2024-03-22, 16:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Ja, han ljuger ju så det sjunger om det - eller också var de betydligt äldre än 7-8 år.

Att han drar en sådan story visar ju oavsett vilken komplett avsaknad av omdöme han har.

Jag hänger faktiskt upp mig på det här med att de åkte till sjukhus efteråt. Det är som taget ur hans fantasier. Inte ens mina barn som är i nedre tonåren skulle ta ett sådant initiativ. Först skulle de undra vad som hände med sin kompis och försöka ta reda på hur illa det gick. (De vet ju inte att han har bruten ar,) Sen skulle de begripa var han är, samt ta sig dit. Och sedan fråga runt på sjukhuset var han är. Så gör inte 7-åringar.
Har man brutit armen och fått den gipsad så ligger man dessutom bara inne någon enstaka dag max och det låter helt otroligt att de skulle hinna ta detta initiativ innan killen var utskriven igen. Samtidigt som de skulle vara skiträdda för "vad de gjort". De skulle inte vågat åka dit ens.
Citera
2024-03-22, 16:11
Medlem
Det finns uppenbarligen många riktigt sjuka individer i det här landet efter feminismens framfart som utmålar ett 7-8årigt barn som våldtäktsman bara för att stackars kvinnor minsann aldrig kan vara en förövare enligt feminismens "logik", inte ens när de våldtar småbarn som i detta fall är kvinnor en förövare utan ett offer.
Citera
2024-03-22, 16:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Twitterturken
Kärringvänstern kommer se till så att "Dogge" får krypa till arbetsförmedlingen

Tror inte han bryr sig särskilt mycket om vad dessa misslyckade kärringar tycker.
Citera
2024-03-22, 16:14
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iceink
Jag hänger faktiskt upp mig på det här med att de åkte till sjukhus efteråt. Det är som taget ur hans fantasier. Inte ens mina barn som är i nedre tonåren skulle ta ett sådant initiativ. Först skulle de undra vad som hände med sin kompis och försöka ta reda på hur illa det gick. (De vet ju inte att han har bruten ar,) Sen skulle de begripa var han är, samt ta sig dit. Och sedan fråga runt på sjukhuset var han är. Så gör inte 7-åringar.
Har man brutit armen och fått den gipsad så ligger man dessutom bara inne någon enstaka dag max och det låter helt otroligt att de skulle hinna ta detta initiativ innan killen var utskriven igen. Samtidigt som de skulle vara skiträdda för "vad de gjort". De skulle inte vågat åka dit ens.
Instämmer - plus att jag som mamma till pojkar vill hävda att en 7-8 åringar har en obefintlig möjlighet att ens genomföra ett vaginalt samlag med en vuxen kvinna - i synnerhet under de omständigheter som beskrivs.
Plus att det är helt osannolikt att en femtonåring skulle vilja ha gruppsex med småbarn ... Jag köper inte han story för fem öre.
Citera
Medlem
Statsminister2030s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frdk
Är man i numeriskt överläge med 3-1 och aggressiv i sin natur (jallas alla får vi förmoda).
och hon har sagt nej som ingångsvärde, ja då ligger utslag för tvång väldigt nära till hands oavsett åldrar.
Lagsystemet är inte svartvitt, man gör bedömning av helheten

Dogge är Latino. Ser ut och vara 170. Hur lång var han i 7års åldern. 120cm? Måste ha varit ytterst hotfull för sin omgivning
Citera
Medlem
Min personliga åsikt är att jag ger Dogge full respekt för att han berättar historien. Fram för mer ärlighet.
De som kritiserar honom är garanterat en samling bigotta som "aldrig gjort fel", och framförallt aldrig skulle säga något som var ofördelaktigt för dem själva.
Sen har alla rätt till sin åsikt. Jag skulle kanske som 7-åring inte riktigt fatta vad jag gjorde, eller också skulle jag inte gilla det. Svårt att säga.

Att som vuxen sitta och ta avstånd från detta och drabbas av moralpanik känns lite sådär.
Citera
2024-03-22, 16:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Vilken jävla dåre. Pratar om en gruppvåldtäkt som han med nöje deltog i som barn.
LOOL wtf hade han haft hjärna hade han lossas som det aldrig hänt. Så korkat.
Citera
2024-03-22, 16:15
Medlem
Gift44s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JSpun
Du är väl lika sjuk i huvudet, verkar det som.

Om du behöver tjata för sex som han gjorde - så betyder det nej. Och då förtjänar du inte att ligga med kvinnor.
Om pedofilsvin som du tycker att det är ok för byxmyndiga tjejer att utnyttja pojkar under 10 så är det nog du som är sjuk i huvudet.
Citera
2024-03-22, 16:16
Medlem
Jävligt skum intervju och historia... kollade inte på intervjun men läste sammanfattningen på Aftonbladet. Överraskad att Dogge inte höll det här för sig själv, lär ju inte precis hjälpa hans karriär.

Samtidigt är reaktionerna förvånande. Nu bör de tas med en nypa salt pga att det är Aftonbladet som återger dem. Men att Dogge skulle vara någon slags förövare? Om det stämmer det han säger, att de var ett gäng grabbar på 7 - 8 år, så är det ganska sjukt att en 15-årig tjej har sex med dem. Dvs tjejen bör lastas för detta. Har svårt att se hur ett gäng riktiga småglin kan tvinga en dubbelt så gammal tjej till sex. Samtidigt lär tjejen ha varit ganska trasig om hon ligger i ett tält och låter 7-åring efter 7-åring gå in i tältet och ha sex.

Ha sex bör också tas med en nypa salt. Hur har en 7-åring sex med en nästan vuxen kvinna? Om man nu menar vanligt sex.

En märklig, lite sorglig och något äcklig historia låter det som.
Citera
2024-03-22, 16:16
Medlem
Rastapunxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iceink
Så gör inte 7åringar idag.
På den tiden var vi mycket mer självständiga vid den åldern.
"Låg" med massa flickor från dagis och uppåt. Några var äldre men inte vuxna.
Gjorde mycket som 4-5 åring som inte dagens barn klarar av.
Som inbrott och expeditioner mil hemifrån. Kunde laga enkel mat och klara mig ensam utan problem.
Ni som inte upplevt tiden kan inte förstå.
Citera
2024-03-22, 16:17
Medlem
Gift44s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Instämmer - plus att jag som mamma till pojkar vill hävda att en 7-8 åringar har en obefintlig möjlighet att ens genomföra ett vaginalt samlag med en vuxen kvinna - i synnerhet under de omständigheter som beskrivs.
Plus att det är helt osannolikt att en femtonåring skulle vilja ha gruppsex med småbarn ... Jag köper inte han story för fem öre.
Fast han säger att han inte stoppade in den utan bara juckade. Lyssnar ni inte på allt som sägs bara för att reptilhjärnan kopplas in direkt när ni läser rubriken?
Citera
2024-03-22, 16:20
Medlem
Så Dogge berättar ett trevligt minne där han fick sätta på en dubbelt så gammal tjej som barn. Men det är han som får hatet för han är kille sen att han var 7 år medans tjejen var 15år spelar ingen roll för samhället.

Tror dock han gör lite efter konstruktion med några år från båda hållen men tror fortfarande att tjejen kan varit äldre.
Jag blev själv kladdad av äldre tjejer som barn. Det gör mig ingenting, det var trevligt minne det också.

Måste alltid man ta offerkofta som tjej, det är alltid synd om tjejen och killen är djuret.

Att ha sex med äldre tjej är ju drömmen för nästan vilken ung barn som helst.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in