2024-03-08, 07:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av petgrief
Det är väl väldigt sällan sådana här rykten har säkra källor. Men det finns ju ett antal indicier som går att googla fram som åtminstone styrker tesen och det har ju tråden gjort.

Med tanke på att du skrev ”Men jag vet inte om andra ser det som inte vet.” lät det som att du visste mer och kunde styrka misstankarna.
Citera
2024-03-08, 08:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AverageJoe23
Blev det aldrig något besök vid graven för o göra fint hos storebror?? Lars va visst lite kinkig när dom skulle dit så dom åkte hem. Har inte sett någonting eter det att dom åkt dit. Har jag missat det?

Citat:
Ursprungligen postat av Durochmoll
Det är väl jättebra att de INTE besöker graven i tid och otid. Jag förlorade själv ett syskon som barn och jag är så tacksam att mina föräldrar inte lät mig spendera min uppväxt på kyrkogården (typ 2 gånger per år, max).
Det syftades väl främst till ovanstående händelse där de fick skjuta på besöket vid graven pga Lara var otröstlig. Sen är ju Hannas uppdatering om vad de gör om dagarna otroligt dålig, så vi vet ju aldrig vad de egentligen hittar på - men tror inte de varit vid graven eftersom hon brukar uppdatera när de varit där. Men i övrigt håller jag med om att det är sunt att inte vara där i tid och otid.
Citera
2024-03-08, 08:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bullkaka
Med tanke på att du skrev ”Men jag vet inte om andra ser det som inte vet.” lät det som att du visste mer och kunde styrka misstankarna.

De som inte hänger på fb och vet det som står här i tråden. Tror inte du kommer få några säkra källor härifrån hur mycket man än kan önska det. Och det är väl gott så, vi spekulerar hejvilt och det är en del av nöjet.
Citera
2024-03-08, 09:15
Medlem
Men HT……
De fick inte lägenheten, men de skulle ändå tackat nej.
Det var inte vad du sa förra veckan sedan. Ja man får såklart ändra sig men…..
Så står de i kö för annan lgh som håller på och byggas. Nära skolor osv. Är alltså husköparplanerna Malmö ute ur bilden nu?

Men sen

Matsalsbordet inne i Lasses rum för hon är ju aldrig där. Å en hörna för henne i vardagsrummet.
Det blev såååå fint. (Med nerdragna persienner.)

Ja jag fattar att det är enkelt att ha leksaker osv nära när hon är liten. Det är ju inte så att hon kommer dra in och leka på eget rum på många år än. Men…… att flytta ut matbordet i ett annat rum är väl ändå att ta i?
Citera
2024-03-08, 09:43
Medlem
versalers avatar
Eftersom Fanni stängde av kommentarerna så fort det dök upp uppgifter här om hennes sambo så är det med stor sannolikhet helt korrekt.
Och hans flytt och hennes inlägg där hon skriver ”jag” hela tiden.
Citera
2024-03-08, 10:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av versaler
Eftersom Fanni stängde av kommentarerna så fort det dök upp uppgifter här om hennes sambo så är det med stor sannolikhet helt korrekt.

Ja, hade det varit ett galet rykte hade hon inte gått loss med stängda kommentarer och massblockning. Undrar om hon inte fattar att hennes beteende eldar på alla spekulationer eller om hon på riktigt tror att det hon gör är bra krishantering..
Citera
2024-03-08, 10:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av versaler
Ja självklart stämmer ryktet. Det är naivt att tro annat. Hade det bara varit en separation hade det naturligtvis inte hanterats såhär.
Citera
2024-03-08, 10:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skurrish
Ja, hade det varit ett galet rykte hade hon inte gått loss med stängda kommentarer och massblockning. Undrar om hon inte fattar att hennes beteende eldar på alla spekulationer eller om hon på riktigt tror att det hon gör är bra krishantering..

Hade ju varit helt otroligt ifall hon tänker att hon hanterar detta bra. Tror bara det är kris, inte särskilt mycket hantering.

Hon hade kunnat hantera detta så mycket bättre från början, antingen låtsas som ingenting och skita i kommentarerna eller bara vara ärlig. Ser inte att hon är särskilt anonym med något annat i sitt liv, vi vet liksom allt om hennes ägglossning, mens och kräkningar så det hade inte varit särskilt konstigt om hon var ärlig med sin relationsstatus heller. Ingen skulle döma henne för det och de flesta hade aldrig brytt sig om att ta reda på varför de gjort slut. Men nu poppade ryktet upp här först och då biter det henne i röven istället för att hon var proaktiv från början.
Citera
2024-03-08, 11:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Weenie
Får Keboffen släpa runt på möbler när hon sitter i soffan och tittar på? Kan man inte fota vagn och kläder för man blöder så mycket borde man ju inte vilja bära möbler tänker jag.

Hanna kommer sitta i soffan medans katjoff ska flytta soffan, lite extra träning för katjoffen blir väl bra
Citera
2024-03-08, 11:19
Medlem
Jag funderar på varför inte fanni bara berättar om situationen, hon hade ju tjänat på det då hon antagligen hade fått fler följare och fler hjärtankommentarer och pepp om att hon är så stark som klarar av detta helt ensam, känns som en sak hon hade kunnat dra in publik rätt rejält.
Om fallet nu är så som vi tror så ska hon ändå ha en stor eloge för hur hon hanterar det, även om det bara är en fasad. Fan tänkt att halva livet raserar samtidigt som hon äntligen blev gravid, känns som att denna graviditeten inte hade alla odds med sig med tanke på allt kaos runt omkring.

Hon följer ju linux på Instagram fortfarande, kanske bara för att det ska se bra ut utåt?
Citera
2024-03-08, 11:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Himlahopp
Jag funderar på varför inte fanni bara berättar om situationen, hon hade ju tjänat på det då hon antagligen hade fått fler följare och fler hjärtankommentarer och pepp om att hon är så stark som klarar av detta helt ensam, känns som en sak hon hade kunnat dra in publik rätt rejält.
Om fallet nu är så som vi tror så ska hon ändå ha en stor eloge för hur hon hanterar det, även om det bara är en fasad. Fan tänkt att halva livet raserar samtidigt som hon äntligen blev gravid, känns som att denna graviditeten inte hade alla odds med sig med tanke på allt kaos runt omkring.

Hon följer ju linux på Instagram fortfarande, kanske bara för att det ska se bra ut utåt?
Hon skriver inget eftersom hon fortfarande bor med honom är min teori. Hon är en för svag människa för att göra det rätta, vilket är att lämna honom. Är 90 % säker på att så är fallet.
Citera
2024-03-08, 14:15
Medlem
Tydligen behöver HT vila efter att ha varit och köpt packpåsar.
Kanske är det jobbigt att välja mellan vita eller gula påsar!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in