2024-03-01, 11:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SugarRay60
Är det en ny stjärna? Vad kan du berätta?

Inget att berätta, förutom att hon verkar väldigt peppad på att ses. Man vill ju försöka göra research iaf.

Annars så mailade jag lite med BabygirlMeli, hon ville ha 6000 kr och verkade rätt kort i tonen. Kändes orealistiskt.
Citera
2024-03-01, 15:54
Moderator
BlueSwedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merinoull96
Är det någon som har träffat jasemine och vet om hon är seriös?
Vilken sajt och vilken stad hittar du henne i?
Citera
2024-03-01, 15:55
Moderator
BlueSwedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HaxxerRobert
Någon som har någon erfarenhet av pinkypromise?
Var finns hon? Stad, salt?
Det blir lite svårt att hitta rätt tjej utan bra/korrekt information.
Citera
2024-03-01, 16:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlueSwede
Var finns hon? Stad, salt?
Det blir lite svårt att hitta rätt tjej utan bra/korrekt information.

Sant. Stockholm i detta fall. Hon tog bort sitt konto. Tror de flesta här pratar om tjejer i Stockholm. Rent teoretiskt borde väl vi ha en tråd för tjejer i Stockholmsområdet, men kanske för mycket jobb.
Citera
2024-03-02, 10:42
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av HaxxerRobert
Sant. Stockholm i detta fall. Hon tog bort sitt konto. Tror de flesta här pratar om tjejer i Stockholm. Rent teoretiskt borde väl vi ha en tråd för tjejer i Stockholmsområdet, men kanske för mycket jobb.

Jag tror jag noterade henne. Antagligen fick hon väl tillräckligt många napp och fortsätter utanför SD som det var i detta fall. Det är väl så många av de äkta ”amatörerna” gör, skapar ett konto och skickar ut en massa förfrågningar där de lämnar ut andra kontaktuppgifter. Så var ju även fallet med läkarstudenten som gjorde AT på DS. De kanske håller på en månad och säger att de bara träffar en ”utvald”, i själva verket passerar det 3-4 pers om dagen. Mycket cash blir det.
Citera
2024-03-02, 10:44
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av BlueSwede
Vilken sajt och vilken stad hittar du henne i?
Kanske syftar på Jassemine på SD? Har försökt med henne men det skriker troll.
Citera
2024-03-02, 10:51
Avslutad
Åsikter kring Tindrxbabe på SD? Verkar trevlig men man vill ju inte bli negativt överraskad?

Samma fråga om CarolinxHerrera som nu kallar sig Emina. Någon som träffat?

Kan tipsa om ErikxMendez. Trevlig. Väldigt fixad kropp om man gillar sånt. Genuint bra sex.
Citera
2024-03-03, 10:34
Medlem
Man kan nästan utgå från att alla ljuger med sina bilder som är fixade på olika sätt. samt att äldre tjejer ljuger om sin ålder. Efter ett på månader på SD så tycker jag det hela är en krångligare variant av rosa sidan. Tjejerna tar mellan 3-6k för en kväll vilket innebär en drink och sedan ett par timmar på hotellrum. Få av tjejerna är intresserad av långsiktigt utan det handlar mer om kortsikt och cash efteråt.
Fördelen är väl att det kanske finns någon timme att mötas och prata lite innan på en drink om man tycker det är kul.

Dom jag har pratat med är
Keiraa. Berättar snällt att hon är över 30 men har AIfixat bilderna så hon ser ut som 16.
Amanda240. snäll och ärlig ung tjej som vill ha 4k för träff.
Josefin.amanda. vill ha 6k för en träff.
F9012. verkar ganska desperat och ställde upp på det mesta för 2k.

sedan en drös tjejer som försöker lura till sig pengar genom att "sälja" bilder och camshows. frågan är om man får något när man betalat. Alla utomlandstjejer är också bluff.
Citera
2024-03-03, 15:11
Moderator
BlueSwedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lasse474
Man kan nästan utgå från att alla ljuger med sina bilder som är fixade på olika sätt. samt att äldre tjejer ljuger om sin ålder. Efter ett på månader på SD så tycker jag det hela är en krångligare variant av rosa sidan. Tjejerna tar mellan 3-6k för en kväll vilket innebär en drink och sedan ett par timmar på hotellrum. Få av tjejerna är intresserad av långsiktigt utan det handlar mer om kortsikt och cash efteråt.
Fördelen är väl att det kanske finns någon timme att mötas och prata lite innan på en drink om man tycker det är kul.

Dom jag har pratat med är
Keiraa. Berättar snällt att hon är över 30 men har AIfixat bilderna så hon ser ut som 16.
Amanda240. snäll och ärlig ung tjej som vill ha 4k för träff.
Josefin.amanda. vill ha 6k för en träff.

sedan en drös tjejer som försöker lura till sig pengar genom att "sälja" bilder och camshows. frågan är om man får något när man betalat. Alla utomlandstjejer är också bluff.
Min erfarenhet är att kvaliteten är högre överlag på Seeking, men där kostar det ju rätt mycket mer.
Citera
2024-03-03, 16:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SugarRay60
Kanske syftar på Jassemine på SD? Har försökt med henne men det skriker troll.

Om det är Jassemine som hette Jastheone förut så tog hon emot i lgh på Östermalm när jag skrev med henne, drog öronen åt mig direkt när hon kunde ses i princip närsom.
Citera
2024-03-03, 16:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lasse474

F9012 bor och jobbar i Dalarna fast hennes SD konto är reggad som "stockholm"
Citera
2024-03-03, 18:01
Medlem
Någon som knullat Superwoman från sthlm? Försöker få till en träff men går trögt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in