2024-03-07, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Glitterfian
På alla storys som Fanni lägger upp så är det väldigt uppenbart att hon lever själv.
Om hon nu är så löjlig att hon blockerar varenda en som frågar henne snällt så får hon väl börja duka fram två tallrikar istället för en.
Varför skäms hon över att vara singel och gravid? Tror hon att hon kommer kunna dölja detta så mycket längre? Hon är så patetisk den småländska lilla grå musen.

Om hon nu lever ensam så har hon inte gjort det så lång tid. Kanske i så fall väntar på rätt känsla och tillfälle för att berätta. Just nu vill hon nog inte mata denna tråd genom att svara på något. Kommer hon berätta så blir det säkert ett inlägg och inte svar på någon kommentar. Att blockera kanske är dumt, men kanske det enda sättet för henne att hantera det just nu.
Citera
2024-03-07, 21:48
Medlem
Citat:
På alla storys som Fanni lägger upp så är det väldigt uppenbart att hon lever själv.
Om hon nu är så löjlig att hon blockerar varenda en som frågar henne snällt så får hon väl börja duka fram två tallrikar istället för en.
Varför skäms hon över att vara singel och gravid? Tror hon att hon kommer kunna dölja detta så mycket längre? Hon är så patetisk den småländska lilla grå musen.

Undrar om det är så uppenbart eller om vi bara tolkar det så. Jag gör också det. Som med tacosen idag. Och tänkte för mig själv att fyfan vad sorgligt att det där nervvraket springer omkring ensam i sitt stora hus och gör samarbeten för sig själv. Men jag vet inte om andra ser det som inte vet.
Citera
2024-03-07, 21:52
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hajpajs
Det är så befriande att veta att man inte är ensam om sina tankar kring HT. Ett svar på att man inte är helt koko eller tänker fel.

Vem kan ens på riktigt tyck att det var en smart idé att flytta ett stort matbord in i ett litet sovrum och flytta ut en spjälsäng med leksaker i ett stort kök/vardagsrum? Perfekt med ett lekrum och arbetsrum där man kan lasta in leksakerna när man är klar med dem på kvällen t ex. Alltså HT, tänker som ingen annan (på ett dåligt sätt).

Hanna snubblar oftast då hon tänker, men man hade ju hoppats på att Krajzy Kebab hade haft några levande celler i hjärnan iaf och modet att säga ifrån när det bara blir galenskap.

Samtidigt, de äter ju aldrig vid matbordet, de har aldrig gäster så varför inte stuva undan skiten så man slipper se det.

Kommer bli en stor händelse för Lars när hon blir äldre och får uppleva matbord på fsk och hos vänner, kommer stå med stora ögon och bara vara fascinerad 😅
Citera
2024-03-07, 21:59
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:

Hahaha hon får börja tänka att ta fram en tallrik till sig själv och en till sina följare 😅
Citera
2024-03-07, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Hanna snubblar oftast då hon tänker, men man hade ju hoppats på att Krajzy Kebab hade haft några levande celler i hjärnan iaf och modet att säga ifrån när det bara blir galenskap.

Samtidigt, de äter ju aldrig vid matbordet, de har aldrig gäster så varför inte stuva undan skiten så man slipper se det.

Kommer bli en stor händelse för Lars när hon blir äldre och får uppleva matbord på fsk och hos vänner, kommer stå med stora ögon och bara vara fascinerad 😅

Det vågar han nog inte, han är nog underlägsen och gillar säkert att bli tillsagd vad han ska eller inte ska göra.
Citera
2024-03-07, 22:19
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av motiv2011
Det vågar han nog inte, han är nog underlägsen och gillar säkert att bli tillsagd vad han ska eller inte ska göra.

Säkert, är typ:
Krajzy!!
-runka i en burk, NU!!!
-stå utanför toan så jag inte bajsar ut bebin (vad skulle Krajzy ha gjort då egentligen, trycka tillbaka ungen)
-försök gör lite roliga miner för jag ska filma tokroligt content!
-sjung för ungen så ska jag filma igen!
-roa ungen, kollar på barnprogram!
-flytta undan jävla pruttbajs matbordet för det står bara ivägen!
Citera
2024-03-08, 02:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av petgrief
Undrar om det är så uppenbart eller om vi bara tolkar det så. Jag gör också det. Som med tacosen idag. Och tänkte för mig själv att fyfan vad sorgligt att det där nervvraket springer omkring ensam i sitt stora hus och gör samarbeten för sig själv. Men jag vet inte om andra ser det som inte vet.

Vad menar du? Vad är det du vet? Har du mer information gällande något? Dela gärna med dig. För har inte uppfattat att någon verkligen har fakta.
Citera
2024-03-08, 04:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bullkaka
Vad menar du? Vad är det du vet? Har du mer information gällande något? Dela gärna med dig. För har inte uppfattat att någon verkligen har fakta.

Wut? Det är väl ändå en vedertagen trådsanning vid det här laget att vi tolkar in väldigt mycket information i Fannis content baserat på det som diskuteras här. Det gör ju inte hennes vanliga följare som inte är härinne.
Citera
2024-03-08, 05:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av petgrief
Wut? Det är väl ändå en vedertagen trådsanning vid det här laget att vi tolkar in väldigt mycket information i Fannis content baserat på det som diskuteras här. Det gör ju inte hennes vanliga följare som inte är härinne.

Jag undrade bara. Vore intressant med en säker källa.
Citera
2024-03-08, 07:01
Medlem
Citat:

Det är väl väldigt sällan sådana här rykten har säkra källor. Men det finns ju ett antal indicier som går att googla fram som åtminstone styrker tesen och det har ju tråden gjort.
Citera
2024-03-08, 07:03
Medlem
Durochmolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Nej du har inte missat något, graven glömdes i samma sekund Lars tittade ut. Eller jo, de var där en gång och tog nån bild men väldigt länge sen.

(Nu kommer det säkert dyka upp gravcontent närmaste dagarna för att tonårsHanna minsann ska visa att de ViSsT hänger där).

Det är väl jättebra att de INTE besöker graven i tid och otid. Jag förlorade själv ett syskon som barn och jag är så tacksam att mina föräldrar inte lät mig spendera min uppväxt på kyrkogården (typ 2 gånger per år, max).
Citera
2024-03-08, 07:40
Avslutad
Citat:
Det finns om du googlar och sen kollar hur hon formulerar sig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in