2024-03-25, 22:33
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mopsmatten
Heikki har jobbat som montör. Marie-Louise kommer från en läkarfamilj.

Det skulle vara till hans fördel om han monterade av den där förskräckliga virkade mössan som hänger lite nonchalant över svålen.
Om han hade haft den EN kväll, men nej den är tydligen obligatorisk.
Vill han dölja håravfallet så går det bra med en sportig keps. Jeeesus🤦🏻‍♂️
Citera
2024-03-25, 22:39
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Addhoc
Mhm, riktigt skruvat. Kan han verkligen tro att kvinnorna på stranden tycker det är häftigt? På riktigt?
Jag kan inte bestämma mig för om han faktiskt tror det eller om han bara älskar att chocka, men jag tror sorgligt nog på det först nämnda.

Det är faktiskt mycket märkligt att som vi ”lära känna” en person i tv-rutan som vid första anblick har så mycket gratis (här tänker jag på utseende) men som med ljusets hastighet ändå spoilar bort sina fördelar totalt genom ett helt världsfrånvänt beteende. Det började första dagen när alla fick träffa varandra vid poolen. Då valde karln att kliva in på tillställningen i nån baddräkt och ingen förstod ett skit vad som utspelade sig framför dem.
Minns att poliskvinnan med den galet för korta luggen reagerade i synken. Sen har det fortsatt, men riktning värre och värre.

Det verkar vara en röd tråd för honom att kommunicera avigt. Där emellan sitter eller står han mest för sig själv utan att kommunicera alls och med ett lurigt smil över läpparna som om han ruvar på kluriga slutsatser av andras samspel med varandra. Och så vips gör han sig påmind igen genom att klä av sig😳

Jag vet inte om jag någonsin stött på någon med så starka kontraster förut.

Jo, han är extremt associal. Typ autistisk, då han inte verkar kunna kommunicera med folk.
Provokatörer brukar kunna vara sociala med folk. Men han är ju totalt handfallen då det gäller kommunikation.

Konstigt med en äldre herre som är så osäker socialt.
Och om han nu provocerar kan han väl vara lite rolig samtidigt. Typ köra helikoptern på riktigt.
Citera
2024-03-25, 23:25
Medlem
TaxenSixtens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sirsia0
Jag tror att Lars drogs till M-L för att hon påminner lite om hans avlidna fru till utseendet.
Har haft samma tanke.
Citera
2024-03-25, 23:27
Medlem
TaxenSixtens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A-traktorforever
Det var nog snarare ”hängbollarna”, så välutrustad är han inte!
Den kanske var i annat tillstånd.
Citera
2024-03-26, 03:46
Medlem
Kedoxs avatar
Humorn/charmen i att relativt normala, lugna gentlemen som Klaus & Lasse får ett rätt pinsamt beteende när de blivit kärlekskranka och har fått lite innanför västen

På ett sätt gulligt då de verkar vara ensamma trevliga karlar som får ett känsloöversvall. Men kan inte låta bli att plocka fram skämskudden när Klaus svansar efter 85-åriga tanten eller när en ganska dragen Lasse svävar på rosa moln och halvt stryper ihjäl stackars Marie-Louise när han bedyrar sina känslor och hon har panik i blicken.

I övrigt tycker jag INTE Åsa ska gå vidare med Atle. Är något som inte känns genuint med honom. En hal jävel som med len tunga försöker dölja hur jävla självgod och osympatisk han är. Hon däremot verkar både genuin och väldigt snäll och förtjänar betydligt bättre.
Citera
2024-03-26, 04:39
Medlem
Kedoxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thecrafter
Jag tror att Marie-Louise är van vid att kunna få män. Jag tror att många har fjäskat och smörat för henne genom åren. Därför blir ett sådant beteende oattraktivt och ointressant för henne. Både Heikki och Lars beter sig på det sättet. De lyfter upp henne som en drottning och sätter henne på pedistal. Båda berättar på olika sätt hur underbar hon är. Det blir ingen utmaning för henne att få dem. Det blir för "klistrigt" och jobbigt. Jag tror att det är därför hon valde bort Heikki och sa till Lars när han började berömma henne.

Marie-Louise verkar inte kunna hitta en balansgång mellan rollen hon har i livet och sina skriande behov.

