2024-03-22, 16:43
Medlem
Vintergrisens avatar
Så, om man nu får gå på Dogges version av det hela så hade han och några av hans vänner sex (med samtycke) med en lite äldre tjej i ett tält i skogen när de var tonåringar?

Då är frågan, vad är det folk är upprörda över? Att de inte var gifta? Att ingen tjej skulle kunna tänka sig att frivilligt ha sex med fler än en person samma dag? Att ungdomar utforskat sin sexualitet? Att det skedde i skogen? Eller..?
Citera
2024-03-22, 16:47
Medlem
drinksareonmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vintergrisen
Så, om man nu får gå på Dogges version av det hela så hade han och några av hans vänner sex (med samtycke) med en lite äldre tjej i ett tält i skogen när de var tonåringar?

Då är frågan, vad är det folk är upprörda över? Att de inte var gifta? Att ingen tjej skulle kunna tänka sig att frivilligt ha sex med fler än en person samma dag? Att ungdomar utforskat sin sexualitet? Att det skedde i skogen? Eller..?

Han var sju år. Du kanske ska läsa artikeln.

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/y6LMrJ/dogge-doggelito-far-kritik-berattar-om-sex-med-en-tjej-i-ett-talt-hon-ville?utm_source=iosapp&utm_medium=share
Citera
2024-03-22, 16:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frdk
Vet inte var du kommer från
men grupp-sex med en tjej som säger nej var inte vanligt på min tid.
Faller väll i dagens ordspråk under gangrape

Det lät ju snarare som att tjejen tog initiativet här, eller?

Dogge skulle väl aldrig ha sagt något om allt var småpojkarnas "fel"

Projicering ligger nära till hands också!

/pp

.
Citera
2024-03-22, 16:49
Medlem
Shit!! Blev dogge och hans vänner våldtagna av en äldre flicka när dom endast var 7 år gamla?? Var GM 15 år? Synd om grabbarna ju
Citera
2024-03-22, 16:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barents
Alla kvinnor är alltid oskyldiga. Och är de skyldiga så är det något män gjort mot dem när de var små?

Med din syn på världen så kan alltså Dogge skylla på tjejen för att han är som han är. Hon har ju ändrat honom med sin våldtäkt och han är därför oskyldig som ett lamm vad han än gör i framtiden. Men något säger mig att du tycker män är män och det är bara kvinnor som saknar personlighet tills män ändrar dem, så den historien kommer du aldrig att berätta.

Det här är tråden för att avslöja vilka som innerst inne tror att kvinnor är en slags andra rangens människa.

Gråt ut nån annanstans, din MGTOW snowflake.

Om du läste mellan raderna så är jag varken kvinna eller feminist, och har inga höga tankar om genusstudenten Stina eller batikhäxan Åsa.
Däremot så är jag den första att belysa skillnader mellan könen.

Barn, oavsett kön, som är beredda att gå hela vägen sexuellt redan vid 7-8 åldern, har inte haft en sund och normal barndom dittills.
Citera
2024-03-22, 16:50
Medlem
Zoologens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Radarraid
Efter en intervju på Youtube får nu artisten hård kritik på Sociala medier.
Kända Profiler rasar mot Dogge efter de sett Intervjun.

Intervjun:
https://www.youtube.com/watch?v=a57xxmbPUi4

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/y6LMrJ/dogge-doggelito-far-kritik-berattar-om-sex-med-en-tjej-i-ett-talt-hon-ville

Vad säger ni?

Har Dogge några hjärnceller överhuvudtaget?

