2024-03-22, 16:20
Medlem
Rastapunxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aklagarmyndigheten
Min personliga åsikt är att jag ger Dogge full respekt för att han berättar historien. Fram för mer ärlighet.
De som kritiserar honom är garanterat en samling bigotta som "aldrig gjort fel", och framförallt aldrig skulle säga något som var ofördelaktigt för dem själva.
Sen har alla rätt till sin åsikt. Jag skulle kanske som 7-åring inte riktigt fatta vad jag gjorde, eller också skulle jag inte gilla det. Svårt att säga.

Att som vuxen sitta och ta avstånd från detta och drabbas av moralpanik känns lite sådär.
Ja all respekt åt Dogge 👊❤️
Kul någon vågar vara sig själv i dessa sjuka tider.
Citera
2024-03-22, 16:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barents
Ingen skyldig delar med sig av en våldtäkt, så själva delningen är snarast bevis för att det som skedde är korrekt beskrivet. Ingen berättar frivilligt en historia om ett brott, men ändrar på detaljerna så att han verkar oskyldig.

Oavsett, det finns många inblandade i denna berättelse och sannolikt kommer andra personers version av vad som hände fram under veckan. FB kan väl agera detektiver.

Jag tänker på slutet av boken Min barndom av Jan Myrdal. han avslutar med antagligen hans livs starkaste minne. Han sitter som liten kille på en höskulle och en äldre (om jag minns rätt) tjej kommer fram. "Nu ska vi mjölka kon" och gissa vad hon gjorde med lille Jans lille Jan.

Tada. Även unga tjejer är intresserade av sex. En chock för alla feminister.

Jag är själv uppväxt i "orten".
Sånt här ses inte som våldtäkt i orten.
Våldtäkt för dem är nån snubbe som gömmer sig i nån buske under natten och hoppar på nån förbipasserande kvinna.
Det här är mest en kul historia som man delar med sig av. Skitsamma om flickan hade missbruksproblem, "daddy issues", förståndshandikapp, sårbarhet för grupptryck osv. Från Dogges perspektiv var det en liten slampa som lätt kunde övertygas till att knullas av hela gänget.

När Dogge sitter där i soffan och delar med sig verkar han dock glömma att Youtube-publiken inte bara är Ahmed, 16 år, i Botkyrka, som kommer tycka att Dogge är kul och häftig för att som barn ha gangbangat en flicka.
Det är även Stina, 34 år, som ser genusproblematiken i det hela, och Åsa, 51 år, som ser 8 unga män och en ensam liten flicka.

Det är först efteråt som Dogge inser hur jävla korkat och omdömeslöst det var att berätta den historien med den tonen. Och då börjar efterhandskonstruktionen. Hon var 15, han var 7, hon insisterade osv. Snart kommer han väl ta på sig offerkoftan med och berätta om hur det här faktiskt har traumatiserat honom och ligger bakom många av hans snedsteg.

Du tror att fler inblandade kommer ge sina versioner?
Det tror inte jag. Jag tror inte att ens 50% av historien är sann.

Ja, unga flickor är också intresserade av sex. De som går hela vägen har utsatts för övergrepp tidigare, därav deras beteende. Andra är bara nyfikna på könsorgan.

Som 8 åring tog jag och en jämnårig flicka av oss kläderna och riktade våra könsorgan mot varandra skrattandes. Det är dock en bit ifrån Dogges gängknull.
Citera
2024-03-22, 16:24
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Reiwa
Tror inte han bryr sig särskilt mycket om vad dessa misslyckade kärringar tycker.

Ojdå!!!!! Är Julia Frändfors upprörd över något igen!

OK dags för Flashback-hatet!!!!!!

https://www.svt.se/opinion/guldbaggegalan-blev-en-rasistisk-buskisfest

Citat:
Jag var på bio och såg Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann och samma sak händer där. En full biosalong brister ut i skratt när deras favoritgubbe Robert Gustafsson sluddrar ordet på bioduken. Själv får jag bara en klump i magen. Tyvärr måste jag räkna med att få det kastat av mig av random personer på stan, att höra en gubbe i matkön muttra det, bli kallad det i kombination med hora/slampa av killar på krogen som inte kan ta att bli avvisade, att ständigt veta att ordet finns i för många människors huvuden så fort de får syn på mig.

Hon är sveriges mest upprörda negerhona.

