Citat:
Ursprungligen postat av
Simsbury
Ja vilket hjärndött inlägg. "din lilla fitta" kom med i slutet också. Verkar upprörd för något. Jag kan absolut förstå hur man kan komma dit men måste nästan säga att en 4mg sub hade varit bättre än 50g kratom för att pausa lite och sen försöka med lägre dos kratom. Hade nog jag gjort iaf om jag inte kunde sluta.
Ja grejen är ju att när jag slutade med sub var jag dålig i 2 och en halv månad fast jag tog kratom. Så under den tiden tog jag ju ofta och varje dag och hann få upp toleransen.
Sen när jag ville sluta med kratom märkte jag att atn var i stort sett lika illa som med suben och jag hade försökt sluta med sub utan några hjälpmedel i 2 år men det gick inte
Blev så dålig och stod inte ut mer en ett par veckor max sen tog jag sub igen och så slutade jag och började igen, så höll jag på i 2 år som sagt.
Tog så många avtändningar de åren så när jag märkte att det blev samma med kratom orkade jag inte med fler avtändningar så jag körde på och tänkte att jag slutar när jag känner mig starkare.
Hursomhelst va jag lite naiv när jag började med kratom och gick på snacket om en mild at så trodde jag skulle fixa det lätt.
Så fel man kan ha, haha.
Så blir det för mig iaf, men många verkar ju inte få det så jobbigt.
Ändå nöjd att jag inte behöver ta sub, är inte i samma dimma på kratom som jag va på sub.