Citat:
Ursprungligen postat av
FightOrFlight1
Jag hade inte heller velat ha dit honom om jag var dem..
För så är det inte askul för en kvinna att en "vän" hela tiden uttrycker/ visar att han vill sätta på henne. Hade jag varit Christian så hade jag inte velat ha någon i mitt liv som hela tiden är närgången med min fru och hela tiden försöker visa hur mycket han vill ha henne. Kolla t.ex på hennes insta, de enda bilder/klipp Bajsis gillar är de när hon visar mycket klyfta eller mycket av kroppen, eller när han själv finns med i bakgrunden osv. Han gillar i princip inga av deras famoljebilder, bilder på projekt osv.
Sedan förstörde han deras podd, vilket troligen inte heller var särskilt uppskattat.
Så Bajshögen gillar bara pattbilder på Dorran? Vad fan är det för jävla kompis egentligen, du har några bra poänger.
Sen får man inte heller glömma att Mr.Bajs inte tillför något i relationen, det var alltid dom som fick lägga ut pengar för mat och aktiviteter, väljer man självmant att leva som en luffare så kommer folk ta avstånd från en, ingen vill hänga med en fattig nolla för då kan folk tro att man själv är en loser.
Jag tror att podden blev droppen som rann över, han hängde redan löst och där och då såg paret igenom masken och odjuret bakom.
Han har alltså bränt den sista kompisrelation han hade, så typiskt narcissister, kan bara tänka kortsiktigt.