10 år senare. Upprörd igen. Fortfarande hjärnskadad.
Citera
2024-03-22, 16:25
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gift44
Fast han säger att han inte stoppade in den utan bara juckade. Lyssnar ni inte på allt som sägs bara för att reptilhjärnan kopplas in direkt när ni läser rubriken?
Reptil säger att han ljuger som en häst travar - så den är i alla fall överens med den rationella hjärnan denna gång.
Men nej - jag har inte lyssnat på hela inslaget så jag missade just den biten
Citera
2024-03-22, 16:26
Medlem
Barentss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anonn
Ja, unga flickor är också intresserade av sex. De som går hela vägen har utsatts för övergrepp tidigare, därav deras beteende. Andra är bara nyfikna på könsorgan.
Alla kvinnor är alltid oskyldiga. Och är de skyldiga så är det något män gjort mot dem när de var små?

Med din syn på världen så kan alltså Dogge skylla på tjejen för att han är som han är. Hon har ju ändrat honom med sin våldtäkt och han är därför oskyldig som ett lamm vad han än gör i framtiden. Men något säger mig att du tycker män är män och det är bara kvinnor som saknar personlighet tills män ändrar dem, så den historien kommer du aldrig att berätta.

Det här är tråden för att avslöja vilka som innerst inne tror att kvinnor är en slags andra rangens människa.
Senast redigerad av Barents 2024-03-22 kl. 16:30.
Citera
2024-03-22, 16:27
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Tror inte han bryr sig särskilt mycket om vad dessa misslyckade kärringar tycker.
Eftersom han går ut och sluddrar ur sig värdelösa förklaringar så verkan han ju minst sagt bry sig.
Citera
2024-03-22, 16:28
Medlem
Det intressanta i det hela är omgivningen reaktioner på Dogge. Kvinnliga kändisar som ”spyr galla” men inte klarar att framföra ett enda argument vad han har gjort fel.

Jag kan garantera att situationen hade sett helt annorlunda ut om det inte var helylle Dogge som sa detta. Pratar valfri gangster rappare från orten om liknande saker vinner han p3 guld istället. Men nu är det svenne maskoten Dogge som gör detta och då är det ok för fan och hans moster att bespotta honom utan att ens kunna argumentera för vad han gjort fel.
Citera
2024-03-22, 16:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Eftersom han går ut och sluddrar ur sig värdelösa förklaringar så verkan han ju minst sagt bry sig.

Nja, misslyckade och rabiata vänsterkärringar som du förstår så klart inte hur det går till. Media jagar honom och han ger några kommentarer. Han verkar ta det hela med ro. Om man ens blir upprörd av denna historia är man kraftigt utvecklingsstörd, och om man börjar insinuera som du gör, att en 7-8årig pojke är en våldtäktsman så är man moraliskt bankrutt och ett jävla äckel.
Citera
2024-03-22, 16:31
Medlem
arakas avatar
Reality check för alla blåögda PK-ister mao.
Inte bara Steffe Löfven som inte såg det komma och nu är det Sverige 2.0.
Citera
2024-03-22, 16:33
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Nja, misslyckade och rabiata vänsterkärringar som du förstår så klart inte hur det går till. Media jagar honom och han ger några kommentarer. Han verkar ta det hela med ro. Om man ens blir upprörd av denna historia är man kraftigt utvecklingsstörd, och om man börjar insinuera som du gör, att en 7-8årig pojke är en våldtäktsman så är man moraliskt bankrutt och ett jävla äckel.
Jag har inte i något inlägg insinuerat att någon pojke är våldtäktsman - vad gaggar du för dynga?

Jag har sagt att jag inte tror på ett ord i historien - men att dra en sådan historia visar vilket dåligt omdöme Dogge har.

Försök få det rätt till nästa gång.
Citera
2024-03-22, 16:37
Medlem
Barentss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NewRomancers
Ojdå!!!!! Är Julia Frändfors upprörd över något igen!
Hon ogillar män så mycket att hon tycker mindre om sitt nyfödda barn. Bara för att han har något mellan benen. "Pojkmamma" är ett svärord för henne.
https://www.youtube.com/watch?v=H3pRsDL2c9k&ab_channel=Gravidveckaf%C3%B6r vecka
Någon som kan förklara varför en sådan idiot och sexist ens refereras till?

Jag kan på hennes ordförråd och uttal med läfpning direkt härleda hennes utbildning och intelligenskvot. Och sådana kollar tjejer på? Urk.
Senast redigerad av Barents 2024-03-22 kl. 16:39.
Citera
2024-03-22, 16:37
Medlem
drinksareonmes avatar
Varför ens ta upp en sån sak, hur trodde han folk skulle reagera.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in