2024-08-23, 16:17
Medlem
abvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antonio-puerta
Spydde nästan lite i munnen . Peddovikt och carl Fredrik bajs baron svarar ungefär likadant, kan det var en slump?
Aldrig varit med om någon som är så avundsjuk på normalt folk som kan avnjuta alkoholhaltig dryck utan att vakna upp på sjukan efter en blackout-fylla. Det är inte carl det är fel på det är såklart alla andra. Ska ta mig en fredagsöl nu och hoppas jag inte vaknar upp nedspydd på S:t Görans imorgon bitti.
Citera
2024-08-23, 16:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av abv
Aldrig varit med om någon som är så avundsjuk på normalt folk som kan avnjuta alkoholhaltig dryck utan att vakna upp på sjukan efter en blackout-fylla. Det är inte carl det är fel på det är såklart alla andra. Ska ta mig en fredagsöl nu och hoppas jag inte vaknar upp nedspydd på S:t Görans imorgon bitti.
Men man saknar baronens bravader, det var alltid något som hände. Vill han ha views så är det ett säkert kort.
Citera
2024-08-23, 16:30
Medlem
abvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antonio-puerta
Men man saknar baronens bravader, det var alltid något som hände. Vill han ha views så är det ett säkert kort.
Ja carl-fredrik och alkohol är some next level shit men även om det är underhållande är det inget jag önskar barnen. Carl-fredrik är rätt lik sin egen farsa fast pank.
Citera
2024-08-23, 16:35
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av abv
Ja carl-fredrik och alkohol är some next level shit men även om det är underhållande är det inget jag önskar barnen. Carl-fredrik är rätt lik sin egen farsa fast pank.
Precis, pundarfarsan kunde ju drifta och dra in mycket para trots massivt intag av diverse.

Sonen däremot, den tredje generationen från en mycket framgångsrik företagsfamilj, Carl-Fredrik, lyckas inte försörja sin egen familj trots det faktum att han lever helnyktert, hans sociala mediamissbruk förstör hans liv och han gör ingenting åt saken, mycket tragiskt för alla inblandade såklart.

Det minsta han kan göra är att starta en tråd i drogrehab så vi kan fortsätta hjälpa honom där.
Citera
2024-08-23, 17:47
Medlem
2023-01-01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FightOrFlight1
Jodå, han har vid flertalet gånger låtit bilen stå på tomgång i över en timme under inspelningar..
Det är en av de största anledningarna till att hans grannar tittar surt på honom när de går förbi, han släpper ju ut hur mycket avgaser som helst mitt bland husen.
Jag lovar att hans argument för varför han gör detta är det mest hjärndöda någonsin, i sann Rask-anda.
Citat:
Jag är väl för fan karl för min hatt, HÖRRNI, hur fan ska jag spela in en video när mitt batteri är 9% (tror jag), jag måste ju för fan få ladda min egen mobil med bilen?? Ja jag har lånat bilen och hade den på tomgång i nästan 2 timmar och tappade snus, men bilägaren fick ju för fan ett paket salta pinnar som jag snodde från barnen när dom inte såg!
Citera
2024-08-23, 17:54
Medlem
Frånvaron av videos säger mig att AI punken bör ha slutat skramla i kojan (tillfälligt)
Citera
2024-08-23, 18:13
Medlem
2023-01-01s avatar
NY VIDEO: https://youtu.be/VogtrluKJ9k?si=d8TJBNl5iWPcltkY
Citat:
Ursprungligen postat av Stallhagen
Frånvaron av videos säger mig att AI punken bör ha slutat skramla i kojan (tillfälligt)
Angående hans AI låtar, har han gått ut med att han använder AI eller försöker han hävda att han skapat allt själv?
Citera
2024-08-23, 18:14
Medlem
2023-01-01s avatar
Rasks inledning på sitt försvarstal: Jag står inte för det jag sa, jag står för det jag sa, asså såhär, lyssna på mig!
Citera
2024-08-23, 18:20
Medlem
Efterkonstruktion de lux!

Han påstår idag att han inte hade en aning om vad Andreas gör för andra, vilket han visst gjorde.
Rask påstod ju klart och tydligt i videon att insatserna Andreas gör för andra hade ingenting med godhet att göra, utan det va för att Andreas skulle få mer likes och prenumeranter.

Han förklarar också att han försöker jobba på att lägga band på sig själv.
Vilket jag, ond som jag är, anser att man inte behöver göra om man är genuint vänlig mot sin omgivning.
Då behöver man inte lägga band på sig och vara rädd för att bli avslöjad över hur man egentligen är.
Han bevisade återigen sitt rätta jag, vilket dagens video och diverse bortförklaringar aldrig kan sudda bort.

Han har dessutom lärt sig ett nytt ord ’konsekvensanalys’, vilket han använde flitigt.
Citera
2024-08-23, 18:21
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2023-01-01
Rasks inledning på sitt försvarstal: Jag står inte för det jag sa, jag står för det jag sa, asså såhär, lyssna på mig!

Va? Hahaha.

Är han inte guds gåva till mänskligheten?
Citera
2024-08-23, 18:31
Medlem
LGDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2023-01-01
NY VIDEO: https://youtu.be/VogtrluKJ9k?si=d8TJBNl5iWPcltkY

Angående hans AI låtar, har han gått ut med att han använder AI eller försöker han hävda att han skapat allt själv?

Att folk går på hans skitsnack.

Och vadå, är det fult att njuta av livet enligt honom?

Nu gav jag den förvuxna fittan en view, skäms på mig för helvete.
Citera
2024-08-23, 18:34
Medlem
SimonSesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Efterkonstruktion de lux!

Han påstår idag att han inte hade en aning om vad Andreas gör för andra, vilket han visst gjorde.
Rask påstod ju klart och tydligt i videon att insatserna Andreas gör för andra hade ingenting med godhet att göra, utan det va för att Andreas skulle få mer likes och prenumeranter.

Han förklarar också att han försöker jobba på att lägga band på sig själv.
Vilket jag, ond som jag är, anser att man inte behöver göra om man är genuint vänlig mot sin omgivning.
Då behöver man inte lägga band på sig och vara rädd för att bli avslöjad över hur man egentligen är.
Han bevisade återigen sitt rätta jag, vilket dagens video och diverse bortförklaringar aldrig kan sudda bort.

Han har dessutom lärt sig ett nytt ord ’konsekvensanalys’, vilket han använde flitigt.
Exakt! Han sa ju för fan i den videon att det inte är korrekt utförd välgörenhet eftersom dom ville ha följare på sociala medier. Därför var välgörenheten fejk. Idag påstår han att han inte visste om någon välgörenhet. Ska vi gissa att kommentarsfältet helt har glömt vad dom själva såg för ett par dagar sedan, som vanligt??
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in