2021-07-25, 23:36
Medlem
cerns avatar
SHA 70 är en tidigare polis som pratar om Samhället och vad han anser bör göras. Han har riktigt bra program. Vad tycker ni om SHA 70?

Nu över 5000 prenumeranter!

https://www.youtube.com/watch?v=zGS-NrKHerQ

Denna videon är han vass i:

https://www.youtube.com/watch?v=AymzBVGaAmU&t=501s

Vilka är era favoriter?

Mvh
Citera
2021-09-12, 11:34
Medlem
cerns avatar
Barcelona-Avtalet

Avtalet som har sänkt EU som ingen vill prata om?

https://www.youtube.com/watch?v=cVnxAr5YcEc
Citera
2021-10-24, 13:55
Medlem
nickeheaads avatar
Han sitter ju och leker Polis fast han är pensionerad.
Här dumförklarar han ju alla som inte tycker som honom.
Vedervärdig människosyn, se själva om ni orkar lyssna igenom allt drabbel:
https://youtu.be/dv90uGAsqG8

Han sitter och utgår från lagboken för förtal mot döda, medans han samtidigt sitter och förtalar en livs levande människa i avsnittet ovan.

Dessutom går han ju i genom konspirationsteorier och blandar hej o vilt mellan Elvis Presley lever-fantatiker och JFK, alltså han lägger alla konspirationsteorier i samma korg, utan han själv satt sig i varje ämne.

Tror faktiskt han gjort bort sig rejält, enda anledningen till hans kanal vuxit är ju pga. Swexit TVs hjälp.
Citera
2021-10-24, 17:29
Medlem
Skönt att få höra på en riktig snut. En bra grabb när man tröttnat höra på alla kärringar av båda könen inom polisen,eller inkvoterade araber/våldtäktsmän..haha jag fasar när vi får vår första Somaliesnut. 👈🐷
Citera
2021-10-25, 18:07
Medlem
nickeheaads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Torspjesku
Skönt att få höra på en riktig snut. En bra grabb när man tröttnat höra på alla kärringar av båda könen inom polisen,eller inkvoterade araber/våldtäktsmän..haha jag fasar när vi får vår första Somaliesnut. 👈🐷

Han är ju lika stendum som de flesta poliserna. Vad jag menar han utförde bara "order"=lika delaktig i förfallet.

Går ju bra efter pension och sitta och klaga, han är en hycklare.
Citera
2022-01-27, 00:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cern
SHA 70 är en tidigare polis som pratar om Samhället och vad han anser bör göras. Han har riktigt bra program. Vad tycker ni om SHA 70?

Nu över 5000 prenumeranter!

https://www.youtube.com/watch?v=zGS-NrKHerQ

Denna videon är han vass i:

https://www.youtube.com/watch?v=AymzBVGaAmU&t=501s

Vilka är era favoriter?

Mvh
SHA 70 har växt, har nu ett par tusen ytterligare prenumeranter.
Jag tycker han kan ha sevärda program, även om jag upplever att han inte är lika entusiastisk och driven som jag tycker att han var i början på sin Youtubetid. Med tiden har han kommit att nischa sig med krönikor, senast igår har han en som heter "Krönikan! Med SHA 70 26 januari".
Ett tag förekom han i antal samtal med olika personer, oftast inkluderat en youtuber från Filippinerna. Mer och mer har Calle som sagt kört program själv.
Citat:
Ursprungligen postat av nickeheaad
Han är ju lika stendum som de flesta poliserna. Vad jag menar han utförde bara "order"=lika delaktig i förfallet.

Går ju bra efter pension och sitta och klaga, han är en hycklare.
Struntprat. Säga vad man vill om Calle, dum är han inte. Att kalla honom hycklare för att han idag säger sin åsikt om saker och ting (som han kanske inte skulle säga för ett par decennier sedan) har i sig inget med hyckleri att göra.
Citera
2022-01-27, 04:15
Avstängd
FarliKorvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Franaj
SHA 70 har växt, har nu ett par tusen ytterligare prenumeranter.
Jag tycker han kan ha sevärda program, även om jag upplever att han inte är lika entusiastisk och driven som jag tycker att han var i början på sin Youtubetid. Med tiden har han kommit att nischa sig med krönikor, senast igår har han en som heter "Krönikan! Med SHA 70 26 januari".
Ett tag förekom han i antal samtal med olika personer, oftast inkluderat en youtuber från Filippinerna. Mer och mer har Calle som sagt kört program själv.Struntprat. Säga vad man vill om Calle, dum är han inte. Att kalla honom hycklare för att han idag säger sin åsikt om saker och ting (som han kanske inte skulle säga för ett par decennier sedan) har i sig inget med hyckleri att göra.

