Citat:
Ursprungligen postat av
emelie-r
Ni som tror det är bara lexbase som publicerar domar, nu har även Krimfup börjat med publicera domar tillsammans med Fup.
Det här verkar aldrig ta slut.

Jag blir så trött. Riktigt vidrigt vilken hänsynslöshet som visas när dessa sidor fortsatt villkorslöst matas med så känsliga uppgifter. Jag som är dömd för mitt tidigare narkotika missbruk kommer nu stämplas som narkoman i all framtid för att jag var vilsen i min ungdom. Det skär i mitt hjärta hela tiden att mitt liv är förstört för att jag sökte flyktig lycka. Istället för att erbjudas hjälp så har jag berövats av mitt privatliv, mitt tidigare missbruk basuneras nu ut till allt och alla. Verkligen vackert den fullständiga avsaknad av respekt vi visas i det här landet. Fullständig avsky mot alla som begår misstag, man ska aldrig få glömma och gå vidare från det. Den skala av förnedring och förbrytelser mot grundläggande EU-rättigheter som sanktionerats av våra makthavare, för att de funnit sig oförmögna att utmana "journalister", har och fortsätter att förstöra liv. Lätt att sparka på de som redan ligger ner, och vi har inga djupa fickor fyllda på andras misär att göda lobbyister med, eller vänner bland journalistkåren som rapporterar om de omänskliga integritetskränkningar som enkom Sverige tillåter.
EU-domstolen måste agera mot dessa vidriga kräk som livnär sig på andras förnedring snarast!
Våra domstolar måste börja följa praxis likt Umeå tingsrätt genom att strypa flödet av ytterligare information.
Citat:
Ursprungligen postat av
GDPRWarrior
Även om jag aldrig har gillat IMY, är de nu tvungna att agera på grund av mina åtgärder. Därför rekommenderar jag människor att kontakta dem genom att ringa, skicka e-post och hålla dem ansvariga för deras ineffektiva byråkrati de måste lyfta sina feta arslen och börja jobba.
Det är en god tanke, men jag misstänker att det kommer dröja innan IMY fattar beslut kring huruvida de kan utöva översyn, och än längre innan vi ser effekten, om någon alls. Hoppas verkligen att jag har fel.