Citat:
Ursprungligen postat av
GDPRWarrior
Jag uppmanar dig att noggrant granska mitt tvistemål på 96 bilagor och sedan jämföra det med kammarättens beslut, som kom in i racet efter mig. Sedan ser jag fram emot att du återvänder till denna sida och delar med dig av dina lärdomar

. Ingen tidsmaskin behövs när man kan använda enkel matematik. Tänk på varje gång du har tvivlat på mig – du har konsekvent haft fel. Blir du aldrig trött på att ha fel?

"kom in i racet efter mig"
Påståendet om att kammarrätten inte skulle skrivit domen som de gjort utan att ha läst och lärt sig av dina mail till Attunda slår alla tidigare villfarelser i tråden med hästlängder.
Du slängde in i princip allt som hade minsta relevans – samt en hel del irrelevanta grejer – till tingsrätten. Mig veterligen hänvisade till exempel inte kammarrätten till PUL.
Om jag kastar 100 pilar på en piltavla är chansen rätt stor att några träffar samma ställen som ett proffs efter mig gör med tre. Det betyder inte att proffset lärt sig av mig eller inte skulle klarat det om inte jag kastat först. Och att jag kastade först på just denna piltavla betyder inte heller att proffset "kom in i racet efter mig" – som om proffset aldrig någonsin kastar pil på en tavla förut.
De olika författningar och rättsfall du hänvisar till är för övrigt sådana som varenda jurist med intresse för frågan känner till. Och om de behöver läsa på så vore det extremt anmärkningsvärt om de hellre låter dina email till Attunda utgöra deras primära informationskälla istället för de etablerade jurister och tidskrifter som behandlat ämnet; och framförallt de faktiska
rättskällor som betyder något vid en rättslig tolkning.
Standarddisclaimer: Med det sagt förringar jag inte din gärning i övrigt.
Citat:
Ursprungligen postat av
GDPRWarrior
Citat:
Ursprungligen postat av
Belsebyb
Det är ju sedan ett tag tillbaka rätt uppenbart att GDPRWarrior frångått sitt "jag gör detta för alla" till att istället se om sitt eget hus.
Inget fel med det dock.
Vad menar du? Tycker du inte att jag har gjort tillräckligt för att värna om den personliga integriteten? Du måste skämta. Ingen har lyckats med något liknande på över 10 år, och jag har redan påverkat rättsläget i landet på bara 10 månader.
På fråga ett ber jag dig läsa om vad jag skrivit.
På fråga två svarar jag att jag inte påstått något sådant.
Gällande ditt avslutande påstående svarar jag att weed is a hell of a drug.