2024-02-23, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SugarRay60
2-3k är lagom. Med lite kämparglöd får man förr eller senare napp med riktiga pinglor. En strategi som många verkar glömma är att det lönar sig att vara jävligt trevlig och framförallt ha så pass bra koll så man får tag i de som inte hängt för länge på Sd. Problemet med det är att det sällan blir återträffar.

Psykfallen är ju dock svåra att sortera ut via några få mejl och enstaka träff. Tänker på hon som snodde en bok av mig (!) Men hon försvann ju också illa kvickt från sajten efter att haft löpande band drop in hela november/december.

Samma med Nicoletta118. Stay away säger jag bara. Hotar och har sig.

1amanda1 sticker med pengarna enligt uppgift.

Thelma verkar lite svår. Trevlig men det leder ingen vart.

Litquid girl är pålitlig och trevlig. Enkel kommunikation men ingen supermodell direkt. Inte hon på bilden.

Josefin.Amanda känns som att självförtroendet ligger väl högt. Ska ha hiskeligt mycket för ingenting. Känns dessutom lite som fejk men jag kan ha fel.

Någon som fått tag på EmmaEllinor? En tjej i min smak.

Eller Sugertina. Wow. Där skulle man vilja knyta några band.

Josefin.Amanda är den där tjejen från uppsala som tror hon kan få 10k per träff. superkorkad.
Citera
2024-02-23, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sweetride
Vad var det för sidor du fick napp på i Spanien där man kunde kontakta med SMS?

Kolla tråden om bordeller i palma. Mallorca så hittar du länk till hemsida där listan är lång.
Citera
2024-02-23, 20:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av lasse474
Josefin.Amanda är den där tjejen från uppsala som tror hon kan få 10k per träff. superkorkad.
Hah visste det! Undrar om någon går på skiten? Problemet är att de oseriösa trissar upp arvodena.

Jastheone Jassemin är i samma kategori.
Senast redigerad av SugarRay60 2024-02-23 kl. 20:40.
Citera
2024-02-24, 17:00
Moderator
BlueSwedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lasse474
På vilken sajt har du hittat henne? Heter profilen exakt så? Jag hittade en tjej från Uppsala för några år sedan, som ville ha 10k, vilket nog nog faktiskt var värd. Men värde och pengar kan man ju ha olika åsikter om.
Citera
2024-02-24, 22:22
Medlem
Citat:
2-3k är lagom. Med lite kämparglöd får man förr eller senare napp med riktiga pinglor. En strategi som många verkar glömma är att det lönar sig att vara jävligt trevlig och framförallt ha så pass bra koll så man får tag i de som inte hängt för länge på Sd. Problemet med det är att det sällan blir återträffar.

Psykfallen är ju dock svåra att sortera ut via några få mejl och enstaka träff. Tänker på hon som snodde en bok av mig (!) Men hon försvann ju också illa kvickt från sajten efter att haft löpande band drop in hela november/december.

Litquid girl är pålitlig och trevlig. Enkel kommunikation men ingen supermodell direkt. Inte hon på bilden.

Josefin.Amanda känns som att självförtroendet ligger väl högt. Ska ha hiskeligt mycket för ingenting. Känns dessutom lite som fejk men jag kan ha fel.

Nicoletta har jag träffat tillsammans med hennes väninna, hon är trevlig! På vilket sätt hotade hon?

1amanda1 har haft flera profiler! Vill att man ska köpa bilder online innan träff! Sa till henne atg det var barnsligt upplägg och hon blev sur!

Liquid girl har fejtbild! Vill ha symbolisk gåvs för en lunchdejt! Det dissade jag!
Citera
2024-02-25, 10:01
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Streetsmart128
Nicoletta har jag träffat tillsammans med hennes väninna, hon är trevlig! På vilket sätt hotade hon?

1amanda1 har haft flera profiler! Vill att man ska köpa bilder online innan träff! Sa till henne atg det var barnsligt upplägg och hon blev sur!

Liquid girl har fejtbild! Vill ha symbolisk gåvs för en lunchdejt! Det dissade jag!

Hade skrivit en tid med Nicoletta och bokat träff. Jag fick förhinder pga arbetsresa och meddelade detta när jag fick veta det, dagen innan vår träff. Då skrev hon att hon skulle polisanmäla mig för våldtäkt och skicka mina bilder till polisen. Ja absolut. Jättemysig tjej.

Litquid girl levererar trots allt. Gav mig en spontan avsugning faktiskt.
Citera
2024-02-27, 16:49
Medlem
Är det någon som har träffat jasemine och vet om hon är seriös?
Citera
2024-02-27, 19:45
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Merinoull96
Är det någon som har träffat jasemine och vet om hon är seriös?
Hon ska ha betalt i förskott. Om du ifrågasätter det blir du blockerad direkt.
Citera
2024-02-28, 09:09
Medlem
Procurors avatar
Citat:

Nicoletta träffade jag för tre år sedan hemma hos henne. En kompis hade tagit hand om jyckarna. Hon kan ju ha surnat men då var hon ett lyckligt fnask som tog satsen i ansiktet med ett lyckligt leende. Sen red hon utan gummi och ville aldrig sluta. Så glad över att ha kuk i sig och hon ville aldrig kliva av pålen.
Försökt boka senare men då hon är så inaktiv på sd och kik har det alltid strulat.

Vet inte om josefin.amanda men det fanns en tjej i Uppsala som tog hutlöst betalt. Men hon levererade på topp. Tre hungriga avsugningar till roten och red lika lyckligt och ovillig att sluta som Nicoletta.
Senast redigerad av Procuror 2024-02-28 kl. 09:21.
Citera
2024-02-29, 08:45
Medlem
Amanda240 verkar sugen. någon som testat henne? Men hon vill ha 4k.
Citera
2024-02-29, 15:14
Medlem
Någon som har någon erfarenhet av pinkypromise?
Citera
2024-03-01, 06:30
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av HaxxerRobert
Någon som har någon erfarenhet av pinkypromise?
Är det en ny stjärna? Vad kan du berätta?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in