2024-03-26, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nittiotva
Ja hon kan ju såklart ljugit ihop detta, hon skriver att han ghostat hela sin familj, antar att hon då menar inklusive föräldrar för de räknas väl som familj? Någon skrev ovan att han har kontakt med "barnen" via socialamedier, är väl konstigt eftersom den ena tycks vara nyfödd andra runt 5 och hon själv skriver att han ghostat familjen. Så någon ljuger helt klart.

Vi får väl hoppas på att det är en medelålderskris och att de löser detta.
Ja sen har dom ju varit tillsammans sen dom var 12-13 år gamla. Har hållit bra länge ändå får jag säga.
Citera
2024-03-27, 00:09
Medlem
Hobbypsykologar lite nu men de har varit tillsammans sedan tiden i Sundsvall, har två barn tillsammans och han har hela sitt liv följt mallen för vad som förväntas av honom. Han har väl nu när han kommit in i livet lite efter 30 och med en karriär som börjar lida mot sitt slut börjat tvivla på hur han vill leva sitt liv?
Citera
2024-03-27, 00:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kontextuell
Konflikträdd till tusen? En skitstövel? Eller bara en snubbe som vill skiljas från frun och hon flippar? Ingen vet helt säkert förutom de närmaste.
Otroligt att folk ens väljer sida när bara hennes version finns.
Då är det ju förklarligt att han inte tog med henne till USA, då det skulle blivit dyrare vid skilsmässa.
Citera
2024-03-27, 00:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue
Då är det ju förklarligt att han inte tog med henne till USA, då det skulle blivit dyrare vid skilsmässa.

Det är nog ett förhållande han velat lämna och nu blev detta katalysatorn till att föreslå skiljsmässa. Då går frun ut för att sätta bilden på sociala medier. Det blir nog en rejält smutsig äktenskapsskillnad.
Citera
2024-03-27, 00:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kontextuell
Ja sen har dom ju varit tillsammans sen dom var 12-13 år gamla. Har hållit bra länge ändå får jag säga.

De bästa de kan göra för sina barns skull är att gemensamt posera på en bild tillsammans och säga att någon sjuk person kapat hennes konto, för damage control och sedan sköta skilsmässan som civiliserade människor, tyst och privat.
Citera
2024-03-27, 00:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beirute
Hobbypsykologar lite nu men de har varit tillsammans sedan tiden i Sundsvall, har två barn tillsammans och han har hela sitt liv följt mallen för vad som förväntas av honom. Han har väl nu när han kommit in i livet lite efter 30 och med en karriär som börjar lida mot sitt slut börjat tvivla på hur han vill leva sitt liv?
Jepp tror det med, han kanske bara har fått smakat en fitta. Nästintill oskuld om man ser det så. Och få kvinnor lär inte vara något problem. Han verkar vara en hygglig kille så man ska inte hänga ut honom för snabbt.
Citera
2024-03-27, 00:51
Medlem
BekraftadNegers avatar
Klassisk felknullning och kninna som ser chansen att göra exit och leva gott?
Citera
2024-03-27, 01:58
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av BekraftadNeger

Eller en kvinna som inte accepterar otrohet. För det måste väl vara vad detta handlar om. Hon skulle väl ”leva gott” i ännu större utsträckning genom att fortsätta vara ihop med honom så det argumentet funkar ju inte.

Som andra skriver, de har varit ihop sen de var barn. Nu över 30. Han är en framgångsrik idrottsman osv. Det blev väl för svårt att stå emot. Om det är otrohet, sånt händer och betyder inte att någon är en hemsk person. Men ändå otroligt sårande. Men, vill man leta ny tjej och gå vidare då gör man slut först. Man väntar inte tills man har en ny tjej med att göra slut, bara för sin egen bekvämlighet. Behålla sin livspartner som backup tills man hittar nåt bättre. Det är bara elakt och fegt.

Jag tror absolut att Emil bryr sig om sina barn. Vilket nog också innebär att han kommer att träffa dem mindre efter en skilsmässa speciellt om de bor i olika länder, för om han bryr sig så vill han inte ta barnen från sin mamma. Det är faktiskt en oförtjänt kritik som män ofta får, att de inte är tillräckligt bra mammor. Men det finns flera sätt att bry sig än bara direkt och konstant omvårdnad, som oftast kvinnor är bättre på. Det finns mycket annat som män är bättre på. Men det är alltid den vuxnas ansvar att upprätthålla kontakten med sina barn, inte tvärtom.
Citera
2024-03-27, 02:22
Medlem
maktspels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ducadream
Det är självklart bättre att reda ut det privat men hon är en människa också. Nu känner jag inte till deras livssituation eller vem ens han är, men han måste ha gjort något riktigt galet för att hon ska ha lagt upp det där inlägget på Insta.

