2023-04-19, 17:50
Medlem
NyaHenriksss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kindofblue
Finns det någon sida så recenserar olika batchar från alla säljare.
så många butiker nu och är stor skillnad i styrkan på Kratom från märke butik och även batch nummer

Någon här som har något tips på vilka som säljer bra kratom och vilken isåfall?
senaste 3 köpen var jag missnöjd med. Tre oilika butiker av deras populäraste gröna.

Jag har aldrig fått batchnummer på mina påsar.
Har du fått det på dina?
Jag har inte märkt nån skillnad på samma vara från ks, ke eller ss.
Citera
2023-04-19, 18:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NyaHenrikss
Jag har aldrig fått batchnummer på mina påsar.
Har du fått det på dina?
Jag har inte märkt nån skillnad på samma vara från ks, ke eller ss.

vissa har det tex thomthom
Citera
2023-04-19, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kindofblue
vissa har det tex thomthom
Ja exakt. Annars inte sett. Svårt att hitta någon bra nu eller så är det toleransen
Citera
2023-04-19, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kanonklas
Kratom är för att chilla inte missbruka. Någon sa 50 gram om dagen, är du helt jävla slut i huvudet? Sen dricker du inte vatten och blir förstoppad. Riktigt dopefiend, riktig pundare. Håll dig inom riktlinjerna och må bra. Köp en boll o lägg ner kratom för det är som att springa o köpa 3.5or på ICA istället för att gå på systemet, gå bara över till heroin istället. Be någon sätta nålen på dig sen studerar du hur hen gör, sen imiterar du det så vips kan du bli hög varje dag för 100kr istället för att smälla i dig 50 gram kratom om dagen, din lilla fitta.

Hahhahaha hemskt nog så håller jag med dig😂
Du gick verkligen in i honom, men håller med dig i ditt senare inlägg om fler brukar den mängden kratom så kommer det fan sluta illa och resultatet kan påverka oss andra som ändå tar det under kontrollerade former..
Citera
2023-04-20, 04:26
Medlem
Som uppföljning på mitt tidigare inlägg kan jag konstatera att jag är i stort sett helt återställd efter 5-6 dagar utan kratom. Dag 2-3 var värst, dag 4 kände jag knappt något och dag 5-6 helt normal. Detta efter ungefär en månad av dagligt bruk av 10+ gram.

Hädanefter blir det att använda kratom för utvalda tillfällen, det blir bäst för välmåendet och plånboken.
Citera
2023-04-20, 23:26
Medlem
NioLivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Simsbury
Ja vilket hjärndött inlägg. "din lilla fitta" kom med i slutet också. Verkar upprörd för något. Jag kan absolut förstå hur man kan komma dit men måste nästan säga att en 4mg sub hade varit bättre än 50g kratom för att pausa lite och sen försöka med lägre dos kratom. Hade nog jag gjort iaf om jag inte kunde sluta.
Ja grejen är ju att när jag slutade med sub var jag dålig i 2 och en halv månad fast jag tog kratom. Så under den tiden tog jag ju ofta och varje dag och hann få upp toleransen.
Sen när jag ville sluta med kratom märkte jag att atn var i stort sett lika illa som med suben och jag hade försökt sluta med sub utan några hjälpmedel i 2 år men det gick inte
Blev så dålig och stod inte ut mer en ett par veckor max sen tog jag sub igen och så slutade jag och började igen, så höll jag på i 2 år som sagt.
Tog så många avtändningar de åren så när jag märkte att det blev samma med kratom orkade jag inte med fler avtändningar så jag körde på och tänkte att jag slutar när jag känner mig starkare.

Hursomhelst va jag lite naiv när jag började med kratom och gick på snacket om en mild at så trodde jag skulle fixa det lätt.
Så fel man kan ha, haha.

Så blir det för mig iaf, men många verkar ju inte få det så jobbigt.

Ändå nöjd att jag inte behöver ta sub, är inte i samma dimma på kratom som jag va på sub.
Citera
2023-04-20, 23:30
Medlem
NioLivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kanonklas
Jag skrev mitt inlägg i ilska men samtidigt så står jag för det. Men när man pumpar i sig 50g om dagen kan man inte må så bra, det förstår jag. Men alla grejer som har narkotikaklassats är ju för att folk missbrukat sönder det.

Du kanske får hälsoproblem eller kanske dör någon dag av någonting okänt.

Om fler o flera kör som du, 50 gram om dagen. Kommer det inte ta lång tid innan Kratom klassas.

Var försiktig och ta hand om dig!
Du har delvis rätt, men det är oftare när folk inte kan bete sig och inte har en aning om vilka doser man ska ta som substanser blir klassade.
Även fast jag tar 50g om dan är det ingen som inte känner mig som skulle se att jag ens tar något.

Förstår hur du tänker ändå.

Ta hand om dig du med.

Mvh Den lilla fittan. 😋
Citera
2023-04-21, 08:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jagozar
Missade det. Såg bara att det stod "vit eller grön.

Dock frågade jag efter batch vilket även kräver information om vilken shop som har bäst batch inne för tillfället.

La till grön för att jag inte känner någon skillnad, ifall vit skulle vara slutsåld. Maeng Da Ifrån SS.

Tror maeng da är populärast i allmänhet
Citera
2023-04-21, 10:01
Medlem
Jagozars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Memekrig
La till grön för att jag inte känner någon skillnad, ifall vit skulle vara slutsåld. Maeng Da Ifrån SS.

Tror maeng da är populärast i allmänhet

Har beställt white maeng da från SS 👌🏻
Citera
2023-04-22, 14:27
Medlem
Vad tror ni om SS nya sortiment av "Mix", någon som hunnit prova?
Citera
2023-04-22, 23:05
Medlem
dubnubs avatar
Någon annan som blir oerhört illamående när man kombinerar med stora mängder snus?
Citera
2023-04-23, 10:18
Medlem
Jagozars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dubnub
Någon annan som blir oerhört illamående när man kombinerar med stora mängder snus?

Japp. Har spytt två gånger pga det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in