2024-03-10, 21:36
Medlem
ElDivinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thrudel
Vilken tur att vi får tycka olika då!!!!
Det var det dummaste ni gjort! Jag hade hoppas att hon fick en näsbränna och var utan 2 veckor med internet!
Jag är arg och så ledsen på vad han och ni har gjort!!!@!!
FICK VETA ATT KLANDERVÄRD ÄR EN UTAV DOM SOM LÄGGER 200KR PÅ HENNES OF VARJE MÅNAD FÖR ATT SE ETT STOLPSKOTT DANSA!!!
NÄ SÅ ARG PÅ ATT HAN GJORDE DETTA OCH SKYLLLER PÅ SEKTEN ! HOPPAS ATT MÅNGA AVFÖLJER DIG NU ! FY

Men snälla. Snacka om att överdriva.
2024-03-10, 21:39
Medlem
ElDivinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PsychoBlonde
Herrejävlagud, det är internet vi snackar om här. Ni får det att låta som KV styckmördat en person och käkat upp delarna till middag. Ge mig styrka alltså... 🤦‍♀️ jävligt många hatar på detta men vill själva sitta och kolla på hennes haveri.

Ja fy fan va folk är hypocrites. Känns som dem flesta som tittar på Dumbi inte har något bättre för sig ändå och ser det som underhållning så ni får ni sluta att överdriva och låta KV göra vad han vill. Give him a break and get a bloody life!
2024-03-10, 21:40
Medlem
Såg att det finns vissa skribenter här i tråden som tycker att Klandervärd gjorde rätt. Vissa tycker tvärtom.

För egen del tycker jag inte det var bra att stötta Bumbi med Internet. Då får hon möjlighet att lura fler på pengar, i stället för att ta tag i sina problem.

Bland de som ofta hängt i Klandervärds lives finns en inre grupp som har kontakt på ett annat sätt. Kan nämna en del YT-användarnamn. Väljer att inte göra det. Lutar mig istället tillbaka och väntar på kaos. Brukar bli kaos när en grupp av människor som egentligen inte känner varandra inser att det finns en eller flera som är beredd att gola.

HåkanBråkan har skitit i det blå skåpet!
2024-03-10, 21:53
Medlem
GunillaRothchilds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vinter1986NOV1
Brukar bli kaos när en grupp av människor som egentligen inte känner varandra inser att det finns en eller flera som är beredd att gola.

HåkanBråkan har skitit i det blå skåpet!

Gola om vadå, folk som skrattar åt Bumbis dumheter? Du får det låta som någon form av organiserad brottslighet.

"Skitit i det blå skåpet" lol
2024-03-10, 22:04
Medlem
reufvhatts avatar
Det finns väl grupper överallt och ingenstans.

Så många lättkränkta medelålders som sitter här och trollar.

Alla som inte håller med betalningen av internet kan låta bli att titta på bumbi de närmsta dagarna. Ska bli intressant att se hur många som gör kontent på det som någon annan betalat och kritiserat så hårt.

Hade förstått drevet mer om nån swishat henne pengar för spel.
2024-03-10, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GunillaRothchild
Gola om vadå, folk som skrattar åt Bumbis dumheter? Du får det låta som någon form av organiserad brottslighet.

"Skitit i det blå skåpet" lol

Men nu får du väl ta och lugna ner dig. Låta som någon form av organiserad brottslighet?
Förstår varför just DU valde att svara!

Over and out!
2024-03-10, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GunillaRothchild
Jag tycker Klandervärds idé var bra, synd att det skulle ta hus i helvete lite väl finkänsligt kan jag tycka.

