2026-05-15, 06:45
Medlem
LinusNoremalms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av olasvensson
Bra att du synar SHA 70 Linus. Jag följer dig på 11 kaffet bland annat 👍

SHA 70 är en korkad, fyrkantig och extrem ond människa. I början var han bra... men inte längre.

Tack det märks att opinionen börjar vända för Kalle Anka polisen. Och kul att se att folk börjar hitta till min rumblekanal Noremalm.
Eftersom SHA 70 har hittat massa vägar att plocka ner mina videos så måste jag lägga videorna på Rumble.
Lite ironiskt att Calle beklagar sig över att folk tar bort obekväma kommentarer i sin senaste video. Han anmäler alla mina videos som vi gör om honom. Skulle tippa på att han strajkat ner 5 stycken och fått 6-7 videor dolda pga intigritetsanmälningar. Vet inte hur många gånger han hotat att stämma oss som försöker syna dåren. Men eftersom Calle faktiskt stalkar och kränker privatlivet för flera inblandade IRL så kan han drömma om att en enda domstol i hela världen skulle ta hans hot om stämningar om förtal på allvar. Bjuder man upp till Disco får man snällt dansa. Skönt att fler ser att han är fejk och vågar prata om hans bedrägerier öppet. När jag och Denny började syna papegojan för några år sedan var det inte någon som vågade ifrågasätta den sliskiga porrgubben i direktsändning.
Citera
2026-05-15, 09:13
Medlem
UnitedKingdoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UnitedKingdom
Det tyckte nog Konstapelns exfru oxå, att i början var Carl bra, men frågan är vad hon tycker nu...
Citat:
Ursprungligen postat av jazzmenclan
[...]
Jag fick artikeln presenterad för mig som ”sanningen om SHA 70”. Men hur ska man kunna bevisa det. Någon som vet om dom var gifta i 17 år?
https://www.allas.se/livsoden/astrids-man-lanade-miljoner-i-hennes-namn/11145714
Citat:
Ursprungligen postat av LinusNoremalm
Tack det märks att opinionen börjar vända för Kalle Anka polisen. Och kul att se att folk börjar hitta till min rumblekanal Noremalm. [...]

Det borde väl inte vara så svårt att analysera om artikeln handlar om ärke-🐷🐖 SHA70s ex.

* Var de gifta i 17 år?
* Är hon numera sambo?
* Flyttade hon in till ärke-🐷🐖?
* Var totala skulden initialt 1.8 milj?
* Har hon mer än ett barn och minst en dotter?
* Med mera.
Senast redigerad av UnitedKingdom 2026-05-15 kl. 09:26.
Citera
2026-05-16, 14:43
Medlem
Citat:
Det borde väl inte vara så svårt att analysera om artikeln handlar om ärke-🐷🐖 SHA70s ex.

* Var de gifta i 17 år?
* Är hon numera sambo?
* Med mera.

Borde ju finnas någon som kände paret privat som har ett konto på Flashback. Eller ”slaskback” ”Denna urinoar” som Calle kallar den. Han skulle ju stänga ner hela plattformen när han läste om sig själv här i tråden. Sanningen gör ont i vissa människor. Han man byggt upp en grandios självbild av Sveriges bästa utredare så blir det krock i självbilden när han läser om en porrskadad looser med miljonskulder.
Citera
2026-05-16, 14:48
Medlem
LinusNoremalms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jazzmenclan
Borde ju finnas någon som kände paret privat som har ett konto på Flashback. Eller ”slaskback” ”Denna urinoar” som Calle kallar den. Han skulle ju stänga ner hela plattformen när han läste om sig själv här i tråden. Sanningen gör ont i vissa människor. Han man byggt upp en grandios självbild av Sveriges bästa utredare så blir det krock i självbilden när han läser om en porrskadad looser med miljonskulder.
Nu jagar han konspiratörer hela sin vakna tid. Då har han i alla fall möjligheten att känna sig lite bättre och viktigare än en dum foliehatt. Så tragisk människa. Att jaga oliktänkare får Kalle Anka polisen att växa flera meter.
Citera
2026-05-17, 01:40
Medlem
Citat:

* Var de gifta i 17 år?
* Är hon numera sambo?
* Med mera.

