2024-03-09, 14:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AverageJoe23
Hahahahahahaha!!! DÄR kom besöket hos storebror som vi skrev om typ igår!!

Med plastväxter istället för äkta.
Citera
2024-03-09, 14:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DanGrobian
Okej, men jag tolkade "Mindiz" svar som att hen gissade att de fortf bodde ihop men kanske missförstod.
Men bara för att det står så kanske de bor ihop ändå? Spel för galleriet tror jag
Citera
2024-03-09, 14:50
Medlem
Var ligger graven (HT:s), det ser inte ut som en kyrkogård, det ser ut som ett typ fält bara. Fin plats vid vattnet, visserligen. Någon som har koll?
Citera
2024-03-09, 14:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Channy
Jag hatar curry så jag skulle aldrig komma på tanken att göra röran. O kycklingröra till frukost?? På en macka då eller? Dessa märkliga "rätter" ...tror jag nästan aldrig sett dem äta nägot som inte är en underlig kombination. Värst var det den wokröran med uppskuren kycklingburgare?!
Vilken hemsk frukost, usch
Citera
2024-03-09, 15:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Hildur1980
Med plastväxter istället för äkta.
Som hon köpte för ett tag sedan på Rusta
Citera
2024-03-09, 16:01
Medlem
Fanni har ju 100% gjort Nipt vid det här laget så märkligt att hon inte använder det som content? Fler UL bilder och gender reveal etc eller vill hon använda det senare tro
Citera
2024-03-09, 16:08
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M1D2
Fanni har ju 100% gjort Nipt vid det här laget så märkligt att hon inte använder det som content? Fler UL bilder och gender reveal etc eller vill hon använda det senare tro

Kanske hon också hittat Linux på Tinder och ägnar sig åt galet gråtande under täcket som vanligt. Eller så är hon upptagen med att grilla korv med föräldrarna.
Citera
2024-03-09, 16:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hobbykorren
Var ligger graven (HT:s), det ser inte ut som en kyrkogård, det ser ut som ett typ fält bara. Fin plats vid vattnet, visserligen. Någon som har koll?

Det ligger på en kyrkogård i byn Hanna är uppväxt i. Kyrkogården ligger precis med skog och fält runtomkring sig, landsbygden du vet 😄
Citera
2024-03-09, 16:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M1D2

Tror hon sitter och funderar på hur fan hon ska göra content av det utan att få fler kommentarer om varför hon aldrig skriver vi längre och var Lindex är nånstans. Även vanliga följare borde ju börja ana oråd snart. Det kan ju ha kommit in en hel del kommentarer om det som vi aldrig sett i och med att hon är så sjukt snabb på blocken.
Citera
2024-03-09, 17:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av petgrief
Tror hon sitter och funderar på hur fan hon ska göra content av det utan att få fler kommentarer om varför hon aldrig skriver vi längre och var Lindex är nånstans. Även vanliga följare borde ju börja ana oråd snart. Det kan ju ha kommit in en hel del kommentarer om det som vi aldrig sett i och med att hon är så sjukt snabb på blocken.
Snacka om att skjuta bajsmackan framför sig. Jag hade fortsatt skriva vi eftersom det är ju trots allt hans barn också fastän de inte lever ihop längre, jag tror inte att han bor kvar. Sedan gjort något inlägg om att man gått i sär pga personliga anledningar eller något bara om hon inte vill nämna hans kriminella bana sen låtit det vara så. Blir svårt att mörka separationen förevigt 😅
Citera
2024-03-09, 17:17
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av petgrief
Precis Ja klart att jättemånga följande har reagerat på det samt att dom säkert har kollat upp dom på Ratsit. Dom flesta följarna vet vad Ratsit Mr koll och flashback finns Jag tror att hon har fått massor med DM om att dom gått isär. Att han bor kvar där tror jag inte utan jag tror att dom har separerat.
Det är mycket möjligt att dom flyttar i hop igen och försöker lappa ihop förhållandet.
Senast redigerad av tindraninni 2024-03-09 kl. 17:25.
Citera
2024-03-09, 18:21
Medlem
Blomsoppas avatar
Skrev för ett par dagar sen till fanni och frågade varför hon hade blockerat mitt vanliga instagram-konto. Hon ifrågasatte mig och sa att hon bara blockerar fejkkonton och troll😛
Patetisk patetisk patetisk
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in