2024-02-26, 00:56
Avstängd
Äntligen åkte kärringjäveln. Sån otrevlig tattare som skämmer ut både sig själv och sina landsmän.
2024-02-26, 00:59
Medlem
Märklgt att ingen av alla som tyckte tvättplatsen (som ni av nån anledning ville ha till att vara en bykbrygga) skulle byggas tvärtom mot vad dom gjorde har skrivit något, vågar ni inte erkänna hur fel ni hade ?
2024-02-26, 01:09
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Jag önskar att invandrare sluta vara med i dessa reality program för att svenskar hatar oss ändå
Ja du, den vidriga kärringen gjorde allt för att öka på hatet. Så djävla skönt att fanskapet är ute ur tävlingen. Alla jublar på facebook om du läser där. Zigenerskan Jennifer den värsta som varit med under alla år. Stackars hennes barn.
Senast redigerad av Vipan 2024-02-26 kl. 01:13.
2024-02-26, 02:14
Medlem
Gubben_Ralfs avatar
Jennifer tar fan priset på vidrigaste deltagaren i farmens i historia. Då är konkurrens hög.
2024-02-26, 02:28
Medlem
slitenslavs avatar
Cornelia "Den gamla" har jag börjat störa mig på mer och mer men även Maxine. dom två snackar mest skit av alla på farmen. bara elakt som kommer ur deras käftar. vet inte om jag hört "sekten" säga nåt elakt.
2024-02-26, 02:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Timeout
Har du funderat på varför vi blir det? Kan en sån som Jennifer bidra till rasismen?

Många blir ju det pga sånt pack som Jennifer.
Uppför er så slipper vi bli rasister... men lite för sent för det nu när Jennifer är ett sånt hatobjekt.

Torpet-Cornelia är också riktigt vidrig, representanter hon alla svenskar då?
2024-02-26, 03:00
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Vipan
Äntligen åkte kärringjäveln. Sån otrevlig tattare som skämmer ut både sig själv och sina landsmän.

Tattare har väl inget land?

I övrigt håller jag med.
2024-02-26, 04:31
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Lailatjej
Tattare har väl inget land?

I övrigt håller jag med.
Tänkte snarare på att hon skämmer ut invandrare över lag. Hon ser ut att vara zigenerska dock.
2024-02-26, 04:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Hon är kanske känslosam i stunden och vill såklart då inte att någon rör henne och blir då upprörd. Mänsklig känsla
Du glömde lol. Skönt att underlägsna orten-bajsaren
äntligen åkte ut lol lol lol.
2024-02-26, 05:30
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moscow99
Levin sade i ett nyligen sänt avsnitt att han inte kan lita på Maxine och Cornelia N. Levin har bränt luftslottet med Tuffe-Tim och Fixar-Freddie (gott så!) Levin kommer endast vara en bricka i Cornelia-Ronja-konstellationen. Levin har inget att hämta hos Perra eller Dessie. Kvar står Magnus. Endast med honom kan Levin liera sig.

Det verkar inte bättre än att Levin är det svarta hålet på Farmen, en Don Quijote, en gigant, en härförare. Kort och gott: en Ernst-Hugo i Riget!

Vinner Levin så har han min fulla respekt livet ut. Allt och jag menar allt går emot den stackars naiva karln.
Är inte så många veckor kvar, så en efter en kommer snart ryka, så pakter har knappast någon betydelse längre?
2024-02-26, 06:42
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av rubin22
Är inte så många veckor kvar, så en efter en kommer snart ryka, så pakter har knappast någon betydelse längre?
Dom där pakterna brukar sällan hålla hela vägen. Må bäste man vinna. Hoppas på Per eller Magnus.
2024-02-26, 07:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gubben_Ralf
Jennifer tar fan priset på vidrigaste deltagaren i farmens i historia. Då är konkurrens hög.
Hon sa "rör mej inte" och knäppte till Levin på armen. Obehagligt

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in