant tycks det mig fortfarande vara extremt olämpligt att skriva som hon gjorde, inte minst mot bakgrunden av att hon påstår sig vara på barnens sida ...
Citera
2024-03-27, 09:12
Medlem
DjPuttes avatar
Nog har Emil smusslat bakom ryggen på henne ang flytten too NY så enkelt är det och garanterat har hon sagt hon vill inte flytta dit pga barnen och osäkerheten som finns dä, Det sociala äör bättre i Tyskland och Leipzig bättre livskvalité etc etc mot stress och jäkt i NY som stad då jag fattar kvinnan han!

Tror nog han sitter med ånger den gode Emil och trodde hon inte skulle dra det så här långt som hon gjort, Facetime och annat dags att han är man up och visar lite cojones och drar hem till familjen och tar hand om den om han har lite vett bakom lysmaskarna!
Citera
2024-03-27, 09:18
Medlem
Gissningsvis så är hon svartsjuk på någon.
Citera
2024-03-27, 09:19
Medlem
Emil Forsberg är, enligt alla de rykten jag hört i alla fall, en av de mest normala människor som traskat runt på den här planeten. Samma sak lär gälla (ex)frugan även om hjärtekrossande stunder kan göra att man framstår som lite knepig på sociala medier.

Men han tröttnade väl helt enkelt. Han är varken den förste eller siste Svensson att tröttna på frugan. När hans lagkamrater lekt runt under hela hans karriär har han pliktskyldigt varit familjeman. Och nu när möjligheten till New York och glassigt, smutsigt jänkarliv dök upp så tänkte han väl "här kommer äventyret".

Hur sådant sedan diskuteras inom familjen o.s.v... det är klart att han måste göra vad han känner att han måste göra. Precis som det är helt självklart att hon blir arg och ledsen.

Tror inte det finns så jävla mycket spännande grejer under Emils yttre fasad. What you see is what you get, typ.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in