2024-02-20, 07:42
Medlem
VoiceofDestructions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crime-boy2
Tillhörde SHA70 Baseboll-ligan i Stockholm?
Vem frågar du?
Han har talat in en ljudbok om Palmemordet.
Varför skulle han göra det, om han var medlem i Baseball-ligan?
Citera
2024-02-20, 07:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LawNumberSix
Jepp, så dagarna äro räknade för Flashback, men först ska han stämma skiten ur Tjockisen Tim, DK-Rönne och Frk Dalbin.

🚔 🚔 🚔
Är det något, som du ser fram emot?
Citera
2024-02-20, 07:56
Medlem
Crime-boy2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VoiceofDestruction
Vem frågar du?
Han har talat in en ljudbok om Palmemordet.
Varför skulle han göra det, om han var medlem i Baseball-ligan?

Vad har Baseboll-ligan med Palmemordet att göra? Inget om du frågar mig.
Citera
2024-02-20, 09:12
Medlem
Hegamons avatar
Citat:
Hur kunde han hitta din kanal?

Det var bara söka på Youtube på CB, dvs Bigander eller på SHA 70, så hade min kanal legat högt upp i sökfältet. Vilket många gjorde som var intresserad av soppan/händelsen. Inblandade skulle tydligen suga i sig allt som fanns att hitta och det blev nästintill en sport för vissa att blanda sig i och försöka förstå.

Just TV Tim verkar ha något otalt med SHA 70. Jag har faktiskt redan glömt bort vad de var. SHA har sagt eller gjort något. Jag kommer faktiskt inte ihåg. Jag tror det var att SHA skulle besvara massa frågeställningar som TV Tim hade. När TV Tim inte fick svar blev han arg. Något med frysboxen dvs att bli ignorerad pga att kritik framförts.

Enligt mig är dessa med TV Tim i spetsen alldeles för okritiska. Det går att ta tre perspektiv samtidigt, dvs kolla vad Bigander säger, likaså vad SHA 70 sade och sedan vad exempelvis frun till Bigander hade att säga.
Senast redigerad av Hegamon 2024-02-20 kl. 09:22.
Citera
2024-02-20, 09:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crime-boy2
Vad har Baseboll-ligan med Palmemordet att göra? Inget om du frågar mig.
Varför nämnde du Baseboll-ligan?
Citera
2024-02-20, 09:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hegamon
Det var bara söka på Youtube på CB, dvs Bigander eller på SHA 70, så hade min kanal legat högt upp i sökfältet. Vilket många gjorde som var intresserad av soppan/händelsen. Inblandade skulle tydligen suga i sig allt som fanns att hitta och det blev nästintill en sport för vissa att blanda sig i och försöka förstå.

Just TV Tim verkar ha något otalt med SHA 70. Jag har faktiskt redan glömt bort vad de var. SHA har sagt eller gjort något. Jag kommer faktiskt inte ihåg. Jag tror det var att SHA skulle besvara massa frågeställningar som TV Tim hade. När TV Tim inte fick svar blev han arg. Något med frysboxen dvs att bli ignorerad pga att kritik framförts.

Enligt mig är dessa med TV Tim i spetsen alldeles för okritiska. Det går att ta tre perspektiv samtidigt, dvs kolla vad Bigander säger, likaså vad SHA 70 sade och sedan vad exempelvis frun till Bigander hade att säga.
Vad hette, eller heter, din kanal?
Senast redigerad av VoiceofDestruction 2024-02-20 kl. 09:50.
Citera
2024-02-20, 09:59
Medlem
Hegamons avatar
Citat:
Vad hette, eller heter, din kanal?