Men tiden får väl utvisa.
Hon har även tidigare visat väldigt dåligt omdöme på sociala medier. Självklart har han inte gjort något "riktigt galet" för då hade en fru med dessa låga spärrar hade naturligtvis nämnt det. Förmodligen har de bara blivit osams om något inför flytten och han bestämt sig för att åka ensam för att inte missa träningar och i hopp om att hon ska lugna sig. Sedan har hon spårat ur ännu mer.

Jag skulle tippa på att de allra flesta fotbollspelare i absoluta toppen prioriterar karriären framför familjen under de aktiva åren. Enligt rykten knullar nästan alla spelarna i de högsta ligorna runt (dock absolut inte lika vanligt hos europeer som hos sydamerikaner och afrikaner). Kvinnor som ändå väljer att gifta sig med den typen av karlar måst väl ändå förstå att de här herrarna kanske inte är världens bästa pappor fram till det att deras karriär är över, men att livet med dem kanske ger andra upplevelser...
Citera
2024-03-27, 02:35
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BekraftadNeger

Du är inte ens med i startelvan. Lol
Citera
2024-03-27, 05:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maktspel
Hon har även tidigare visat väldigt dåligt omdöme på sociala medier. Självklart har han inte gjort något "riktigt galet" för då hade en fru med dessa låga spärrar hade naturligtvis nämnt det. Förmodligen har de bara blivit osams om något inför flytten och han bestämt sig för att åka ensam för att inte missa träningar och i hopp om att hon ska lugna sig. Sedan har hon spårat ur ännu mer.

Jag hörde hennes namn för första gången nu för ca fem minuter sedan så vet inget om hennes dåliga omdöme. Men jag vet hur vissa kvinnor fungerar och det du nämner låter inte helt otroligt. Kan tom vara så att det är hon som gjort något galet, han som blivit ledsen och vips insinuerar hon allt möjligt. Självklart kommer han figurera i pressen efter flytten och självklart kommer han säga att allt är fantastiskt, att han tänker sig en lång framtid i klubben och att staden samt fansen är helt otroliga. Det går såklart att nämna att man saknar sin familj men tycker Emil verkar vara så ointressant så har aldrig läst en intervju med honom så vet inte heller om han gjort eller inte gjort det. För en tjej med sådana tendenser kan en så enkel sak som tidsskillnad betyda att man ghostar.

Jag tar ingens parti i familjen Forsbergs fall eftersom jag inte vet något men jag har varit tillsammans med flera tjejer som totalt freakat över ingenting. Jobbade på sjön tidigare mest på norska rederier och arbetstiden var sex timmar på och sex timmar av, dygnet runt i fyra veckor. Att jag behövde sova innan jag skulle jobba betydde tydligen en gång att jag inte älskade en tjej. Samma tjej gick ut på krogen och var otrogen mot mig eftersom jag var en skitstövel som inte hade täckning på telefonen trots att jag redan innan sagt att jag under tre dagar möjligen bara skulle kunna ha sporadisk täckning när vi låg vid riggar om ens någon alls. Enligt henne så stängde jag troligtvis bara av telefonen för att kunna ligga ostört med halva Stavanger. Det bara rasslade till i telefonen när jag fick täckning och spannet mellan hopp och förtvivlan har jag aldrig tyckt varit mer passande. Först var det sjukt elaka och arga sms som kulminerade i "sådär, bara så du vet är jag just nu påväg hem efter en festkväll som avslutades med att jag knullade med en sjukt snygg kille. Varje gång du passerar karlaplan kan du fundera över i vilken lägenhet som jag blev tagen stenhårt bakifrån i och skrek ut min orgasm". Till "förlåt, jag har inte varit otrogen jag var bara ledsen och du är så känslokall som aldrig hör av dig." Jag bad henne naturligtvis att dra åt helvete. Fick då en lista med personer hon legat med för att återigen pudla totalt igen och att hon bad om att få hämta mig på Arlanda när jag kom hem så vi kunde prata. Vilka störda brudar man träffat genom åren, inte konstigt att man är lite skadad.

Emil kanske är en total idiot eller så är han inte det. Det här med att sätta kvinnor på piedestal utan all fakta kommer nog aldrig upphöra...
Citera
2024-03-27, 05:49
Medlem
Skvistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beirute

Kan ju vara som så att någon av dem lider av psykiskohälsa.
Även om Emil varit ett svin så håller man det innanför murarna (familjen).
Finns ingen vinning för någon part att göra familjeintriger offentliga.
Synd om bägge parter i detta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in