2024-03-10, 22:37
Medlem
GunillaRothchilds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shadow9387
Så du tycker att det var en dunder idé av klandervärd att han betalade bumbi för internet för hel vecka till. du verkar inte förstå hennes diagnoser över huvud taget göder man mer pengar till en missbrukare desto mer blir det värre men du verkar inte ha några hjärnceller heller eller tycker du att det är bara kul att se hennes abstinens blir triggad då kan man undra vad du är för människa

Om du nu bryr dig om Emelie så mycket som du låtsas så borde du veta att hon mår bättre online med sina "fans" än ensam klättrandes på väggarna så man kan ju undra vilka som vill plåga henne.

Dessutom hade ormen Bumbi slingrat åt sig internet på något vis iallafall, du tror väl inte på allvar att hon hade stannat offline fram tills 19:e om inte Klandervärd köpt lite internet?

Tycker folk gör för stor grej av det bara. Kölhala Klandervärd för en sådan skitgrej, det märks att det är söndag.
Senast redigerad av GunillaRothchild 2024-03-10 kl. 22:41.
2024-03-10, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Devonia
Det verkar behövas lite förtydligande här nu när folk har gått i spinn totalt. Att nåt sånt här ska behöva förklaras bevisar bara folks behov av konspirationsteorier.

Vi var flera som var med på att betala internet till Bumbi. Klandervärd var den som Bumbi hade haft kontakt med tdigare så kontakten skedde via honom.

Fortsätter hat och hot mot Klandervärd och skitsnack om att han prenumererar på Bumbis OF så ska jag personligen göra allt för att leta skit om alla dyngspridare här.
Dessa rykten uppstod i en lajv på TT där folk i kommentarsfältet onanerade sig lyckliga när folk kräkte ur sig en massa skit och gjorde lögner till sanning. Fy fan!

När bl a ”Vad är problemet” och en annan kanal betalade Bumbi för intervjuer så satt många och gottade sig och tittade. Då gick det bra, dessa pengar gick rätt in på spelkontot. Denna påtankning gör att vi kan hålla koll på Bumbi, få reda på vad hon har för sig så det går att agera. För hjälp behöver hon!

Allt detta var ett beslut av många, så sluta hugga Klandervärd i ryggen, det fanns en djupare tanke med detta. Hela anledningen behöver inte alla veta. Men vi gör nåt ialla fall till skillnad mot alla skitsnackare som inte åstadkommit nåt. Skit på er!

Det stämmer att det var ett gemensamt beslut, jag var en av dem som var med. Klandervärd blev vår kontaktväg och bär inte ensamt ansvar.
2024-03-10, 22:38
Medlem
Citat:
Det verkar behövas lite förtydligande här nu när folk har gått i spinn totalt. Att nåt sånt här ska behöva förklaras bevisar bara folks behov av konspirationsteorier.

Vi var flera som var med på att betala internet till Bumbi. Klandervärd var den som Bumbi hade haft kontakt med tdigare så kontakten skedde via honom.

Fortsätter hat och hot mot Klandervärd och skitsnack om att han prenumererar på Bumbis OF så ska jag personligen göra allt för att leta skit om alla dyngspridare här.
Dessa rykten uppstod i en lajv på TT där folk i kommentarsfältet onanerade sig lyckliga när folk kräkte ur sig en massa skit och gjorde lögner till sanning. Fy fan!

När bl a ”Vad är problemet” och en annan kanal betalade Bumbi för intervjuer så satt många och gottade sig och tittade. Då gick det bra, dessa pengar gick rätt in på spelkontot. Denna påtankning gör att vi kan hålla koll på Bumbi, få reda på vad hon har för sig så det går att agera. För hjälp behöver hon!

Allt detta var ett beslut av många, så sluta hugga Klandervärd i ryggen, det fanns en djupare tanke med detta. Hela anledningen behöver inte alla veta. Men vi gör nåt ialla fall till skillnad mot alla skitsnackare som inte åstadkommit nåt. Skit på er!

Det stämmer att det var ett gemensamt beslut, jag var en av dem som var med. Klandervärd blev vår kontaktväg och bär inte ensamt ansvar.
2024-03-10, 22:38
Medlem
Citat:

Den sjuka häxjakten de höll på med mot klandervärd idag var helt galen och de hade ingen fakta över huvud taget. Ingen kunde ana vilket drama det här skulle skapa. Jag var en av de som var med och bidrog och det var goda avsikter
2024-03-10, 22:42
Medlem
Citat:

Yeeees, som jag nämnde ovan när "Undrande 1967" sa med SÄKERHET att det enbart var klandervärd som stod bakom beslutet.

JAG var också en del I det beslutet och betalade för hennes nät. Så ös på med hatat mot mig nu folket, jag kan ta det. 👌 sånt hyckleri att kolla på henne 24/7 men gnälls över internet. Är det så hemskt behöver man inte kolla på henne någon gång alls. Vare sig vi stått för internet eller inte.
Senast redigerad av PsychoBlonde 2024-03-10 kl. 22:44.
2024-03-10, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GunillaRothchild
Om du nu bryr dig om Emelie så mycket som du låtsas så borde du veta att hon mår bättre online med sina "fans" än ensam klättrandes på väggarna så man kan ju undra vilka som vill plåga henne.

Dessutom hade ormen Bumbi slingrat åt sig internet på något vis iallafall, du tror väl inte på allvar att hon hade stannat offline fram tills 19:e om inte Klandervärd köpt lite internet?

Tycker folk gör för stor grej av det bara. Kölhala Klandervärd för en sådan skitgrej, det märks att det är söndag.
Vart ser du att hon mår bra nånstans jag tycker personligen att du borde ta en funderare och tänka till ordentligt
2024-03-10, 22:48
Medlem
Jag hoppas att ingen av er som kastar skit över att vi köpt internet till bumbi kollar på henne de närmsta 7 dagarna
2024-03-10, 22:49
Medlem
GunillaRothchilds avatar
Citat:
Vart ser du att hon mår bra nånstans jag tycker personligen att du borde ta en funderare och tänka till ordentligt

Nu vänder och vrider du på vad jag säger och det vet du med.
2024-03-10, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GunillaRothchild
Nu vänder och vrider du på vad jag säger och det vet du med.
Det gör jag väll inte du verkar ju inte fatta
2024-03-10, 22:53
Medlem
reufvhatts avatar
Citat:
Det gör jag väll inte du verkar ju inte fatta

Bra argument som du använde mot många.
”Du verkar inte fatta.”
Skit ner dig.
2024-03-10, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av reufvhatt
Bra argument som du använde mot många.
”Du verkar inte fatta.”
Skit ner dig.
Jag använder mot många det är ni som orsakar ju mer problem med klandervärds hjälp genom att swisha till och sen vidare till bumbi ni verkar ju inte ha alla hästarna hemma
2024-03-10, 23:18
Medlem
Citat:
Jag använder mot många det är ni som orsakar ju mer problem med klandervärds hjälp genom att swisha till och sen vidare till bumbi ni verkar ju inte ha alla hästarna hemma
Ingen swishade bumbi! Hitta inte på egen skit. Vi fyllde på hennes telefon

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in