2023-03-23, 03:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ashemalmouk
Alltså nu är jag trött efter en natts jobb. Emelie ljuger om allt. Hon låg aldrig 1:a på of. Kanske i sin egna fantasivärld. Hon sätter ju en egen summa för dom bilder / videor hon lägger upp. Vet inte ens varför man vill kolla på henne. Avtändande på alla existerande sätt som finns.
Har skickat in allt jag kan till KF, skatteverk och försäkringskassan. Vi alla som jobbar betalar ju hennes ersättning från fk. Skamligt då hon kan jobba även om det är med sociala medier. Lås in henne för gott, sterilisera henne och kasta nyckeln i Atlanten

För att ligga topp 0.01% på of måste du tjäna minst 500.000$ i månaden minst HAHAHA
2023-03-23, 06:01
Medlem
esetts avatar
Härliga människor, Bumbi och Christian sitter och gapar som fan och spelar musik i live strax efter 5 på morgonen. Stackars grannar.
2023-03-23, 07:24
Medlem
De är som två 14 åringar dom springer runt o gapar på ICA kl 7.22.

De får stå och vrida på varenda mynt för att ha råd frukosten som är grönsaker o dipp o nutella 😅
Senast redigerad av emelieb 2023-03-23 kl. 07:59.
2023-03-23, 08:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av emelieb
De är som två 14 åringar dom springer runt o gapar på ICA kl 7.22.

De får stå och vrida på varenda mynt för att ha råd frukosten som är grönsaker o dipp o nutella 😅

Och nu sitter de och bråkar om att C inte får smaka på Emelies dipp mer än bara lite ”eftersom hon är sååå hungrig och inte har någon mat”. Nä för att hon prioriterade att köpa gurka, morot och dipp trots att hon typ svälter ihjäl (enligt egen utsago alltså). Pengar som hon dessutom fått av någon vän för att köpa mat. Två vuxna människor som sitter där och dividerar om lite dipp…
Senast redigerad av Tusen 2023-03-23 kl. 08:12.
2023-03-23, 09:12
Medlem
T2Franks avatar
Tänk om någon bara ringt störningsjouren under natten. 950kr direkt.

Det hade suttit så fint
2023-03-23, 09:32
Medlem
Hon snattade en paprika i matbutiken i morse.
Men någon annan ha rredan skickat det klippet till butiken så där lär hon bli portad.
2023-03-23, 09:52
Medlem
esetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lafven
Men någon annan ha rredan skickat det klippet till butiken så där lär hon bli portad.

Hon var inte på sin vanliga Ica supermarket. Nu var dom på Ica Maxi. Hon verkar inte våga sig till sin vanliga ica-butik.
2023-03-23, 11:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av esett
Hon var inte på sin vanliga Ica supermarket. Nu var dom på Ica Maxi. Hon verkar inte våga sig till sin vanliga ica-butik.

Jag hoppas det är dit videon är skickad då
2023-03-23, 11:03
Medlem
Citat:
Jag hoppas det är dit videon är skickad då
Jag har skickat den dit också 😁
2023-03-23, 11:49
Medlem
Citat:

Missade den delen. Var det uppenbart att hon snodde den? Den åts ju inte sen vad jag kunde se så då lär hon ha sparat den i kylen till nästa gång i så fall. Tragiskt om man får in så mycket pengar som hon får per månad och måste sno en jäkla paprika liksom
2023-03-23, 11:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tusen
Missade den delen. Var det uppenbart att hon snodde den? Den åts ju inte sen vad jag kunde se så då lär hon ha sparat den i kylen till nästa gång i så fall. Tragiskt om man får in så mycket pengar som hon får per månad och måste sno en jäkla paprika liksom

Jodå den åts när dom kom hem. Det syns i ena klippet hos Gedignuuu på tt.
Hon kan mycket väl ha betalat för den men när dom stod och räknade så lät det inte som att det fanns utrymme för den. Och det såg rätt misstänksamt ut när hon höll i den, fingrade med sin jackluva och plötsligt var paprikan borta.
2023-03-23, 12:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av antagonist
Jag har skickat den dit också 😁

hejja

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in