Citat:
Ursprungligen postat av
SkogsSaab
Om det nu blir en fredskonferens är väl ypperligt, men vad har den med vår diskussion att göra.
Hur menar du? Hade jag citerat på dig när jag beskrev Zelenskyj fredsplan? Om inte, vad pratar du om?
Javisst är det ypperligt om det blir fred i Ukraina, även om jag förstår att en del tycker att det är lite sorgligt att deras Flashback-vendetta når ett abrupt slut.
Citat:
Dessutom så skall den ske utan Rysslands deltagande och med de klara direktiven att Ryssland skall lämna hela Ukraina.
Vi får se hur det tas emot av Ryssland, inget nytt den här informationen har funnits länge.
Stod det så i DN-artikeln som jag länkade?
Hur menar du att det är ingen ny information? Artikeln från DN om Zelenskyjs fredsplan kom för bara några timmar sedan och du tycker redan att den är gammal. Märkligt.
Citat:
Du har fortfarande inte kunna klargöra din ståndpunkt att jag hävdar att Azov startade 2022.
Nej,
Azovbataljonen bildades 2014 för sista gången, inte 2022.
Citat:
Eller påstår du att den Rysska ockupationen skedde 2022.
För jag har beskrivit att den skedde efter den rysska ockupationen.
Här krånglar du till saker för dig själv igen.
Citat:
Ursprungligen postat av
SkogsSaab
Här visar du igen en påtaglig brist på läsförståelse.
Att du faktiskt missat Putins direkta koppling till Wagner som var en uttalat Nazistisk organisation och Putins kopplingar till uttalat Nazistiska partier i Duman är svårt att förstå om du nu skall vara förespråkare för en opartisk ståndpunkt.
Tyder på en rejäl brist i möjligheten du har för att tolka fakta.
Nej jag har inte missat någonting som du påstår. Du har fortfarande inte presenterat bevis för din sak.
Citat:
Det Nazistiska propaganda doktrinen är som jag tidigare beskrivit för dig inte en nazistisk text, det är en idé hur man sprider propaganda. Nåt för dig att läsa på. Men uppenbarligen är meningen av denna text för svårt för dig att förstå.
Helt ointressant och hör inte till ämnet.
Citat:
Att du skrev att levnadsvilkoren hos medborgarna påverkades av vad en auktoritär ledning kallar sig för är nys från din sida. Visst kan man läsa igenom vad de olika regimerna kallar sig och anse sig basera sin styrning av, men det ger knappast en bild av levnadsvilkoren för medborgarna.
Varför inte? Bege dig till valfritt land med ett auktoritärt styre och i många fall kan man urskönja typiska mönster som
-ismen bygger på.
Citat:
Är det så svårt för dig att förstå??
Har du börja i klass ett ännu? Din grammatik och ditt ordförråd finns det mycket att jobba på. Dessutom läser du slarvigt och undviker svåra frågor.