2024-03-07, 08:58
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Jag har inte orkat kolla en sekund själv, men om nån skulle vilja ha länk till den senaste olistade livesändningen, där det säkert förekommer bevismaterial till det stundande förtalsmålet, så har ni här: https://www.youtube.com/watch?v=m_9io21aJF4
Citera
2024-03-07, 09:51
Medlem
Den grandiosa grismannen från Trosa har inga gränser, frun är bortbjuden till någon vän, så kreatören har fått i uppdrag att ta hand om barnen själv , vad gör han istället? Lägger ansvaret på sönerna och komponerar en låt om att idka samlag med döda ekorrar som han stolt spelar upp för sina följare, smilbanden är spända till max när han lyssnar på sin egen låt och han ger ifrån sig ett nästan övernaturligt hånflin. Sällan har man skådat en sådan vriden varelse. Hans aura är så råsjuk att till och med de mest vrickade varelser skulle dra sig undan. Passa ungarna ett par timmar om dagen faller inte kojmannen in, han har rätt till 24 timmars frihet per dygn. Family is everything.
Citera
2024-03-07, 09:54
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av EXTREMFETMA
Jag har inte orkat kolla en sekund själv, men om nån skulle vilja ha länk till den senaste olistade livesändningen, där det säkert förekommer bevismaterial till det stundande förtalsmålet, så har ni här: https://www.youtube.com/watch?v=m_9io21aJF4
08:35 läser han texten till sin kn*lla korre-låt, sen spelar han upp den

På fråga om lets feast flytthjälperbjudande, så säger han att dom svarat på hans meddelande, dom svarade på allt utom det, "dom kanske inte vill ha mig dit".
Citera
2024-03-07, 09:58
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle

På fråga om lets feast flytthjälperbjudande, så säger han att dom svarat på hans meddelande, dom svarade på allt utom det, "dom kanske inte vill ha mig dit".
Hahah, bäst att feastarna vaktar sina tungor? Låter som att Kal Fredrik tog det där som ren ärekränkning!
Citera
2024-03-07, 10:08
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av EXTREMFETMA
Hahah, bäst att feastarna vaktar sina tungor? Låter som att Kal Fredrik tog det där som ren ärekränkning!
Ännu roligare är det att han påstår att han inte får så mycket hat eller negativa kommentarer.

På en fråga om det omoraliska i att göra videor om människor som inte är vid sina sinnens fulla bruk, låtsas Rasken inte förstå vad som menas, om det är farsan eller Chrippa...
28:05
Citera
2024-03-07, 10:32
Medlem
abvs avatar
Citat:
Ännu roligare är det att han påstår att han inte får så mycket hat eller negativa kommentarer.

På en fråga om det omoraliska i att göra videor om människor som inte är vid sina sinnens fulla bruk, låtsas Rasken inte förstå vad som menas, om det är farsan eller Chrippa...
28:05
Och han raderar inga kommentarer heller för de negativa kommentarerna rinner av honom som vatten på en gås, aaaaafan. Han slingrar sig väl med att blockera alla användare som inte jobbar på samhall istället. Jag har själv fått flera konton blockerade i lives utan att ha skrivit något märkvärdigt alls. Man klarar sig längre från att bli blockerad om man varvar med komplimanger, massa smileys och idiotfrågor (favorit-vad som helst, stiltips mm). Det är helt otroligt vad lättkränkt han är om det inte är cp-modsen som agerar TROLLPLOG™ åt kung carl.
Citera
2024-03-07, 11:49
Medlem
Citat:

Jag hade inte heller velat ha dit honom om jag var dem..
För så är det inte askul för en kvinna att en "vän" hela tiden uttrycker/ visar att han vill sätta på henne. Hade jag varit Christian så hade jag inte velat ha någon i mitt liv som hela tiden är närgången med min fru och hela tiden försöker visa hur mycket han vill ha henne. Kolla t.ex på hennes insta, de enda bilder/klipp Bajsis gillar är de när hon visar mycket klyfta eller mycket av kroppen, eller när han själv finns med i bakgrunden osv. Han gillar i princip inga av deras famoljebilder, bilder på projekt osv.
Sedan förstörde han deras podd, vilket troligen inte heller var särskilt uppskattat.
Citera
2024-03-07, 12:08
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FightOrFlight1
För så är det inte askul för en kvinna att en "vän" hela tiden uttrycker/ visar att han vill sätta på henne. Hade jag varit Christian så hade jag inte velat ha någon i mitt liv som hela tiden är närgången med min fru och hela tiden försöker visa hur mycket han vill ha henne. Kolla t.ex på hennes insta, de enda bilder/klipp Bajsis gillar är de när hon visar mycket klyfta eller mycket av kroppen, eller när han själv finns med i bakgrunden osv. Han gillar i princip inga av deras famoljebilder, bilder på projekt osv.
Sedan förstörde han deras podd, vilket troligen inte heller var särskilt uppskattat.
Så Bajshögen gillar bara pattbilder på Dorran? Vad fan är det för jävla kompis egentligen, du har några bra poänger.

Sen får man inte heller glömma att Mr.Bajs inte tillför något i relationen, det var alltid dom som fick lägga ut pengar för mat och aktiviteter, väljer man självmant att leva som en luffare så kommer folk ta avstånd från en, ingen vill hänga med en fattig nolla för då kan folk tro att man själv är en loser.

Jag tror att podden blev droppen som rann över, han hängde redan löst och där och då såg paret igenom masken och odjuret bakom.

Han har alltså bränt den sista kompisrelation han hade, så typiskt narcissister, kan bara tänka kortsiktigt.
Citera
2024-03-07, 12:30
Medlem
GreenBatterys avatar
Fatta hur glada och stolta hela familjen måste vara för hans låtar!
Fullständigt normalt att höra sådana låtar när man är 35!

…eller inte.
Citera
2024-03-07, 15:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Så Bajshögen gillar bara pattbilder på Dorran? Vad fan är det för jävla kompis egentligen, du har några bra poänger.

Sen får man inte heller glömma att Mr.Bajs inte tillför något i relationen, det var alltid dom som fick lägga ut pengar för mat och aktiviteter, väljer man självmant att leva som en luffare så kommer folk ta avstånd från en, ingen vill hänga med en fattig nolla för då kan folk tro att man själv är en loser.

Jag tror att podden blev droppen som rann över, han hängde redan löst och där och då såg paret igenom masken och odjuret bakom.

Han har alltså bränt den sista kompisrelation han hade, så typiskt narcissister, kan bara tänka kortsiktigt.

Äsch, han har ju Anjo. Det är tydligen en kär vän till honom. I var och varannan live sitter Bajshögen och pratar om hur lika de är, hur bra de kommer överens, och hur fett det skulle vara om de startade en podd tillsammans. De är verkligen såååå goda vänner med varandra. Så pass goda vänner att Baronen bjuds med på event, resor och annat som övriga gänget är ute på... Eller vänta.

Är egentligen helt uppenbart att Anjo vet att Baronen är som han är. Han gjorde en väldigt träffsäker analys av Skithögen för några år sedan, och pekade ut hans narcissism. Av någon anledning har han nytta av Baronen, och därför beter sig Anjo som att Baronen är hans kompis. Jag tror det är det vanliga, Rask är en nyttig idiot som gör grovgörat och riskerar smällarna när Anjo och Jocke sätter igång drev. Det är bara tragiskt att Baronen inte förstår att han blir utnyttjad till max av dem, och tror att det är vänskap. Är man vän med någon så vill man personen väl, man vill inte sätta personen i skiten.
Citera
2024-03-07, 15:13
Medlem
TheMongoKids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FightOrFlight1
Vilken är hennes insta? Hittar den inte.
Citera
2024-03-07, 16:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheMongoKid
Vilken är hennes insta? Hittar den inte.

Den är privat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in