Helt uppenbart från en finare familj där hon behövt leva upp till en roll. Mycket Östermalm över henne. Hon har säkert blivit uppvaktad av otaliga män genom åren men nekat majoriteten då hon i egenskap av fin flicka inte "fläker ut sig". Men nu är hon snart 70 och vill vara självständig och ta egna beslut, uppenbart knullsugen och vill ha en trygg famn. Men samtidigt kan hon inte bara skala bort att vara en fin dam då det är så inarbetat.
Blir en krock i huvudet. Nu vill hon vara fri och lössläppt men svansar samtidigt runt som den fina Östermalmsflickan som kollar ner på folk och är otroligt picky med kravlista tjock som en bibel.

Hon behöver uppmärksamheten i att folk kommer fram till henne och visar ett intresse. Samtidigt dör hennes eget intresse när någon gör precis det. Troligen därför hon är singel.
Men är nog inte lätt för henne. Får känslan att hon via myrsteg gått utanför sin standard utseendemässigt och via det personliga nederlaget har kraven på hur de ska va som person ökat.
Senast redigerad av Kedox 2024-03-26 kl. 04:50.
Citera
2024-03-26, 05:59
Medlem
Citat:
Det var nog snarare ”hängbollarna”, så välutrustad är han inte!

Japp, klassiker. The twist, på gammelgubbar så blir pungen längre än snoppen. 🙂
Gammel Kerstin? 85 år säger att ingen vet hur gammal hon är och alla brukar bli chockad när hon säger att hon är 85. Jo, till sinnet kanske yngre men hon ser fan mer ut som 95+. Jag förstår att männen inte vill ha henne.
Citera
2024-03-26, 07:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kedox
Marie-Louise verkar inte kunna hitta en balansgång mellan rollen hon har i livet och sina skriande behov.

Helt uppenbart från en finare familj där hon behövt leva upp till en roll. Mycket Östermalm över henne. Hon har säkert blivit uppvaktad av otaliga män genom åren men nekat majoriteten då hon i egenskap av fin flicka inte "fläker ut sig". Men nu är hon snart 70 och vill vara självständig och ta egna beslut, uppenbart knullsugen och vill ha en trygg famn. Men samtidigt kan hon inte bara skala bort att vara en fin dam då det är så inarbetat.
Blir en krock i huvudet. Nu vill hon vara fri och lössläppt men svansar samtidigt runt som den fina Östermalmsflickan som kollar ner på folk och är otroligt picky med kravlista tjock som en bibel.

Hon behöver uppmärksamheten i att folk kommer fram till henne och visar ett intresse. Samtidigt dör hennes eget intresse när någon gör precis det. Troligen därför hon är singel.
Men är nog inte lätt för henne. Får känslan att hon via myrsteg gått utanför sin standard utseendemässigt och via det personliga nederlaget har kraven på hur de ska va som person ökat.
Bra skrivet. Jag tror icke hon höjer sin status i umgänget efter detta deltagande i "TV-såpan"....
Citera
2024-03-26, 07:51
Avslutad
Citat:
Humorn/charmen i att relativt normala, lugna gentlemen som Klaus & Lasse får ett rätt pinsamt beteende när de blivit kärlekskranka och har fått lite innanför västen

På ett sätt gulligt då de verkar vara ensamma trevliga karlar som får ett känsloöversvall. Men kan inte låta bli att plocka fram skämskudden när Klaus svansar efter 85-åriga tanten eller när en ganska dragen Lasse svävar på rosa moln och halvt stryper ihjäl stackars Marie-Louise när han bedyrar sina känslor och hon har panik i blicken.

I övrigt tycker jag INTE Åsa ska gå vidare med Atle. Är något som inte känns genuint med honom. En hal jävel som med len tunga försöker dölja hur jävla självgod och osympatisk han är. Hon däremot verkar både genuin och väldigt snäll och förtjänar betydligt bättre.
Känsloöversvall är vanligt bland män.
Atle är norrman, enkla och självgoda människor.
Citera
2024-03-26, 07:56
Avslutad
Citat:

Du är klok och sätter huvudet på spiken. Bra människokännedom där. 👍

Hoppas att fokus förflyttas bort från ML och Nakenmannen framöver. Finns genuinare människor i gruppen som behöver lyftas fram.
Citera
2024-03-26, 07:58
Avslutad
Citat:
Thomas kommer från Irland, inte Storbritannien! Två olika länder som, visserligen, ligger väldigt nära varandra.
På plussidan för honom. Tack för info. 👍
Citera
2024-03-26, 08:45
Avslutad
Citat:

Du är klok som en bok, och jag håller med.

Kul ändå att vissa verkar ha funnit varandra. Som Ruth med sin charmiga partner, och irländaren med sin viktrika.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in