2024-03-10, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PsychoBlonde
Folk tycker och tänker jävligt mycket men verkar ha noll fakta vad som hände?! DET är vad jag säger.. spekuleras hej vilt om vem som gjorde vad o si o så. Dessutom är det ingen som möjliggjort hennes spelmissbruk. Hon har inte fått nå pengar skickade till sig.
Hon har inte fått pengar till spel nej, men kv har möjliggjort internet och på så sätt låta henne spela mer om hon får tag på pengar.

Lv har gjort så jävla fel i detta!
2024-03-10, 19:54
Medlem
Internethuliganens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antagonist
Hon har inte fått pengar till spel nej, men kv har möjliggjort internet och på så sätt låta henne spela mer om hon får tag på pengar.

Klandervärd är ju beroende lika mycket som Bambi är, nu vet hon att han lassar in hennes internetpengar som hon då bränner på spel. Alltså den budgeterade internet kostnaden som hon ska
betala internet för varje månad och inte spela upp....vilken hon nu gör när Klandervärd betalar hennes internet.

Vad blir nästa utgift som hon kommer får betald?? Hyran, Elen, mat???
2024-03-10, 19:58
Medlem
GunillaRothchilds avatar
Jag tycker Klandervärds idé var bra, synd att det skulle ta hus i helvete lite väl finkänsligt kan jag tycka.

Hoppas på live ikväll så jag kan luta mig tillbaka och avnjuta fler korkade Bumbicitat tack vare honom, alla som tycker att han gjorde fel kan ju låta bli kolla fram till den 19:e.
Senast redigerad av GunillaRothchild 2024-03-10 kl. 20:04.
2024-03-10, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Undrande1967
Klandervärd har erkänt

Möjligt, men var fler personers beslut och vissa människor som nämns både här o på tiktok hade absolut inte ett jävla skit med saken att göra. Därför säger jag att man ska inte snacka om saker som man inte vet all fakta bakom.
2024-03-10, 20:08
Medlem
reufvhatts avatar
Tänk att TikTok-tanterna skulle göra detta till värsta grejen.
Hade det inte varit KV hade det varit någon annan.
Varsågoda för att någon betalade underhållningen åt er. Varsågoda för att bumbi kommer fortsätta kunna leverera bevis. Varsågoda för fortsatt kontent till era TikToks.
2024-03-10, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av antagonist

Herrejävlagud, det är internet vi snackar om här. Ni får det att låta som KV styckmördat en person och käkat upp delarna till middag. Ge mig styrka alltså... 🤦‍♀️ jävligt många hatar på detta men vill själva sitta och kolla på hennes haveri.
2024-03-10, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrDarcy
Minsta jag kan bry mig om..vem som pröjsat hennes internet..klandervärd gjorde det..inga pengarvtill spel men han behöver hennes lives till sin kanal..minsa o bry sig om..viktigast är att hon snart kommer få vård hoppas vi. Hon är sjuk o ska omyndigförklaras igen!!!

Och han skyller på alla andra, han tar inget ansvar.
Han skrev att det var alla andra som ville titta på Bumbi via hans kanal och bara betalande medlemmar kan titta.
Fast tydligen sa han från början att folk i hans chatt och han kommit överens om att betala Bumbis surf.
Det stämmer inte alls, de betalande medlemmarna visste ingenting om det.

Klandervärd har även haft Bumbis Only fans.
Så han gjorde helt enkelt en Leak 🤣🤣🤣

Varför gör karlar så där????
2024-03-10, 20:21
Medlem
reufvhatts avatar
Vad har du för källa ang OF?
2024-03-10, 20:26
Avstängd
vichy6s avatar
Citat:
Antar att du även försvarade Leak.
För jävligt att klandervärd utnyttjar en svår psykskt sjuk människa för att få visningar. Det är så lågt 🤮

Men nu är kanalen inaktiverad.
2024-03-10, 20:43
Medlem
Citat:
Nä Det var bara klandervärd, det tog lite tid innan det kom fram.

Och hur menade du att det kom fram då? För att bumbi läckte deras mail menar du?

Och nej, jag supportar inte leak. Från början visste jag inget om honom så då kunde jag givetvis inte ha en åsikt men när alla saker kom fram som han gjort stod jag definitivt inte bakom honom såklart. Det är väl rätt givet eller om man är något sånär frisk uppe i huvudet.
2024-03-10, 20:56
Medlem
mrDarcys avatar
Citat:
Antar att du även försvarade Leak.
För jävligt att klandervärd utnyttjar en svår psykskt sjuk människa för att få visningar. Det är så lågt 🤮
Jo det är förjävligt..hon är faktiskt psyksjuk tyvärr..dock mer förjävligt av myndigheterna runt om henne. Som bara lämnar henne till sitt öde..hon behöver massvis med hjälp från samhället nu!!
2024-03-10, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PsychoBlonde
Herrejävlagud, det är internet vi snackar om här. Ni får det att låta som KV styckmördat en person och käkat upp delarna till middag. Ge mig styrka alltså... 🤦‍♀️ jävligt många hatar på detta men vill själva sitta och kolla på hennes haveri.

Det är fortfarande möjligt för folk att vara medlemmar på klandervärds YT. Klandervärds konto finns kvar och folk kan stödja honom om de vill.
Många är besvikna att han gynnar Bumbi. Han tillhör de som sagt sig jobba för att Bumbi ska bort från internet, INGEN switchade Bumbi. Hade klandervärd inte fyllt på Bumbi surf, så hade hon fått stå för sina handlingar och hon hade inte kunnat tigga pengar och förstöra sitt liv.
Klandervärd gjorde knappast saken bättre för sig själv, när det kom fram att han prenumerat på Bumbis Only fans.

Klandervärd gjorde helt enkelt en Leak 🤮

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in