2024-03-08, 14:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blomkvasten22
Tydligen behöver HT vila efter att ha varit och köpt packpåsar.
Kanske är det jobbigt att välja mellan vita eller gula påsar!

Jag tycker det är kul att hon kallar Dollar store för "dollar"
Citera
2024-03-08, 14:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Backflashlash
Jag tycker det är kul att hon kallar Dollar store för "dollar"

Jag med, som någon man är lite extra bundis med vilket iofs stämmer så många timmar de spenderar där.
Citera
2024-03-08, 18:49
Medlem
FruKrokodils avatar
Vad tror ni, kommer Hanna "ta ledigt" även denna helg för att viiiila?
Citera
2024-03-08, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mindiz
Hon skriver inget eftersom hon fortfarande bor med honom är min teori. Hon är en för svag människa för att göra det rätta, vilket är att lämna honom. Är 90 % säker på att så är fallet.

Enligt Mrkoll bor FS och LH på olika adresser sedan 2v.
Citera
2024-03-08, 20:39
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DanGrobian
Enligt Mrkoll bor FS och LH på olika adresser sedan 2v.

Ja? Det framkom här i tråden samma dag han skrev sig på annan adress.
Citera
2024-03-08, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Ja? Det framkom här i tråden samma dag han skrev sig på annan adress.

Okej, men jag tolkade "Mindiz" svar som att hen gissade att de fortf bodde ihop men kanske missförstod.
Senast redigerad av DanGrobian 2024-03-08 kl. 20:48.
Citera
2024-03-08, 21:15
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DanGrobian
Okej, men jag tolkade "Mindiz" svar som att hen gissade att de fortf bodde ihop men kanske missförstod.

Ja antingen begår han folkbokföringsbrott eller så är de på riktigt separerade 🫶
Citera
2024-03-09, 00:31
Medlem
Helt glömt av att nämna detta. Såg det nu när jag såg en screenshot jag sparade på mobilen, såg en kommentar på Hs insta 1 mars där personen skrev

” Vet du vad som har hänt med Fanni på Fannidays? Jag följde henne på instagram innan,har aldrig kommenterat så det känns osannolikt att jag har blivit blockad, och nu hittar jag henne inte alls. ”

Och H svarade

” Många verkar ha problem med att komma in hos dig nu @fannidays men hon uppdaterar precis som vanligt. Så märkligt att många har samma problem dock 😩 ”

Nästa gång jag gick in på instagram inte allt för långt efter var kommentaren borta.
Citera
2024-03-09, 00:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tussi14
Helt glömt av att nämna detta. Såg det nu när jag såg en screenshot jag sparade på mobilen, såg en kommentar på Hs insta 1 mars där personen skrev

” Vet du vad som har hänt med Fanni på Fannidays? Jag följde henne på instagram innan,har aldrig kommenterat så det känns osannolikt att jag har blivit blockad, och nu hittar jag henne inte alls. ”

Och H svarade

” Många verkar ha problem med att komma in hos dig nu @fannidays men hon uppdaterar precis som vanligt. Så märkligt att många har samma problem dock 😩 ”

Nästa gång jag gick in på instagram inte allt för långt efter var kommentaren borta.

Det avhandlades här i tråden samtidigt som det hände. Leta tillbaka till datumet om du vill läsa.
Citera
2024-03-09, 00:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AverageJoe23
Det avhandlades här i tråden samtidigt som det hände. Leta tillbaka till datumet om du vill läsa.

Oj ja, jag såg det nu, måste ha missat det.
Citera
2024-03-09, 09:51
Medlem
Blomsoppas avatar
Förstår inte varför fanni blockerat massor av människor? Har aldrig kommenterat nåt på hennes Instagram utan bara varit intresserad av deras resa, men ändå är alla mina konton blockade. Patetisk….
Citera
2024-03-09, 10:24
Medlem
Skampis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blomsoppa
Förstår inte varför fanni blockerat massor av människor? Har aldrig kommenterat nåt på hennes Instagram utan bara varit intresserad av deras resa, men ändå är alla mina konton blockade. Patetisk….
Innan kommentaren om detta raderades hos HT ljög dessutom Fanni om detta och skrev samma kommentar till två personer, typ "Jag har inte blockerat dig! Kolla i dm!". Sedan vet jag inte vad hon skrivit till dem, men med tanke på hur många som vittnar om hennes blockande så lär hon ha avblockat dem och skyllt på någon teknisk bugg...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in