2024-03-08, 14:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Septemberflicka
Hon passade även på att hota att den som lägger ut klippet, nedsparat eller skärm-skärm-inspelat, skulle hon blocka. Hon äger sitt eget material och det är bara hon som ska lägga upp det.
Åh nej! Då kommer lanabanana blockats även hos Fia 😂
2024-03-08, 15:01
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Sulan7
Åh nej! Då kommer lanabanana blockats även hos Fia 😂

Iaf om SP ska vara konsekvent. Av förmiddagens kommentarer att döma verkar det som SP haft ett blockarskov för det är många som skrivit att de plötsligt blivit blockade trots att de tillhör team FU/SP. Min halvblockning borde innebära den absolut mest säkra positionen i denna situation

Undrar om dagens drama är överspelat eller om det kommer bli en livad fredagkväll och helg?
2024-03-08, 15:04
Medlem
Citat:
Iaf om SP ska vara konsekvent. Av förmiddagens kommentarer att döma verkar det som SP haft ett blockarskov för det är många som skrivit att de plötsligt blivit blockade trots att de tillhör team FU/SP. Min halvblockning borde innebära den absolut mest säkra positionen i denna situation

Undrar om dagens drama är överspelat eller om det kommer bli en livad fredagkväll och helg?

Jag tycker fredagarna brukar vara extra intensiva, som att dom vet att det inte går att sitta och ringa runt på helgen. Efter dagens händelse så kanske det även kan bli ett spännande kvällspass!
2024-03-08, 15:21
Medlem
Citat:

Klart den kommer läggas up av Fia o skall kommenteras med lite intiligena Sullekommentarer
2024-03-08, 15:26
Medlem
Null ringer kth och tipsar om att sin sons diplom kan vara falskt. Så jäkla respektlöst mot sin son som kämpat hårt med sin examen. Finns verkligen inga gränser hur elak en mamma kan vara. Stackars son. Jag förstår att han inte vill ha kontakt med henne eller ens ge henne ett livstecken. Även om hon fått ett livstecken att han mått bra så hade hon aldrig berättat om det då hela hennes identitet på tiktok hade kraschat då
2024-03-08, 15:45
Medlem
Fia live nu
2024-03-08, 15:51
Medlem
LM ska gå hem och förbereda sonens rum till han kommer hem igen. Dom ska leva på skadeståndet soc måste betala pga kidnappningen.
Senast redigerad av EliseMilan 2024-03-08 kl. 15:57.
2024-03-08, 15:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EliseMilan
LM ska gå hem och förbereda sonens rum till han kommer hem igen. Dom ska leva på skadeståndet soc måste betala i skadestånd pga kidnappningen.

imponerande
2024-03-08, 16:10
Medlem
Foliehattarna rycker Fia skall åka till akuten o dokementera skadorna..för dom tog henne i armen!
Och anmäla poliserna för misshandel

Är kvar i liven fortfarande utan block..hihi
Senast redigerad av rickebus 2024-03-08 kl. 16:45.
2024-03-08, 16:33
Medlem
Låter som Fia går på Helium..
2024-03-08, 16:46
Avslutad
Lejonmammas fixering vid sin sööns(och hans pappas) snopp är inte att leka med. Undrar hur många ggr per dag hon plockade fram pojkstackarns kön och "analyserade" det grundligt efter pedofilispår?
2024-03-08, 17:50
Medlem
asterisk99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lailatjej
Lejonmammas fixering vid sin sööns(och hans pappas) snopp är inte att leka med. Undrar hur många ggr per dag hon plockade fram pojkstackarns kön och "analyserade" det grundligt efter pedofilispår?

Enda jag har hört henne säga var att pappan har visat snoppen för barnet
men med tanke på hur LM är, är det svårt att veta om det handlade om att pappan t.ex. inte stängde dörren till duschen, eller om det handlade om något helt annat.

så vad har hon mer sagt om det hela ?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in