2024-02-26, 16:54
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Krabban2
Det är något mysko med alla de där YouTube- och SwebTube-dissidenterna

Det är inget mysko över dessa Dissidenter på nätet!
ALLA är där i ett enda syfte, ett ekonomiskt, dvs att sko sej själva på svagbegåvade och äldre ensamma människor via tiggeri.
Om de heter Schillander, Bergmark, Matikainen, Fröken Dalbin eller Tjocke Tim har ingen betydelse, de är alla inget annat än förtäckta bedragare!
Citera
2024-02-26, 20:08
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av LawNumberSix
Den Tjocke Skåningen Tim är inget att bry sej om, släpp honom

Ingen av dem är nåt att bry sig om, likadant med Rönne och även Bergmark som inte tåler att folk ifrågasätter hans "analyser" som oftast är ganska felaktiga och överilade! 😅
Citera
2024-02-27, 04:06
Medlem
VoiceofDestructions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VoiceofDestruction
Det är något mysko med SHA 70.
Å ena sidan vill han, i senaste videon, öppna upp Beckomberga.
Å andra sidan vill han stänga ned filippinska, förmenta terrornästen, där CB lär ha varit intagen, mot sin vilja.
I en svensk och engelsk version, för hela världen att ta del av.
Kan någon förklara hur öppna upp i Sverige rimmar med stänga ned på Filippinerna och även varför "Beckomberga" är bättre än "Bridges of Hope"?
En annan, minst lika mysko, detalj med "hans" senaste video och som jag inte hann lägga till senast, är att han inte visar videoklipp från Sverige, trots att han inledningsvis talar om "Beckomberga", psykiatrireformen från 1995, m.m. På vilket sätt säger de videoklipp, som han visar, någonting överhuvudtaget om Sverige?
Självklart finns det paralleller till vägblockader i Sverige men vore det inte hederligare av honom att visa videoklipp från Sverige?

En annan sak, som jag noterade, var början av videon, där ett vinterlandskap visas och han påpekar att han själv inte behöver synas:
"
Citat:
för du ska nog få se nog av andra stollar strax
".
Är det ens möjligt att i "andra" inte läsa in att han bekänner sig själv ingå i stollars led?
Eller var det menat som ironi? Hart när omöjligt att avgöra, utanför hans hjärna.
Fast med ett enkelt litet snitt och ett litet praktiskt implantat, så kan det enkelt åtgärdas.
Ovanstående mening var ämnad som, hör och häpna: humor.
Senast redigerad av VoiceofDestruction 2024-02-27 kl. 04:13.
Citera
2024-03-03, 09:12
Medlem
Nu är galningen igång igen, med sitt tjat om fängelser på Filippinerna m.m. Vore det mer korrekt att benämna honom blådåre?
Vad är det han vill och söker, förutom att håva in "donationer" via Swish?
Vilket är hans positiva Budskap, till gagn för alla?
Allt jag hör är svammel, i stil med:
~"det kommer du kanske att få veta mer om, senare i inslaget".

Det är även löjligt enkelt att av hans betoningar och intonation av vissa ord avgöra att han högst troligen skrev manus åt Christer B. för denne att läsa upp på dennes numer nedlagda kanal.

Är nyfiken på vilket fängelse eller annan institution "SHA 70" själv skulle föredra att spärras in på och i vilket land.
Samt var han tidigare har varit inspärrad.

Citat:
ja, kära vänner...
Say no more.
Senast redigerad av VoiceofDestruction 2024-03-03 kl. 09:28.
Citera
2024-03-04, 01:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Metrioid
Vet du vad det var som avslöjade dig Micropitten?

Har den där arbetskygga, bidragssökande, flugsvampsätande, byfånen från Västkusten slutat att kommentera SHA70 helt och hållet?
Citera
2024-03-04, 08:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LawNumberSix
Har den där arbetskygga, bidragssökande, flugsvampsätande, byfånen från Västkusten slutat att kommentera SHA70 helt och hållet?

Ja den övergödda konstapeln Ruffel & Båg i Hua Hin skrämde skiten ur samtliga inblandade barnrumpor i denna löjliga härva.
Citera
2024-03-07, 15:39
Medlem
Enda gången jag stött på SHA 70 är i samband Palmemordet och Otto Ekevis intervju med denne.
En polis av den äldre skolan,och som sådan har jag respekt för Carl Schiller.
Jag kan dessutom referera lite personligt då även jag..en gång i tiden..hade Ingemar Krusells bok "Palmemordets Nakna Fakta" lite som husbibel.

