2024-03-22, 17:37
Medlem
Är övertygad om att dom inte var 7-8 år. Dom var högst troligen i hennes ålder. Varför skulle hon intressera sig för 8-åringar? Är bara ett par år yngre än honom och det var standard för den typen av "tuffingar" att ta sig friheten att tafsa och göra ännu värre saker.
Senast redigerad av Patchoulioud 2024-03-22 kl. 17:52.
Citera
2024-03-22, 17:39
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reiwa
Ja, just det ja, jag glömde att enligt rabiata feministkärringars logik så är det bara kvinnors berättelser man alltid ska tro på.
Så är det säkert.
Personligen har jag dock i min närmsta krets pojkar som blivit utsatta - så just det biaset hittar du inte hos mig.
Ingen av dem jag känner skulle dock berätta om sin utsatthet som "något ballt man gjorde förr .. hehe"

Det jag reagera på när Dogge sitter och ljuger i hop sin historia är just hans dåliga omdöme med hänsyn till hur barn utsätts och att de flesta barn ser det inte som "en ball grej".

Vi låtsas att det han berättar är sant.

1) Hur upplever de andra barnen incidenten nu i efterhand?
2) Om tjejen tjatades till att vara med killen med gips - hur frivillig var hon då?
3) Hur känner sig killen med gips som först ratas, sedan utsätts för ett övergrepp som framtjatats av hans kamrater - trots att tjejen inte ville ha honom i närheten. Hur upplever han ett övergrepp som framtvingats av hans kamrater?
4) Dogge kallar tjejen "lösaktig" - vad ger det för signaler till barn och unga som har Dogge som idol? Vad säger det om hans kvinnosyn? "Lösaktig" var inte ett ord man använde om tjejer på 80-talet, sexuellt var vi mycket friare i synen på att ligga än man är idag - även om tjejer sällan hade så många många olika ligg (tydligen är 100 och fler inte onormalt) som tydligen är vanligt idag.
Så vad förmedlar han med det uttrycket om kvinnor och om sin syn på kvinnor.

Om hans story är sann så riskerar ju han att riva upp ett rejält trauma hos övriga - i synnerhet för pojken i gips.

Det hans dåliga omdöme jag vänder mig emot - alldeles oavsett om storyn är sann eller inte. Inte hans roll i det hela.
Senast redigerad av micro113 2024-03-22 kl. 17:54.
Citera
2024-03-22, 17:40
Medlem
Så jävla bra sagt!!
Tjejer som vill knulla och ha uppmärksamhet ska få höra hur dom håller på! Alltid skit mot killarna vakna Sverige! Tjejer ska inte få söka uppmärksamhet överallt utan att dom får någon som helst skit!
Citera
2024-03-22, 17:43
Medlem
Glödskals avatar
Mellosverige vet inte om att Dogge är blatte. De tror att han alltid sålt korv åt OKQ8.
Citera
2024-03-22, 17:44
Medlem
Bluebeast72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frunzy
Så jävla bra sagt!!
Tjejer som vill knulla och ha uppmärksamhet ska få höra hur dom håller på! Alltid skit mot killarna vakna Sverige! Tjejer ska inte få söka uppmärksamhet överallt utan att dom får någon som helst skit!
O det ville hon?

Det var inte så att ett gäng blatte ungar tog sig rätten?

Det vet väl du domarn?
Citera
2024-03-22, 17:44
Medlem
Akacia2050s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vintergrisen
Ja, hur ska vi veta att något är sant? Fanns det en tjej, fanns det ett tält, fanns det någon pappa, något gips, någon skog? Jag har ingen aning, men det enda vi har att förhålla oss till är väl vad Dogge säger, eftersom han är den enda som sagt något hittills?

Men okej, om vi utgår från att de som kritiserade Dogge enbart "visste" att han och några av hans kompisar som unga hade haft sex med en och samma tjej i ett tält i någon skog. Vad var det då deras kritiken bestod i? Var det att en ung tjej frivilligt hade haft sex med flera unga killar, något som dessa kritiker fann helt otänkbart?

Okej, då blev Dogge sexuellt utnyttjad som barn även om alla pedofiler på flashback inte har något emot att barn har sex.

Att 12 åringar har sex och att de hade gruppsex med en tjej. Och att tjejen därför befinner sig i utsatt sitaution. Och det är lite sliskigt att dra det som en cool historia som nästan 50-åring.