Jag vill inte skriva massa detaljer, de som vet vet eller skulle kunna gissa sig till. Det spelar ingen roll nu för min kanal är nedlagd. Det var också så att trafiken till den kanalen var låg, det är ganska svårt att dra trafik till en kanal, om det som sägs inte har relation till något som folk intresserar sig för. Sökningarna på Bigander skapade ett ganska stort besökarantal vilket medförde att många skrev i kommentatorsfältet.
Citera
2024-02-20, 10:08
Medlem
Citat:
Jag vill inte skriva massa detaljer, de som vet vet eller skulle kunna gissa sig till. Det spelar ingen roll nu för min kanal är nedlagd. Det var också så att trafiken till den kanalen var låg, det är ganska svårt att dra trafik till en kanal, om det som sägs inte har relation till något som folk intresserar sig för. Sökningarna på Bigander skapade ett ganska stort besökarantal vilket medförde att många skrev i kommentatorsfältet.
Gissa sig till? Skojar du?
Du var den första att skriva om din kanal, etc.
Skippa tradiga detaljer.
Skala bort.
Kom till kärnan.
Tack.
Citera
2024-02-20, 10:13
Medlem
Hegamons avatar
Citat:
Gissa sig till? Skojar du?
Du var den första att skriva om din kanal, etc.
Skippa tradiga detaljer.
Skala bort.
Kom till kärnan.
Tack.

Det finns inget att se på Youtube kanalen är borta och även de filmerna som tog upp händelsen. En annan orsak till att jag tog bort filmerna jag gjorde, var att innehållet av dessa var för långt i från sanningen, åtminstone delar av narrativet jag försökte presentera. Jag trodde inledningsvis på mycket av det jag läste och tittade på angående Biganders försvinnande, vilket sedan visade sig med stor sannolikhet vara felaktigt. Exempelvis finns ingen större orsak till att överdramatisera.
Citera
2024-02-21, 09:29
Medlem
Citat:
Det finns inget att se på Youtube kanalen är borta och även de filmerna som tog upp händelsen. En annan orsak till att jag tog bort filmerna jag gjorde, var att innehållet av dessa var för långt i från sanningen, åtminstone delar av narrativet jag försökte presentera. Jag trodde inledningsvis på mycket av det jag läste och tittade på angående Biganders försvinnande, vilket sedan visade sig med stor sannolikhet vara felaktigt. Exempelvis finns ingen större orsak till att överdramatisera.
Jag hittade några YouTube-kanaler, som heter "Hegemon". Varför valde du ett "a"?
Vilken sanning?
Vilket var narrativet, som du försökte presentera, vem anser du har överdramatiserat, vad och på vilket sätt?
Vad tror du idag då om alltsammans?
Citera
2024-02-25, 13:20
Avslutad
Citat:
Jag tror iofs inte jag gjort något övertramp genom de filmer jag släpp men jag vet ju inte hur saker i framtiden kan komma att vridas och vändas på. Det var extremt vad den här TV-Tim skrev i mina kommentatorsfält om SHA 70. Det var personliga meddelanden till SHA 70 om allsköns goja mellan himmel och gjord som fortsatte i det oändliga. Ja jisses säger jag bara, dessa meddelanden gav intrycket av att TV-Tim tenderar att bli manisk, hur kan han ens lägga ner sådant kolossalt engagemang i vad SHA 70 sagt, gjort, påstått och tänkt?

Den Tjocke Skåningen Tim är inget att bry sej om, släpp honom, han kommer dessutom aldrig att nå 5000 prenumeranter på yt. Han varken vill eller törs nå dessa 5000 prenumeranter, det skulle ju omedelbart generera en tråd här på Flashback om Tjockisen själv, det finns alldeles för många lik hans garderob (i 2a hands lgh) 😂, så det vill inte Tim alls!

SHA70 har verkligen gjort ett gott dagsverke när han skrämt denna dvärg till total tystnad, hans polare Fröken Dalbin och den numera ofta fulle Dansken Rönne har även de tystnat helt, herregud vilket gäng 😂!

Var är Bomben!?
Senast redigerad av LawNumberSix 2024-02-25 kl. 14:11.
Citera
2024-02-25, 19:10
Bannlyst
Citat:

Men miljonfrågan återstår?

Vad hände med cykelmössan?

Var är han idag? Vad hände under tiden han var MIA?

Är han fortfarande gift?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in