Efter att ha hört hans fnissande blattesvenska kan man diskutera det. Han tycker helt klart att allt är den äldre tjejens fel och att hon förförde de små grabbarna. Att de sedan tjatade sig till sex går inte in i huvudet på honom.
Inte för att jag gillade honom speciellt mycket förut, men nu sjönk han som en sten.
Senast redigerad av Zoologen 2024-03-22 kl. 17:33.
Citera
2024-03-22, 16:50
Medlem
Necriss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JSpun
’När flickan sa nej tjatade han och vännerna tills de fick ett okej.’ - Dogge Doggelito (Aftonbladet)

Vad fan har han mer gjort som inte ens har kommit fram… SÅ jävla äcklig och skadad 😤
Fast vänta nu, dogge har ju inte gjort detta. Han var under 15 och kan därför inte förstå eller fatta beslut. Alltså var det den 15 åriga tjejen som fick pojkarna att bete sig så här och sen fortsatte hon manipulationen genom att låtsas bli övertalad. Sedan så avslutade hon manipuleringen så att pojkarna mindes det som något bra istället för den hemska serievåldtäkt de varit med om.

Hon är definitivt en av sveriges farligaste och sjukaste pedofiler, och du klagar på dogge när han oskyldigt blev utsatt för detta?

Brukar du klaga på de 10-åriga flickorna som våldtas också?

Nåja, jag överdriver förståss för att belysa hur olika sånt här behandlas baserat på kön. Kan på allvar inte tänka mig en enda kille som på något sätt mått dåligt av att som 13 åring få ligga med en äldra tjej de vill ha. Hela debatten om att det inte finns skillnader mellan könen är så falsk och svag och man kan direkt se det genom att ta motsvarande exempel för en 13 årig tjej.

Men, dogges exempel är nog det mest extrema jag någonsin hört någon erkänna själv... han var sju eller åtta. Måste vara enormt ovanligt att vara intresserad av sånt då, eller ens veta om det i den åldern på åttiotalet!
Citera
2024-03-22, 16:53
Medlem
Yungvidzibois avatar
Känns ju spontant som att det är flickan som är förövaren här. En 15 åring flicka har alltså sex med en massa småpojkar?? Hade det varit tvärt om hade ju det varit olagligt så att det skriker om det.
Citera
2024-03-22, 16:54
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av zansibal
Det intressanta i det hela är omgivningen reaktioner på Dogge. Kvinnliga kändisar som ”spyr galla” men inte klarar att framföra ett enda argument vad han har gjort fel.

Om 5 män har frivilligt sex med 1 kvinna = våldtäkt!!!
Om 1 kvinna har frivilligt sex med 5 män = YOU GO GURRRL! SLAY QUEEN!

Hyckleriet i det genomfenimiserade Sverige har nått bibliska proportioner.
Citera
2024-03-22, 16:55
Medlem
Vintergrisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drinksareonme
Han var sju år. Du kanske ska läsa artikeln.

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/y6LMrJ/dogge-doggelito-far-kritik-berattar-om-sex-med-en-tjej-i-ett-talt-hon-ville?utm_source=iosapp&utm_medium=share

Jaha, den detaljen missade jag, men okej, då handlar alltså kritiken om att en äldre tjej ska ha utnyttjat Dogge och hans jämnåriga vänner sexuellt eller att han själv uppfattar det hela som en rolig historia i efterhand?
Citera
2024-03-22, 16:57
Medlem
drinksareonmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vintergrisen
Jaha, den detaljen missade jag, men okej, då handlar alltså kritiken om att en äldre tjej ska ha utnyttjat Dogge och hans jämnåriga vänner sexuellt eller att han själv uppfattar det hela som en rolig historia i efterhand?

Ungefär så, sen tycker han det är ett roligt minne vilket låter rätt konstigt.
Citera
2024-03-22, 17:01
Medlem
Barentss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anonn
Barn, oavsett kön, som är beredda att gå hela vägen sexuellt redan vid 7-8 åldern, har inte haft en sund och normal barndom dittills.
Och vid 15 år då?

Det kallas numera våldtäkt, det flickan gjorde mot lille Dogge. En 8-årig pojke vet inte ens vad sex är.

Sluta ironisera eller förringa, svårt att veta vad du menar eftersom din svenska saknar stringens.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in