2024-03-23, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SpOeNdi
du kan ta hur mycket kreatin du vill, dom har inget tak. jag slängde i ett par gram i varje flaska innan provtagningen och blev godkänd
Värt att testa. Ska bara hitta nåt ställe som har öppet och säljer det imorgon
Citera
2024-03-23, 20:28
Medlem
SpOeNdis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Forvirradhona
Värt att testa. Ska bara hitta nåt ställe som har öppet och säljer det imorgon

du kan hitta det lite överallt, Ica t.ex. där dom har proteinpulver, vitaminer mm.
Citera
2024-03-23, 21:26
Medlem
Citat:
du kan hitta det lite överallt, Ica t.ex. där dom har proteinpulver, vitaminer mm.
Åh, har dem?! Kollade apoteken och de hade bara på nätet. Så bra, tack för tips! Ska jag försöka dricka mycket nu dagarna innan eller det behövs bara typ samma dag?
Citera
2024-03-23, 21:33
Medlem
SpOeNdis avatar
Citat:
Åh, har dem?! Kollade apoteken och de hade bara på nätet. Så bra, tack för tips! Ska jag försöka dricka mycket nu dagarna innan eller det behövs bara typ samma dag?

Min Ica har det iaf 😝 jag dricker ganska mycket i vanliga fall, men i regel ska det räcka samma dag. så du går å pissar som en idiot innan! ta lite b-vitaminer med eller släng i sånna brustabletter (multivitamin) så du får lite färg på pisset med!
Citera
2024-03-23, 22:56
Medlem
Citat:
Min Ica har det iaf 😝 jag dricker ganska mycket i vanliga fall, men i regel ska det räcka samma dag. så du går å pissar som en idiot innan! ta lite b-vitaminer med eller släng i sånna brustabletter (multivitamin) så du får lite färg på pisset med!
Tänkte att det var bra att dricka mycket dagarna innan, att det typ sköljde ut det
Citera
2024-03-24, 13:02
Medlem
Citat:
Willys hade det inte, och inte apoteket. Lite stressad nu.
Citera
2024-03-24, 13:04
Medlem
Hej!

Syns kratom på urin prov som man exempelvis gör för att behålla körkortet ?

Mvh
Citera
2024-03-24, 15:51
Medlem
SpOeNdis avatar
Citat:

om du inte hittar det i tid så häv vatten ändå, då kan det bli ogiltigt testet och du köper dig tid inför nästa provtagning. hellre det än positivt!
Citera
2024-03-24, 16:51
Medlem
eldrattans avatar
Citat:

Finns på även på gym och MM sports och liknande butiker om du har någon sådan nära. Dock är det som så att de mäter inte den kreatinen du tänkt proppa i dig utan det måste omvandlas först i kroppen. Så att häva i sig massa kreatin samma dag brukar inte ge så mycket. Krävs att man börjar ett par dagar innan för att det ska ge utslag
Citera
2024-03-25, 04:02
Medlem
Tjena folket! Nu har man tyvärr varit på det vita guldet (kola) igen efter en tids avhållsamhet. Det är ju bara för jävla magiskt, speciellt efter en bra tid utan.
Anyway, just för stunden är dagen/tiden när det är dags okänd.. men lär bli mycket snart iaf.
Uppskattar om jag får ta del av er kungars erfarenhet och proffsigt kvalificerade gissningar, tack!

Jag har iaf bestämt sagt att jag utsätter mig inte för en sån förnedrande situation som att låta någon stå och glo på dicken medans jag tvingar fram piss. Den är ju på tok för liten för att jag ska va bekväm med det såklart! Ni andra som faktiskt går med på det har säkerligen monsterkukar då? Lucky bastards.

Så till frågan: det kommer alltså bli blodprov och det är ju najs för min del!
Fick informationen om att det blir av nu snart på söndag kvällen, vem fan jobbar då, satans otippat..
Men grejen är den att jag har dragit en hel del då jag festat både fredag och lördag, drog även söndagen då jag är lite störd.

Det är 4 gram bra shit fördelat på tre dygn. Första två dagarna konsumerades det samtidigt sjuka mängder alkohol. Tredje dagen dracks det bara några öl på kvällen, inget som orsakar en fylla.
Så när tror ni att det lämnat mitt blodomlopp?
Försökt söka och läsa själv och förstått att alkohol förlänger tiden. Men läste någonstans att man kan se sig vara ren redan efter 3 dygn med alkohol i bilden.

Om det i regel stämmer, gäller det även om det är den mängden? Eller ska jag räkna med ännu längre tid?

Torskar jag på detta prov blir mitt liv jävligt jobbigt och jag tänker fan inte ta konsekvenserna av mina handlingar, aldrig!
Slingrar mig och hittar anledningar att fördröja skiten om det behövs tills jag är confirmed safe. Men skjuter inte upp det i onödan och längre än vad som är rimligt liksom

Är evigt tacksamma om ni som har erfarenhet eller hittat bättre och pålitlig information gissar.
Tänk bara på mängden också, detta gäller inte bara någon lina alltså!

Må väl och lev som rockstjärnor när ni kan vänner! Det förtjänar ni absolut!
Citera
2024-03-25, 09:16
Medlem
Citat:
om du inte hittar det i tid så häv vatten ändå, då kan det bli ogiltigt testet och du köper dig tid inför nästa provtagning. hellre det än positivt!
Ja, just nu är det ovanligt viktigt att det är negativt. Kollade själv med ett test hemma idag och det var positivt. Men inte hällt i mig vatten ännu.
Citera
2024-03-25, 09:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eldrattan
Finns på även på gym och MM sports och liknande butiker om du har någon sådan nära. Dock är det som så att de mäter inte den kreatinen du tänkt proppa i dig utan det måste omvandlas först i kroppen. Så att häva i sig massa kreatin samma dag brukar inte ge så mycket. Krävs att man börjar ett par dagar innan för att det ska ge utslag
Ajdå! Då spelar det nog ingen roll om jag hittar det idag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in