Citat:
Ursprungligen postat av
JSpun
’När flickan sa nej tjatade han och vännerna tills de fick ett okej.’ - Dogge Doggelito (Aftonbladet)
Vad fan har han mer gjort som inte ens har kommit fram… SÅ jävla äcklig och skadad 😤
Fast vänta nu, dogge har ju inte gjort detta. Han var under 15 och kan därför inte förstå eller fatta beslut. Alltså var det den 15 åriga tjejen som fick pojkarna att bete sig så här och sen fortsatte hon manipulationen genom att låtsas bli övertalad. Sedan så avslutade hon manipuleringen så att pojkarna mindes det som något bra istället för den hemska serievåldtäkt de varit med om.
Hon är definitivt en av sveriges farligaste och sjukaste pedofiler, och du klagar på dogge när han oskyldigt blev utsatt för detta?
Brukar du klaga på de 10-åriga flickorna som våldtas också?
Nåja, jag överdriver förståss för att belysa hur olika sånt här behandlas baserat på kön. Kan på allvar inte tänka mig en enda kille som på något sätt mått dåligt av att som 13 åring få ligga med en äldra tjej de vill ha. Hela debatten om att det inte finns skillnader mellan könen är så falsk och svag och man kan direkt se det genom att ta motsvarande exempel för en 13 årig tjej.
Men, dogges exempel är nog det mest extrema jag någonsin hört någon erkänna själv... han var sju eller åtta. Måste vara enormt ovanligt att vara intresserad av sånt då, eller ens veta om det i den åldern på åttiotalet!