2024-03-05, 14:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sonjab
Hur ser eventuell viktnedgång ut för er som brukar kratom?

Jag är inne på ca dag 5 med kratom och jag måste säga att ha gått från att vara konstant hungrig och sötsugen. (Det har varit extremt har gått upp 30kg)
Så har jag nu i princip ingen hunger eller sötsug.

Äter ca 4g kratom per dag.
Senast redigerad av sonjab 2024-03-05 kl. 14:30.
Citera
2024-03-05, 17:17
Medlem
Jag hade lovat mig själv att aldrig ta råd från den här tråden igen när det gällde vilken sida som har bra produkter inne, då jag blivit bränd på det ett par gånger och blivit så jävla besviken.

MEN efter att ha läst många bra recensioner här på fläshback så beställde jag hem par olika sorter från den shoppen ni rekommendera . Det blev Kali, super green, gmd och super white så måste jag säga att jag är mer än nöjd och tack som fan för tipset.

Det här uppskattas när folk verkligen delar med sig av bra butiker 🙌
Citera
2024-03-06, 12:36
Medlem
Extremeflys avatar
Finns de någon som säljer riktiga tvålar? Inte pulver utan verkligen riktigt tvål.
Citera
2024-03-06, 13:06
Medlem
Tänk om några av de olika shopparna faktiskt är samma?
Jag beställde från två olika. Men enligt postnordsappen registrerades båda som inlämnade hos PN inom ett spann av 8 min, och båda hamnade hos Nässjö Postterminal.
Citera
2024-03-06, 13:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av milianna
Tänk om några av de olika shopparna faktiskt är samma?
Jag beställde från två olika. Men enligt postnordsappen registrerades båda som inlämnade hos PN inom ett spann av 8 min, och båda hamnade hos Nässjö Postterminal.
Vad säger allabolag om de två?
Citera
2024-03-06, 16:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rvrvrp
Vad säger allabolag om de två?
Vet inte alls. Det gäller KE och ScS, (AromaExperten resp. Novus Terra)

Jag har aldrig märkt ngn skillnad i potential på deras pulver,
men blir ibland påverkad av hyllningar här i tråden och lockas att ge KE fler chanser, trots att de är dyrare.
Men det irriterar mig mycket mer att även fraktavgiften är högre hos KE.
Ett mindre och mycket lättare paket från dem kostar mer i porto, trots samma leveranstid/metod.
Citera
2024-03-06, 19:18
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Evve82
Är det bara jag som äter mer av Kratom???

Jag känner att jag blir mer sötsugen. Dock är jag och tränar ofta så jag känner inte att jag går upp i vikt mer än muskelmassa. Känner inte heller att jag tappar apetit heller. Kan vara så att man går upp i vikt av att käka mycket sött som fan och inte rör på dig. Då är de ju lätt att de sticker iväg några kilon. Vet att endel inte gillar att käka alls och då är det ju åt andra hållet.

Men jag sen så är det såhär. Om man rasar i vikt så vet jag fan inte om man ska fundera på att tagga ner med användandet. Kratom ska endast brukas någon gång i veckan Max. Förstår inte HUR man kan missbruka detta.

Vill även passa på att ge en känga till folk som klagar på priser. Jag vill inte se att Kratom ska ses som något som är billigt. Då kan jag lova att vi kommer se det bli olagligt jävligt snart. Och fan ta den som säljer vidare det till minderåriga. Låt det gå under radarn så långt som möjligt. Läste i andra forum att Tyskland tittar närmare på Kratom och regelverk kring att göra det olagligt. Tidsfråga innan det börjar här.
Citera
2024-03-06, 20:39
Medlem
SpOeNdis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DamienJonson

Vill även passa på att ge en känga till folk som klagar på priser. Jag vill inte se att Kratom ska ses som något som är billigt. Då kan jag lova att vi kommer se det bli olagligt jävligt snart. Och fan ta den som säljer vidare det till minderåriga. Låt det gå under radarn så långt som möjligt. Läste i andra forum att Tyskland tittar närmare på Kratom och regelverk kring att göra det olagligt. Tidsfråga innan det börjar här.

tycker folk det är dyrt? 😅 tusen spänn för ett kg liksom.. priset spelar mindre roll om det blir olagligt tror jag, däremot om det blir mer utspritt bland unga är ett större hot.
Citera
2024-03-06, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SpOeNdi
tycker folk det är dyrt? 😅 tusen spänn för ett kg liksom.. priset spelar mindre roll om det blir olagligt tror jag, däremot om det blir mer utspritt bland unga är ett större hot.

Det är redan ganska utspritt bland unga och fler och fler läkare och övrig behandlingspersonal börjar få upp ögonen för det. Jag skulle gissa 2025 eller 2026 så kommer det börja hända grejer.
Citera
2024-03-06, 23:17
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av SpOeNdi

Ja du det låter på folk som dem kan sluka ett kilo om dagen haha.
Anledningen till varför jag nämner priset är för att ju billigare ju mer unga kommer ha råd att köpa det. Sen blir det också lättare för folk att överkonsumera pulvret. Det tappar helt enkelt värde. Då får vi individer som missbrukar skiten och hamnar på sjukan. = larm. Sen så är det ju också en kvalitetsgrej. Ju billigare vi slutkunder ska ha det desto billigare måste shopparna köpa in det för. Och då blir det mindre seriösa aktörer som det handlas ifrån som skiter i hygien och labbtester osv. Blir folk sjuka=larm.
Citera
2024-03-06, 23:21
Bannlyst
Blir kratom gammalt? vi snackar oöppnade och öppnade men förslutna om >2 år
Citera
2024-03-07, 16:05
Medlem
dreadpirate420s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scarback
Jag hade lovat mig själv att aldrig ta råd från den här tråden igen när det gällde vilken sida som har bra produkter inne, då jag blivit bränd på det ett par gånger och blivit så jävla besviken.

Ja man blir ju minst sagt misstänksam utav det konstanta pushandet för en specifik shop här... Men ja det betyder inte att deras produkter inte är bra. Jag har själv ägt en shop en gång i tiden och agerat på samma vis. Fan min shop kom högst upp när man googlade substansen. Flashback trådar likt dessa har en satans massa views och når ut något enormt utan att betala något över huvudtaget för reklam eller ja några 100kr produkt till ett par FB användare på sin höjd... På min tid iaf.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in