2024-03-09, 11:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tussi14
Helt glömt av att nämna detta. Såg det nu när jag såg en screenshot jag sparade på mobilen, såg en kommentar på Hs insta 1 mars där personen skrev

” Vet du vad som har hänt med Fanni på Fannidays? Jag följde henne på instagram innan,har aldrig kommenterat så det känns osannolikt att jag har blivit blockad, och nu hittar jag henne inte alls. ”

Och H svarade

” Många verkar ha problem med att komma in hos dig nu @fannidays men hon uppdaterar precis som vanligt. Så märkligt att många har samma problem dock 😩 ”

Nästa gång jag gick in på instagram inte allt för långt efter var kommentaren borta.

Den kommentaren raderades efter en stund men det var flera som skrev att de också inte kunde hitta FD. Och en tjej verkade ha haft ganska många och "betydelsefulla" samtal med FD. FD dementerarade att hon hade blockat denna tjejen och sen försvann hela tråden 🤷‍♀️
Citera
2024-03-09, 11:31
Medlem
Är det verkligen någon som genuint är intresserad av receptet till HTs kycklingsörja?
Citera
2024-03-09, 11:41
Medlem
Varför lägger dom upp bilder och filmer på sina grådassiga kletröror?
Lägg upp en bild när det är klart så kanske man blir intresserad av receptet.
Citera
2024-03-09, 11:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av petgrief
Är det verkligen någon som genuint är intresserad av receptet till HTs kycklingsörja?
JÄTTEMÅNGA!
Citera
2024-03-09, 11:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av petgrief

Jag hatar curry så jag skulle aldrig komma på tanken att göra röran. O kycklingröra till frukost?? På en macka då eller? Dessa märkliga "rätter" ...tror jag nästan aldrig sett dem äta nägot som inte är en underlig kombination. Värst var det den wokröran med uppskuren kycklingburgare?!
Citera
2024-03-09, 12:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skampi
Innan kommentaren om detta raderades hos HT ljög dessutom Fanni om detta och skrev samma kommentar till två personer, typ "Jag har inte blockerat dig! Kolla i dm!". Sedan vet jag inte vad hon skrivit till dem, men med tanke på hur många som vittnar om hennes blockande så lär hon ha avblockat dem och skyllt på någon teknisk bugg...

Jag är nyfiken på vad F skrev till H för att hon skulle ta bort kommentaren.
Citera
2024-03-09, 12:17
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Bullkaka
Jag är nyfiken på vad F skrev till H för att hon skulle ta bort kommentaren.
Hon ljög väl ihop någon historia. Typ att det varit någon teknisk bugg eller nåt
Senast redigerad av tindraninni 2024-03-09 kl. 12:52.
Citera
2024-03-09, 12:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Weenie
Varför lägger dom upp bilder och filmer på sina grådassiga kletröror?
Lägg upp en bild när det är klart så kanske man blir intresserad av receptet.
Hon borde ha i gurkmeja så den blir gulare och ser aptitlig ut.

Tror ni HT känner till Linuxgate? Jag tror inte det
Citera
2024-03-09, 13:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M1D2

Jo, jag tror att de läser om varandra här.
Citera
2024-03-09, 13:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M1D2

Jo då, Hanna vet pga är garanterat här inne dagligen hon har ju oceaner av tid plus får massa gratisideér till content. Fanni kanske lyckas hålla sig borta nån dag här och där då familjen hållit nåt brandtal av att det inte är bra för henne, men är i slutändan alldeles för kontrollerande och vill veta exakt allt som sägs om henne/dom.
Citera
2024-03-09, 13:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Channy
Jag hatar curry så jag skulle aldrig komma på tanken att göra röran. O kycklingröra till frukost?? På en macka då eller? Dessa märkliga "rätter" ...tror jag nästan aldrig sett dem äta nägot som inte är en underlig kombination. Värst var det den wokröran med uppskuren kycklingburgare?!

Bara tanken på lukten av mat, och framförallt curry och kyckling, på morgonen gör en illamående! 😷
Citera
2024-03-09, 14:22
Medlem
Hahahahahahaha!!! DÄR kom besöket hos storebror som vi skrev om typ igår!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in