Jävla hycklare!
Citera
2022-01-27, 22:51
Medlem
Bra program på Youtube idag av Calle (SHA 70), "Presstopp! Skampåle, Vatten & Bröd!":
Citat:
Ann-Charlotte Marteus i Expressen har skrivit en krönika som faktiskt höjde mina ögonbryn. Verkligen bra och synnerligen angeläget. Det fruktansvärda våldet och brottsligheten mot våra försvarslösa måste bekämpas med full kraft.
Citera
2023-06-05, 05:34
Medlem
LordHoratioNelsons avatar
SHA 70 (Calle Schiller, pensionerad polis) har gjort 7-8 program på Youtube, "Granska Granskaren", om Näthatsgranskaren (fd polis) och hur han jagat pensionärer och äldre sjuka människor som råkat DELA Joakim Lamottes text.
Det verkar som om Näthatsnisse inte får några statliga bidrag längre så då drar han gamlingarna inför rätta och blir själv tilldömd ca 10000-20000 kr. Han måste ju ha en inkomst liksom...

SHA 70 har begärt ut dokument från Länsstyrelsen om den skriftväxling Näthatarn och Länsstyrelsen hade angående hur hans jakar plågades, klampade omkring i skit, var utan mat och vatten och "råkade" svälta ihjäl.
Han skulle inför rätta men försvann utomlands 5 år tills ärendet var preskriberat. Han kom sen tillbaka till Sverige och drog igång Näthatsgranskaren med hjälp av skattepengar - ca 2.1 miljoner.
Varför myndigheterna drog öronen åt sig och slutade dela ut skattepengar till snubben vete f.. men man kan ana att det varit för mycket negativ publicitet kring "djurälskaren".
Citera
2023-06-05, 06:30
Medlem
Muppetys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LordHoratioNelson
SHA 70 (Calle Schiller, pensionerad polis) har gjort 7-8 program på Youtube, "Granska Granskaren", om Näthatsgranskaren (fd polis) och hur han jagat pensionärer och äldre sjuka människor som råkat DELA Joakim Lamottes text.
Det verkar som om Näthatsnisse inte får några statliga bidrag längre så då drar han gamlingarna inför rätta och blir själv tilldömd ca 10000-20000 kr. Han måste ju ha en inkomst liksom...

SHA 70 har begärt ut dokument från Länsstyrelsen om den skriftväxling Näthatarn och Länsstyrelsen hade angående hur hans jakar plågades, klampade omkring i skit, var utan mat och vatten och "råkade" svälta ihjäl.
Han skulle inför rätta men försvann utomlands 5 år tills ärendet var preskriberat. Han kom sen tillbaka till Sverige och drog igång Näthatsgranskaren med hjälp av skattepengar - ca 2.1 miljoner.
Varför myndigheterna drog öronen åt sig och slutade dela ut skattepengar till snubben vete f.. men man kan ana att det varit för mycket negativ publicitet kring "djurälskaren".
Jag har följt serien "Granska Granskaren" o den är jäkligt bra! Jag har själv stört mig mycket på den s.k. "Näthatsgranskaren" som satt i system att stämma pensionärer som typ skriver neger på Facebook, eller "beJAKar vissa inlägg...
Citera
2023-07-04, 22:34
Medlem
SHA70 om försvunna Christer Bigander med sina efterforskningar och tiggeri.

Fd. Polisen spyr ur sig galla om flashback , fr. 27:30.
https://www.youtube.com/live/bQGIsmK6bvI?feature=share
Citera
2023-07-07, 10:19
Medlem
NyaHenriksss avatar
Jag ser SHA som en riktigt lättkränkt, bitter gammal man. Han har enligt rykten stora skulder (flera miljoner) och kronofogden mäter ut hans pension till existensminimum.
Han bor i Thailand och ägnar sitt liv åt att gnälla på Sverige.
Han är nog oerhört bitter av situationen att han tvingas bo i ett billigt land.
Han verkar ha gjort sig ovän med de flesta andra youtubers, endast CB som är kvar, fast han är försvunnen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in