Citat:
Ursprungligen postat av
Sneccan3
Verkar som att null precis pratade med polisen och att de sa att de inte är oroliga för sonens hälsa.
Någon kommenterade att det var 200 pers som nu hört att han mår bra och att null borde vara glad att han mår bra. Nulls respons var att ta bort och blockera den personen 😂🙈
Nulls bubbla börjar bli mindre och mindre och snart spricker den.
Hon ser helt uppgiven ut nu. Borde hon inte vara glad när det bekräftats att sonen mår bra
Det är hon inte eftersom det innebär att sonen frivilligt väljer att inte ha kontakt med henne. Den insikten är oerhört smärtsam så den vill hon inte möta.
Jag var en av de som hörde att polisen sa att de har pratat med honom och att de inte är oroliga för honom. Jag föreslog för henne att hon kan spara liven och själv höra att polisen sa detta men det vägrar hon såklart.
När polisen sa "vi har haft kontakt med honom" så sa blev hon väldigt förvånad och sa "har ni haft kontakt med honom?!" Men trots det förnekar hon att polisen sa att ja, de har pratat med honom. Blir så frustrerad över att hon förnekar det som runt 200 människor hörde. Hon inaktiverade mig när jag sa att vi ju alla hörde det.