Citat:
Ursprungligen postat av
Lonnrot
Kanske ligger den ev. inkomsten lite längre tillbaka i tid? BO utpressas för att / som om han vore egentlig far till ena barnet? Så han betalar ”underhåll” för att slippa ta på sig faderskapet. Sen när han slutar med det så hon anmäler hon honom? Och resten är teater inför sambon…?
Vännen säger att WK inte berättade om allt. Nä, tex är det ju intressant vad ho lämnat för förklaring till att låna väninnans pass?
Och varför beättar hon inte om varför kompisen ska ljuga om pengarna, Det är ändå en ganska stor lögn hon ber om. Dett är saker som man inte ber vem som helst om.
- "
hon pratade inte om allt hon kände eller var med om"
-
"– Om han frågade om hon hade sparat 100 000 kronor hos mig skulle jag säga ja. Jag skämtade med henne om det och frågade varför. Hon sa ”jag kan berätta sen”.
- ljuger för sambo får man då misstänka eftersom hon ber kompisen om hjälp med denna lögn. Denna sambo som nu samtidigt är misstänkt för samma brott som WK
- anmälning i början av februari om tre fall av våldtäkt samt misshandel i BO hem. Verkar dock inte ha anmält detta i samband med de påstådda brotten
- Nyligen begäran om kontaktförbud...
- beställt biljetter innan 8 mars
- misstänkt för mord och grovt grafidsbrott 7 mars
- mindre allvarlig föseelse, var det ringa stöld (men lägger det till samlingen)
- ber om att få låna kompis pass för resa
- oklart vad och om bolagen har med detta att göra
Undrar om sambon vet om lögnen om pengarna, och om han och de andra haar alla blivit infragna i en konflikt som enbart är hennes.
Och då kanske det inte handlar om övergreppen???
Jag hoppas att man får tag i de här personerna och att motivet kan redas ut. Kan kanske ske ändå, geno förhör av andra och genomgång av tekniska undersökningr, konton, uppkopplingar.
Tyvär verkar de ha använt Snapchatt som raderar sig själv.
-