Citat:
Ryssland tillverkar tre gånger så många artillerigranater än vad Europa och USA gör tillsammans.
- Vi är i ett produktionskrig. Utfallet i Ukraina avgörs av hur utrustad respektive sida är, säger en högt uppsatt Natokälla.
https://www.svt.se/nyheter/utrikes/direktrapport-forsamrat-sakerhetslage
Som sagt, du länkade fel eftersom det innehöll inget som styrker det du påstår ovan.
Nej jag pratar inte om samarbetet med EU utan att sittande president i Ukraina avsattes 2014, lett av CIA. Det här är allmänt vedertaget bland de mera intelligenta som synar västmakternas förehavanden, något de också sysslar med i hemlighet.
Du bara repeterar samma sak om och om igen, och förväntar dig ett annat resultat. Jag vet att du har dyslexi men jag tar det en gång till, varför skulle USA/Nato låta bli att placera ut kärnvapen i Ukraina efter ett Natomedlemskap? Det finns ingen förklaring till varför USA skulle avstå när det militärstrategiskt är helt överlägset. Ryssland förstår precis det här och det är föranledningen till Ukrainakriget, tillsammans med några andra orsaker.
Du brister i både det ena och det andra skulle jag säga. Läs- och skrivsvårigheter, partiskhet,...etc.
- Vi är i ett produktionskrig. Utfallet i Ukraina avgörs av hur utrustad respektive sida är, säger en högt uppsatt Natokälla.
https://www.svt.se/nyheter/utrikes/direktrapport-forsamrat-sakerhetslage
Som sagt, du länkade fel eftersom det innehöll inget som styrker det du påstår ovan.
Nej jag pratar inte om samarbetet med EU utan att sittande president i Ukraina avsattes 2014, lett av CIA. Det här är allmänt vedertaget bland de mera intelligenta som synar västmakternas förehavanden, något de också sysslar med i hemlighet.
Du bara repeterar samma sak om och om igen, och förväntar dig ett annat resultat. Jag vet att du har dyslexi men jag tar det en gång till, varför skulle USA/Nato låta bli att placera ut kärnvapen i Ukraina efter ett Natomedlemskap? Det finns ingen förklaring till varför USA skulle avstå när det militärstrategiskt är helt överlägset. Ryssland förstår precis det här och det är föranledningen till Ukrainakriget, tillsammans med några andra orsaker.
Du brister i både det ena och det andra skulle jag säga. Läs- och skrivsvårigheter, partiskhet,...etc.
Du brister uppenbarligen i både läsförståelse och opartiskhet.
Jag har flera gånger länkat till det inlägg du tolkar som att jag påstår att Azovbatalionen startades 2022: Men du vägrar över hvud taget komentera det. Beror det plötsligt på att efter att du läst det ett antal gånger förstår du ditt misstag.
Att anse att det som hände vid Euromaidan var en stadskupp igångsatt av CIA, visar snarare på att du fullt gått på Kremls propaganda och några konspirationsteorier. Är nog bara folk med ett inbyggt hat mot väst som ser den teorin.
Nu har Ukraina inte beviljats medlemskap i NATO och USA eller ett annat NATO land har inte placerat har inte placerat några kärnvapen där.
Hade det varit fallet hade din referens mot Cubakrisen varit korrekt, men det är uppenbarligen för svårt för dig att förstå. Att du eller Putin spekulerar att något land kommer troligen placera kärnvapen i Ukrana ger knappast OK att invadera landet och hota med kärnvapen.
Ditt hat mot västvärden och USA speciellt lyser igenom i alla dina inlägg, och visar på hur djupt indoktronerad du är i Kremls propaganda.
Men du får väl skylla på din bristande läs och analysförmåga.