Citat:
Ursprungligen postat av
Leaston
Haha nu är det helt ok att skriva fel alltså? Men när jag skrev 6 miljoner dollar när jag uppenbarligen menade 6 miljoner sek, då är det inte ok att skriva fel trots att jag rättat mig och dessutom skrivit $600k flera gånger på andra ställen.
Du förstår nivån du håller...?

Det är klart det är ok att skriva fel? Slarvfel är helt ok. Att ljuga och attackera semantik är rent trams dock.
Jag attackerar dig med logik. Inget annat. Där torskar du jämt.
Du använde denna symbol ($) flera gånger trots att du menade SEK och inte amerikansk dollar? Förlåt för att jag och andra inte tolkar det som särskilt trovärdigt. I synnerhet inte med tanke på hur mycket du verkar läsa överlag om krypto och att du har ändrat dig flera år i efterhand.
Du ändrade dig även efter flera år... när du insåg att dina förutsägelser blev krossade av andra.
Jag ändrade mig nu på sekunden och det är uppenbart vad jag syftar på.
Ser du skillnaden?
Varför attackerar du slarvfel för? Jag attackerar inte slarvfel. Det är lågt. Jag attackerar logiken.
Citat:
Ursprungligen postat av
Leaston
Allt är atomer. Ingen skillnad på guld eller något digitalt.
Detta är felaktigt.
Med tanke på att min felskrivning kom efter detta meddelande så är det uppenbart vad jag syftade på men du är oärlig.
Du gjorde felaktiga prisförutsägelser i flera år, ändrade dig efter flera år, jag rättade mig nu på direkten, och sedan vill du få andra att tro att du VERKLIGEN trodde att SEK har symbolen $. Detta tycker jag är väldigt otrovärdigt.
Citat:
Ursprungligen postat av
Trollkarlspelle
Jag syftar inte enbart på rena grundämnen, kan handla om föreningar också. När jag säger ''grundämne'' så syftar jag även på föreningar. Så återigen, inga misstag, enbart din autistiska tolkning på saken.
Men jag ska göra pinan kort för dig:
Premiss 1: För att något ska bestå av atomer så måste det innehålla en viss andel av ett eller flera grundämnen eller vara rena grundämnen.
Premiss 2: Bitcoin innehåller varken en viss andel av ett grundämne eller är ett rent grundämne.
Slutsats: Bitcoin består därför inte av atomer.
Erkänn dig besegrad.
Men jag förstår, du kan inte se skillnaden.