Står skriven ensam på sin address. Det nämns att personen i artikeln arbetar eller arbetade inom vården - exet är undersköterska, så på den punkten stämmer det.

Åker nog till Åland i sommar. Kanske tar en svängom.

Undrar vilka porrpreferensen "Mr Calle" har? Dansk gladporr?

Ja, du, käre nån, det verkar nästan som Öystein är den enda personen med rent mjöl i påsen i dessa kretsar.
Senast redigerad av FreiherrL 2026-05-17 kl. 01:57.
Citera
2026-05-17, 14:52
Medlem
Metrioids avatar
Citat:

* Var de gifta i 17 år?
* Är hon numera sambo?
* Med mera.

Det enda jag vet säkert är att hon har ny gubbe. Jag tror inte heller på att Tim B har 40 minuter inspelat material med MS. Hon är traumatiserad av fanskapet och skulle aldrig prata om honom med okända.
Citera
2026-05-17, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Metrioid
Det enda jag vet säkert är att hon har ny gubbe. Jag tror inte heller på att Tim B har 40 minuter inspelat material med MS. Hon är traumatiserad av fanskapet och skulle aldrig prata om honom med okända.

Det är inte SHA70s ex. Åldern stämmer inte. Kvinnan i artikeln är 64, emedan SHA70s ex är 61.
Citera
2026-05-18, 20:40
Medlem
Metrioids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FreiherrL
Det är inte SHA70s ex. Åldern stämmer inte. Kvinnan i artikeln är 64, emedan SHA70s ex är 61.

Åldern nämns i samma mening som det nämns att hon är anonym. Allt annat verkar ju stämma. Hur skulle hon kunna vara anonym om åldern stämde. Tänk lite
Senast redigerad av Metrioid 2026-05-18 kl. 20:44.
Citera
2026-05-18, 21:28
Medlem
Metrioids avatar
Citat:
Åldern nämns i samma mening som det nämns att hon är anonym. Allt annat verkar ju stämma. Hur skulle hon kunna vara anonym om åldern stämde. Tänk lite

Det räcker med att han förstört hennes liv. Låt henne vara. Hon har inte gjort något fel.
Citera
2026-05-19, 08:30
Medlem
Citat:

Jaha, och? Så du tror på fullaste allvar att man lägger ut ett villospår beträffande åldern för att vilseleda personer som har en djupare kännedom om "fallet" så att de inte ska dra de riktiga slutsatserna? Låter ju inte alls konspiratoriskt.

Nej, allt annat verkar inte stämma. Det är bara ditt och andras antagande att Mr. Calle har ett porrsurfarberoende. Finns absolut inga bevis. Om han har det, hur många andra svenska män har inte det? Hur många fall tror du inte det finns i Sverige där ekonomiska bedrägerier sker i samboförhållanden?

Citat:
Det räcker med att han förstört hennes liv. Låt henne vara. Hon har inte gjort något fel.

Citerar dig själv till dig själv. Bra jobbat!
Citera
2026-05-19, 17:49
Medlem
Metrioids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FreiherrL
Jaha, och? Så du tror på fullaste allvar att man lägger ut ett villospår beträffande åldern för att vilseleda personer som har en djupare kännedom om "fallet" så att de inte ska dra de riktiga slutsatserna? Låter ju inte alls konspiratoriskt.

Nej, allt annat verkar inte stämma. Det är bara ditt och andras antagande att Mr. Calle har ett porrsurfarberoende. Finns absolut inga bevis. Om han har det, hur många andra svenska män har inte det? Hur många fall tror du inte det finns i Sverige där ekonomiska bedrägerier sker i samboförhållanden?

Citerar dig själv till dig själv. Bra jobbat!

Han har förstört ordentligt för henne och han drar sig inte för att fortsätta göra det en gång till nu när hon äntligen fått ordning på livet och betalt av allt efter skuldsaneringen så låt henne bara vara.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in