2024-03-22, 17:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Jag har inte i något inlägg insinuerat att någon pojke är våldtäktsman - vad gaggar du för dynga?

Jag har sagt att jag inte tror på ett ord i historien - men att dra en sådan historia visar vilket dåligt omdöme Dogge har.

Försök få det rätt till nästa gång.

Ja, just det ja, jag glömde att enligt rabiata feministkärringars logik så är det bara kvinnors berättelser man alltid ska tro på.
Citera
Medlem
Rastapunxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muslimfitta
Jaha, nu är tokvänstern sur som satan på Dogge också. Ska de cancelera honom som de gör med alla andra invandrare? Vilka är rasisterna här egentligen, vänstern eller SD?
Tokvänstern har alltid vart rasister och sexister. De ser både invandrare och kvinnor som svagare.
Men tror Dogge ger fan i vad de tycker eller om de cancerlerar honom.
Han vet han är älskad av en hel generation och att vi förstår och uppskattar hans stil.
Citera
Medlem
Smegmas avatar
Märks man inte så syns man inte. Denna lönnfeta spagettiapan är en föredetting som ställer upp på all förnedrande skit för att få en krona. Han lirar i samma liga som Kicki Falukorven Danielsson. Pinsamt.
Citera
2024-03-22, 17:19
Medlem
Han story om Levis jeansen hos anis don demina vart ju viral så han ville väl komma på något nytt nu för att vara rolig och relevant.
Citera
2024-03-22, 17:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Borasare1980
Hela historian är ju "fucked up" om den är sann. Våldtäkt åt ena hållet, pedofili åt andra. Alla inblandade begår grova brott men är samtidigt utsatta som offer i en och samma situation. Så unga att de knappt fattar att det de varit med om är en såpass störd händelse att det antagligen påverkat alla inblandades mentala nivå destruktivt för all framtid.
Tidsandan i början av 1980-talet var inte gynnsam jordmån för offerkofteri. Hade det hänt nu hade det varit en enda sörja av traumatiserade barn med men för livet. Pojkarna var mest troligt stolta och glada över att ha knullat.

Jag tvivlar dock starkt på att en femtonårig tjej verkligen ville ha sex med en bunke lågstadieungar. Kanske var hon förståndshandikappad och trodde att hon skulle få kompisar om hon låg med dem? Det är en sorglig berättelse.
Citera
2024-03-22, 17:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Europe
Intressant att käringarna tycker att det hemska är att de som små barn gick med på att ha sex med henne och tycker att han borde ha ångest över det, inte att de tycker att det hemska är att hon som byxmyndig hade sex med små barn.

Ärligt talat blir jag inte det minsta upprörd.

Hade ju blivit mer liv om det var tvärtom här att Dogge var 15 och hade sex med en 12 åring.
Citera
2024-03-22, 17:25
Medlem
Akacia2050s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vintergrisen
Kanske är det där skon klämmer, dvs. att han inte upplever sig själv som ett traumatiserat offer, något man skulle kunna tycka var bra om man är intresserad av den "utsattes" mående, men kanske inte om det går emot ens egna syn på hur en sådan upplevelse "borde vara".

Däremot kan jag tycka att en del av kritiken är lite märklig. Ann Söderlund skriver exempelvis att Dogge borde "gå en kurs". Vad kan det vara för kurs hon menar? Ska Dogge gå en kurs där han lär sig hur man blir traumatiserad?

När han pratar om det på youtube nämner han inget om att han var barn, bara att de var "små". Han säger inget om att tjejen är äldre. Han säger att en "shuno" byggt ett tält åt henne i skogen och hon var "lätt på foten". Låter lite som att tjejen kan ha blivit utnyttjad, även om det inte passar Dogges fina historia. Minst sagt opassande beteende för cirka 12-åringar.

Men varför blev Dogge så rädd för feministerna att han var tvungen att förklara sig i Aftonbladet? Hur ska vi veta att det är sant att tjejen var byxmydig och de var barn. Som såklart är det optimala om han ska slingra ut sig. Men det verkar inte trovärdigt med den historia han berätta.
Citera
2024-03-22, 17:27
Avslutad
Dogge är en idiot. Varför ska han babbla om det där? Det är hundra år sedan och hans Latin Kings-bakgrund skyddar honom inte längre. Det är så onödigt att ge ankdammen något gratis att plaska över.
Citera
2024-03-22, 17:30
Medlem
ensampappas avatar
Är väl inte så ofta ett barn är gipsad ända till pungen och ute och traskar i skogen heller 🤔
Citera
2024-03-22, 17:30
Bannlyst
TLK kommer alltid ha en speciell plats i det svenska folkhemmet, dom startade den svenska hiphop-vågen.

Lite knullsnack hit och dit är det bara snowflakes födda på fel sida om millenieskiftet väcka på mirtazipin som skiter ner sig över, ingen som räknas bryr sig.
Citera
2024-03-22, 17:34
Medlem
Vintergrisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Akacia2050
När han pratar om det på youtube nämner han inget om att han var barn, bara att de var "små". Han säger inget om att tjejen är äldre. Han säger att en "shuno" byggt ett tält åt henne i skogen och hon var "lätt på foten". Låter lite som att tjejen kan ha blivit utnyttjad, även om det inte passar Dogges fina historia. Minst sagt opassande beteende för cirka 12-åringar.

Men varför blev Dogge så rädd för feministerna att han var tvungen att förklara sig i Aftonbladet? Hur ska vi veta att det är sant att tjejen var byxmydig och de var barn. Som såklart är det optimala om han ska slingra ut sig. Men det verkar inte trovärdigt med den historia han berätta.

Ja, hur ska vi veta att något är sant? Fanns det en tjej, fanns det ett tält, fanns det någon pappa, något gips, någon skog? Jag har ingen aning, men det enda vi har att förhålla oss till är väl vad Dogge säger, eftersom han är den enda som sagt något hittills?

Men okej, om vi utgår från att de som kritiserade Dogge enbart "visste" att han och några av hans kompisar som unga hade haft sex med en och samma tjej i ett tält i någon skog. Vad var det då deras kritiken bestod i? Var det att en ung tjej frivilligt hade haft sex med flera unga killar, något som dessa kritiker fann helt otänkbart?
Citera
2024-03-22, 17:37
Medlem
Bluebeast72s avatar
ännu en boomer av det gamla gardet som faller på gamla invanda beteenden,höhösätta på brud,höhö,coolt,höhö,stora pattar höhö, tafs,höhö,skitcoolt ju,höhö

Följ utvecklingen o lär er, tystnad o lågaffektivt bemötande gäller 2024 .

Inga gillar mansgrisarna längre,tom jag som är old school fattar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in