Hoppas på live ikväll så jag kan luta mig tillbaka och avnjuta fler korkade Bumbicitat tack vare honom, alla som tycker att han gjorde fel kan ju låta bli kolla fram till den 19:e.
Så du tycker att det var en dunder idé av klandervärd att han betalade bumbi för internet för hel vecka till. du verkar inte förstå hennes diagnoser över huvud taget göder man mer pengar till en missbrukare desto mer blir det värre men du verkar inte ha några hjärnceller heller eller tycker du att det är bara kul att se hennes abstinens blir triggad då kan man undra vad du är för människa
2024-03-10, 22:21
Medlem
reufvhatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shadow9387
Så du tycker att det var en dunder idé av klandervärd att han betalade bumbi för internet för hel vecka till. du verkar inte förstå hennes diagnoser över huvud taget göder man mer pengar till en missbrukare desto mer blir det värre men du verkar inte ha några hjärnceller heller eller tycker du att det är bara kul att se hennes abstinens blir triggad då kan man undra vad du är för människa

Det var ju inte pengar till en missbrukare. Det var påladdat internet.
2024-03-10, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av reufvhatt

Det spelar ingen roll då kommer hon fortsätta med att tigga
2024-03-10, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av reufvhatt
Men du verkar inte heller förstå det
2024-03-10, 22:34
Medlem
Devonias avatar
Det verkar behövas lite förtydligande här nu när folk har gått i spinn totalt. Att nåt sånt här ska behöva förklaras bevisar bara folks behov av konspirationsteorier.

Vi var flera som var med på att betala internet till Bumbi. Klandervärd var den som Bumbi hade haft kontakt med tdigare så kontakten skedde via honom.

Fortsätter hat och hot mot Klandervärd och skitsnack om att han prenumererar på Bumbis OF så ska jag personligen göra allt för att leta skit om alla dyngspridare här.
Dessa rykten uppstod i en lajv på TT där folk i kommentarsfältet onanerade sig lyckliga när folk kräkte ur sig en massa skit och gjorde lögner till sanning. Fy fan!

När bl a ”Vad är problemet” och en annan kanal betalade Bumbi för intervjuer så satt många och gottade sig och tittade. Då gick det bra, dessa pengar gick rätt in på spelkontot. Denna påtankning gör att vi kan hålla koll på Bumbi, få reda på vad hon har för sig så det går att agera. För hjälp behöver hon!

Allt detta var ett beslut av många, så sluta hugga Klandervärd i ryggen, det fanns en djupare tanke med detta. Hela anledningen behöver inte alla veta. Men vi gör nåt ialla fall till skillnad mot alla skitsnackare som inte åstadkommit nåt. Skit på er!
2024-03-10, 22:36
Medlem
reufvhatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Devonia
Det verkar behövas lite förtydligande här nu när folk har gått i spinn totalt. Att nåt sånt här ska behöva förklaras bevisar bara folks behov av konspirationsteorier.

Vi var flera som var med på att betala internet till Bumbi. Klandervärd var den som Bumbi hade haft kontakt med tdigare så kontakten skedde via honom.

Fortsätter hat och hot mot Klandervärd och skitsnack om att han prenumererar på Bumbis OF så ska jag personligen göra allt för att leta skit om alla dyngspridare här.
Dessa rykten uppstod i en lajv på TT där folk i kommentarsfältet onanerade sig lyckliga när folk kräkte ur sig en massa skit och gjorde lögner till sanning. Fy fan!

När bl a ”Vad är problemet” och en annan kanal betalade Bumbi för intervjuer så satt många och gottade sig och tittade. Då gick det bra, dessa pengar gick rätt in på spelkontot. Denna påtankning gör att vi kan hålla koll på Bumbi, få reda på vad hon har för sig så det går att agera. För hjälp behöver hon!

Allt detta var ett beslut av många, så sluta hugga Klandervärd i ryggen, det fanns en djupare tanke med detta. Hela anledningen behöver inte alla veta. Men vi gör nåt ialla fall till skillnad mot alla skitsnackare som inte åstadkommit nåt. Skit på er!

Amen.
Folk vill bara ha drama så minsta lilla hugger de på.
Well said. Skit på er.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in