Alla som gör detta till en fråga om feminism är efterblivna.
Citera
2024-03-22, 17:49
Medlem
Mrflinks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iceink
Dogge tar fram hela trollerilådan. Varför skulle en tjej som bara är 15 vilja ligga i ett tält och bli påsatt av av en hel grupp men småbarn som knappt ens vet vad sex är? Och att någon farsa skulle komma där och bryta armen av en liten pojke med helgipsat ben. Och att sen 7-8 åringar skulle förstå sig på att ta sig till ett sjukhus och söka upp sin kompis och att han skulle ligga där med gipsad arm? Bluff rakt igenom.

Haha förmodligen. Tjejen var nog mycket yngre än vad Dogge säger. En liten nödlögn för att rädda situationen.
Citera
2024-03-22, 17:50
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av anonn

Gråt ut nån annanstans, din MGTOW snowflake.

Om du läste mellan raderna så är jag varken kvinna eller feminist, och har inga höga tankar om genusstudenten Stina eller batikhäxan Åsa.
Däremot så är jag den första att belysa skillnader mellan könen.

Barn, oavsett kön, som är beredda att gå hela vägen sexuellt redan vid 7-8 åldern, har inte haft en sund och normal barndom dittills.

Både och, du glömmer grupptrycket. Det kan vara en av pojkarna som varit utsatt för sexuella övergrepp, och ”leder” och hetsar på dom andra. Dogge beskriver ju själv att han inte ville gå hela vägen, utan juckade lite vilset, pliktskyldigt, typ mest symboliskt. Det var, enligt honom, aldrig fråga om en penetration.

Håller med dig till 100% att sexualiserade barn är en stor varningsklocka.
Citera
2024-03-22, 17:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrflink
Haha förmodligen. Tjejen var nog mycket yngre än vad Dogge säger. En liten nödlögn för att rädda situationen.

Dogge har väl gjort sitt med musiken dags att checka ut och relaxa.
Citera
2024-03-22, 17:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anonn
Jag är själv uppväxt i "orten".
Sånt här ses inte som våldtäkt i orten.
Våldtäkt för dem är nån snubbe som gömmer sig i nån buske under natten och hoppar på nån förbipasserande kvinna.
Det här är mest en kul historia som man delar med sig av. Skitsamma om flickan hade missbruksproblem, "daddy issues", förståndshandikapp, sårbarhet för grupptryck osv. Från Dogges perspektiv var det en liten slampa som lätt kunde övertygas till att knullas av hela gänget.

När Dogge sitter där i soffan och delar med sig verkar han dock glömma att Youtube-publiken inte bara är Ahmed, 16 år, i Botkyrka, som kommer tycka att Dogge är kul och häftig för att som barn ha gangbangat en flicka.
Det är även Stina, 34 år, som ser genusproblematiken i det hela, och Åsa, 51 år, som ser 8 unga män och en ensam liten flicka.

Det är först efteråt som Dogge inser hur jävla korkat och omdömeslöst det var att berätta den historien med den tonen. Och då börjar efterhandskonstruktionen. Hon var 15, han var 7, hon insisterade osv. Snart kommer han väl ta på sig offerkoftan med och berätta om hur det här faktiskt har traumatiserat honom och ligger bakom många av hans snedsteg.

Du tror att fler inblandade kommer ge sina versioner?
Det tror inte jag. Jag tror inte att ens 50% av historien är sann.

Ja, unga flickor är också intresserade av sex. De som går hela vägen har utsatts för övergrepp tidigare, därav deras beteende. Andra är bara nyfikna på könsorgan.

Som 8 åring tog jag och en jämnårig flicka av oss kläderna och riktade våra könsorgan mot varandra skrattandes. Det är dock en bit ifrån Dogges gängknull.
Låt stå!
Mitt i prick rakt igenom hela inlägget!
Citera
2024-03-22, 17:56
Medlem
g0dspirits avatar
Det blir inga fler korvar på köpet för denna herre.
Citera
2024-03-22, 18:00
Medlem
Muslimfittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluebeast72
ännu en boomer av det gamla gardet som faller på gamla invanda beteenden,höhösätta på brud,höhö,coolt,höhö,stora pattar höhö, tafs,höhö,skitcoolt ju,höhö

Följ utvecklingen o lär er, tystnad o lågaffektivt bemötande gäller 2024 .

Inga gillar mansgrisarna längre,tom jag som är old school fattar.

Fast ... yttrandefrihet? Märker du inte hur du har påverkats av tokvänstern? Ska vi verkligen hålla på och censurera alla som pratar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in