Citat:
Ursprungligen postat av
Tusen
Missade den delen. Var det uppenbart att hon snodde den? Den åts ju inte sen vad jag kunde se så då lär hon ha sparat den i kylen till nästa gång i så fall. Tragiskt om man får in så mycket pengar som hon får per månad och måste sno en jäkla paprika liksom

Jodå den åts när dom kom hem. Det syns i ena klippet hos Gedignuuu på tt.
Hon kan mycket väl ha betalat för den men när dom stod och räknade så lät det inte som att det fanns utrymme för den. Och det såg rätt misstänksamt ut när hon höll i den, fingrade med sin jackluva och plötsligt var paprikan borta.