Det är dock trist att SHA70 inte förmått ta steget vidare,via fakta och logik,till hypotes Anders Christer Henning Andersson.

Medel-Möjlighet-Motiv.Materialfakta utefter detta samt övrig relevant kringfakta landar enbart hos Christer Andersson..inte den gamle kutaren.
Materialfakta är entydig.Det finns bara en hypotes betydligt mera sannolik än alla andra och den stavas Christer Andersson.

SHA 70 kanske känner Lennart Gustafsson?
Han borde definitivt vara välbekant med ett namn som Ulf Åsgård eller för den delen Jan Olsson.
Dessa herrar vet vilken som mördade Olof Palme.Det framgår med all tydlig önskvärdhet av materialet.

SHA 70 borde också få vetskap till slut.Han förtjänar det i egenskap av den gode yrkesman han tidigare var.
Citera
2024-03-07, 18:42
Medlem
Att överhuvudtaget kunna ändra ståndpunkt i MOP fallet är en nödvändig egenskap.
Allt annat leder till tunnelseende a la Hans Holmer.
Man kan enbart styras av Medel-Möjlighet-Motiv och se vilken materialfakta som finnes runt detta angående varje given hypotes.
Det går inte att komma fram till något vettigt i slutändan annars.
Fria och grundlösa spekulationer utöver detta är just vad de är.

Palmedebattens stora aber är att folk fullkomligt vägrar att ändra ståndpunkt..detta gäller helt oavsett hur mycket välgrundade skäl till detta man än presenterar.
Jag kan helt ärligt inte helt pinpointa vad detta märkliga beteende beror på.
Det är möjligt att egenupplevd personlig prestige ligger i vägen..men då är det just egenupplevd prestige som ingen annan faktiskt ger blanka f-n i.
Är det inte bättre att vi kommer fram till den första och enda verkligt vettiga hypotesen gällande gärningsmannaskapet i MOP?

Jag har ändrat mig.Jag trodde tidigare att CP var skyldig,men man måste ju kunna ändra sig när annan och för då mig obekant fakta presenteras mig?
Jag upplever ingen som helst prestigeförlust.Jag har inte förlorat någon,och om jag har så må det vara hänt.

Allt jag velat är att förstå hur mordet på Palme gick till,varför det skedde och vem som var gärningsman.This is all..och vad finns det för egenupplevd personlig prestige att förlora härvidlag?

MOP är ingen jävla tävling eller annat trams.MOP är mordet på Sveriges dåvarande statsminister med dess följdverkningar(främst tänker jag på Lisbeth samt tre söner).Klarar man inte av att med detta som verklighetsbakgrund kunna lägga egenupplevd personlig prestige åt sidan..ja,då är det bara för jäkla ynkligt helt enkelt.

Jag uppfattar SHA70 som mäktig att kunna göra detta.Jag hade initialt fel,han hade det också.
So what om man landar rätt till slut och en gång för alla kan lägga fallet åt sidan?

Anders Christer Henning Andersson.

Jag uppmanar å det starkaste SHA70 att inte glömma detta namn.
Citera
2024-03-10, 09:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lookalike
Enda gången jag stött på SHA 70 är i samband Palmemordet och Otto Ekevis intervju med denne.
En polis av den äldre skolan,och som sådan har jag respekt för Carl Schiller.
Jag kan dessutom referera lite personligt då även jag..en gång i tiden..hade Ingemar Krusells bok "Palmemordets Nakna Fakta" lite som husbibel.

Det är dock trist att SHA70 inte förmått ta steget vidare,via fakta och logik,till hypotes Anders Christer Henning Andersson.

Medel-Möjlighet-Motiv.Materialfakta utefter detta samt övrig relevant kringfakta landar enbart hos Christer Andersson..inte den gamle kutaren.
Materialfakta är entydig.Det finns bara en hypotes betydligt mera sannolik än alla andra och den stavas Christer Andersson.

SHA 70 kanske känner Lennart Gustafsson?
Han borde definitivt vara välbekant med ett namn som Ulf Åsgård eller för den delen Jan Olsson.
Dessa herrar vet vilken som mördade Olof Palme.Det framgår med all tydlig önskvärdhet av materialet.

