2025-08-18, 23:58
Medlem
KIFORSs avatar
Nån som vet om det finns något lagligt preparat som ger utslag på diazepam?
Har utskrivet diazepam men de försöker trappa ner doserna vilket har lett tiil att jag mått extremt dåligt
så hade gära haft något att komplettera med.
Viktigt att det isf endast ger utslag på diazepam då det är stessolid jag har utskrivet.'
Tack på förhand
Citera
2025-08-19, 10:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KIFORS
Nån som vet om det finns något lagligt preparat som ger utslag på diazepam?
Har utskrivet diazepam men de försöker trappa ner doserna vilket har lett tiil att jag mått extremt dåligt
så hade gära haft något att komplettera med.
Viktigt att det isf endast ger utslag på diazepam då det är stessolid jag har utskrivet.'
Tack på förhand

Tror inte du kan göra så eftersom dom har dina ”halter lagrade” och ser därför när/ om du höjer eller sänker dosen..
Så är det iaf med Elevanse..
Senast redigerad av brasnyggman 2025-08-19 kl. 10:58.
Citera
2025-08-19, 18:34
Medlem
KIFORSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brasnyggman
Tror inte du kan göra så eftersom dom har dina ”halter lagrade” och ser därför när/ om du höjer eller sänker dosen..
Så är det iaf med Elevanse..

Sån koll har dem inte på mig, de vill typ ha ett prov vartannan månad och då är det bara sticka som de slänger efter de ser att det är benzo på första sen diazepam på andra sen kastar de bara stickorna i papperskorgen. Därför diazepam är det enda jag vågar ta benso väg :/
Citera
2025-08-19, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KIFORS
Sån koll har dem inte på mig, de vill typ ha ett prov vartannan månad och då är det bara sticka som de slänger efter de ser att det är benzo på första sen diazepam på andra sen kastar de bara stickorna i papperskorgen. Därför diazepam är det enda jag vågar ta benso väg :/

Ok då verkar det ju lugnt!
Citera
2025-08-26, 16:33
Medlem
En fråga, jag pissa på psyk för att få LARO, så de skickar för analys. Men när jag kollar mina resultat så står det bara vissa droger med som kokain(screen), amfetamin(sceen), bensodiazepiner, thc osv. Men tex Zopiklon eller Lyrica står inte med alls. Är det så att de inte kollar efter lyrica eller Zopiklon då eller är det bara att den inte är med i listan för den är negativ? Andra substanser står ju med även om den är negativ?

TLDR: hur vet jag vilka substanser de kollar efter på labb?
Citera
2025-08-26, 16:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rikl
En fråga, jag pissa på psyk för att få LARO, så de skickar för analys. Men när jag kollar mina resultat så står det bara vissa droger med som kokain(screen), amfetamin(sceen), bensodiazepiner, thc osv. Men tex Zopiklon eller Lyrica står inte med alls. Är det så att de inte kollar efter lyrica eller Zopiklon då eller är det bara att den inte är med i listan för den är negativ? Andra substanser står ju med även om den är negativ?

TLDR: hur vet jag vilka substanser de kollar efter på labb?

Det sista kan jag svara på. Dom söker inte på någon drog vid analys som en inte först har screenats för. Vid analys behövs det veta vad en söker efter!
Citera
2025-08-26, 18:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brasnyggman
Det sista kan jag svara på. Dom söker inte på någon drog vid analys som en inte först har screenats för. Vid analys behövs det veta vad en söker efter!
Okej så de söker alltså inte efter någon drog som inte sedan syns i min journal som (screen)?
Citera
2025-08-26, 19:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rikl
Okej så de söker alltså inte efter någon drog som inte sedan syns i min journal som (screen)?

Ja men dom kan ju utöka urvalet (screeningen) frånt en gång till en annan gång även om jag aldrig varit med om det.

Jämför dom du redan har i journalen så ser du nog att det är samma skit dom söker på varje gång.
Citera
2025-08-26, 22:01
Medlem
Hej alla!

På fredag ska jag till Falck och lämna saliv test (bomullsticka) och jag undrar först om jag kommer visa negativt på thc efter att inte ha rökt på exakt 31 dagar? Har innan det rök regelbundet i 8-9 månader.

Jag tog 3 små nycklar (väldigt små) i lördags, kommer jag visa negativt på kokain 6 dagar senare då?

Testet skickas till Sahlgrenska.

Tack på förhand!
Citera
2025-08-26, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jingan1
Hej alla!

På fredag ska jag till Falck och lämna saliv test (bomullsticka) och jag undrar först om jag kommer visa negativt på thc efter att inte ha rökt på exakt 31 dagar? Har innan det rök regelbundet i 8-9 månader.

Jag tog 3 små nycklar (väldigt små) i lördags, kommer jag visa negativt på kokain 6 dagar senare då?

Tack på förhand!
Karolinska menar jag såklart haha
Citera
2025-08-27, 01:02
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jingan1
Hej alla!

Tack på förhand!
Det låter som att du kommer att klara dig.
Citera
2025-08-27, 18:18
Avstängd
Om det enbart gäller sticka - hur mycket vatten för att ett test ska visa negativt?

Om jag har möjlighet att fylla koppen med lite vanligt vatten, och enbart pissar lite litegrann, är det en plan B?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in