SHA 70 borde också få vetskap till slut.Han förtjänar det i egenskap av den gode yrkesman han tidigare var.
Att du ens orkar!?
Ingensomhelst respekt för privatpersoner, vars namn bara flödar ur dig, i en (mot)strid(ig) ström.
Glömde du stjärnorna?
Ingen guldstjärna för dig.
Citat:
lite som husbibel
Låter osunt.
Varför inte hellre en husbil?
Citera
2024-03-10, 10:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lookalike
Att överhuvudtaget kunna ändra ståndpunkt i MOP fallet är en nödvändig egenskap.
Allt annat leder till tunnelseende a la Hans Holmer.
Man kan enbart styras av Medel-Möjlighet-Motiv och se vilken materialfakta som finnes runt detta angående varje given hypotes.
Det går inte att komma fram till något vettigt i slutändan annars.
Fria och grundlösa spekulationer utöver detta är just vad de är.

Palmedebattens stora aber är att folk fullkomligt vägrar att ändra ståndpunkt..detta gäller helt oavsett hur mycket välgrundade skäl till detta man än presenterar.
Det är möjligt att egenupplevd personlig prestige ligger i vägen..men då är det just egenupplevd prestige som ingen annan faktiskt ger blanka f-n i.
Är det inte bättre att vi kommer fram till den första och enda verkligt vettiga hypotesen gällande gärningsmannaskapet i MOP?

Jag har ändrat mig.Jag trodde tidigare att CP var skyldig,men man måste ju kunna ändra sig när annan och för då mig obekant fakta presenteras mig?
Jag upplever ingen som helst prestigeförlust.Jag har inte förlorat någon,och om jag har så må det vara hänt.

Allt jag velat är att förstå hur mordet på Palme gick till,varför det skedde och vem som var gärningsman.This is all..och vad finns det för egenupplevd personlig prestige att förlora härvidlag?

MOP är ingen jävla tävling eller annat trams.MOP är mordet på Sveriges dåvarande statsminister med dess följdverkningar(främst tänker jag på Lisbeth samt tre söner).Klarar man inte av att med detta som verklighetsbakgrund kunna lägga egenupplevd personlig prestige åt sidan..ja,då är det bara för jäkla ynkligt helt enkelt.

Jag uppfattar SHA70 som mäktig att kunna göra detta.Jag hade initialt fel,han hade det också.
So what om man landar rätt till slut och en gång för alla kan lägga fallet åt sidan?

Citat:
Att överhuvudtaget kunna ändra ståndpunkt i MOP fallet
Vilket fall är det och vem ändrade enligt dig ståndpunkt om vad?
I övrigt ser jag bara trams och dålig svenska i det du söker att föra fram.
Citat:
Och?
Citat:
Jag har ändrat mig.
Och?
Citat:
Och?
Citat:
Sannolikt skulle en AI ha skrivit likadant.
Citat:
Hur tänker du helst, utan att först ha tillgång till det, som allmänt kallas hjärnceller?
Citat:
Hur landa rätt utan tillgång till flygplan eller annan, tillförlitlig, luftfarkost eller korrekt interpunktion?
Fast tydligen kunde du inte bry dig mindre om det.
Citat:
Oj, lite mer, omotiverad "name dropping". Bad du om lov först eller tog ett isbad dessförinnan?
Citat:
Vem är du att ta dig rätten att peka ut olika personer vitt och brett och anklaga dem för mord?!
Citera
2024-03-10, 11:46
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av cern

Denna videon är han vass i:

https://www.youtube.com/watch?v=AymzBVGaAmU&t=501s

Vilka är era favoriter?

Mvh

Ca 11:00
Södertörns folkhögskola aka Södertörns högskola - kallas av SHA 70 "Slöddertörns kommunisthögskola".

Har man en examen från Södertörn så ligger man lågt, det är ingen merit. Att ha sökt dit och ansett att det är en god idé att plugga där, är en röd flagg i sig gällande bevisad okunskap och särdeles dåligt omdöme.
Citera
2024-03-29, 01:56
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lundamannen
Ingen av dem är nåt att bry sig om, likadant med Rönne och även Bergmark som inte tåler att folk ifrågasätter hans "analyser" som oftast är ganska felaktiga och överilade! 😅

Rönne han drar nog i sej en par tre pavor rödtjut om dagen så den gubben är absolut inget att lyssna på.

Förresten hur går det för din polare, den en tvärhand höge Timpan?
Bor han fortf i 2a hand utan möbler?
Har SHA70 stämt honom, Rönne och Fröken Dalbin?
Har Bigander fått tillbaka sina pengar?
Har han gått ner i vikt? (Hälsa honom att det borde han göra om han livet har kärt.)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in