2024-02-25, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av farling
Självklart får man göra det, men man kan göra det på ett subtilare sätt än att slå bort någons hand och gapa "rör mig inte!".

Speciellt som hon kramade om honom bara någon minut tidigare.
Hon är kanske känslosam i stunden och vill såklart då inte att någon rör henne och blir då upprörd. Mänsklig känsla
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Det blir nog Tim, Cornelia och Maxine som åker till Torpet. Men då lär Tim bli utan amuletter. Om han förlorar alla så får han väl inte ens komma tillbaka till Farmen?
Hade alla som kom från Torpet nu amuletter? Jag har inte kollat på Torpet sista veckan så jag har inte koll på det.
Medlem
drinksareonmes avatar
Är inte Jennifer typ från Chile eller nåt annat sydamerikanskt?
2024-02-25, 21:11
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Hon är kanske känslosam i stunden och vill såklart då inte att någon rör henne och blir då upprörd. Mänsklig känsla
Hon är en dålig förlorare. Det visade hon tydligt. En god förlorare döljer besvikelsen och tackar för god match. En god förlorare erkänner att motståndaren var bättre. Man kallar inte motståndaren för tönt och man gnäller inte över tävlingsgrenen.
2024-02-25, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bajjamannen87
Ja, alltså Jennifer. Var ska man börja?

Är man inte rasist innan söndagens avsnitt så lär man bli det.

Hon är en så avskyvärd person. Jag förstår inte hur programledaren Anna kunde ge henne trevliga vitsord vid programmets slut.

Jennifer är bara helt enkelt en vidrig person. Hennes barn borde skämmas över att se henne i rutan.

Äsch! de va väl inget, de är väl gött att man visar känslor på tinget när man åker ut. De är ju värre hur hon betett sig under säsongen isf, snackat skit och kört sin jävla orten style
2024-02-25, 21:12
Medlem
whaks avatar
kul att blattemorsan slår sig för bröstet och säger att det minsann inte ska bli någon lätt match för levin.
i nästa handvändning är det en dagis lek. 😂
2024-02-25, 21:15
Medlem
Citat:
"Jennifers svar: ”Är en hemsk förlorare”
Jennifer menar att hennes känslor var överallt och att hon blev arg över att det var en tävling som Levin hade sett förut.

”Att han valde mig kändes okej när vi satt vid bordet men när jag hade natten på mig så växte ilskan mot honom just spelmässigt. Jag tänkte att vi skulle få tävla i något med mer kraft och kanske något som är nytt för honom också”, skriver hon till Aftonbladet."

"Hon reflekterar även över ordvalen inne i huset.

”Det enda jag kan tycka var jättefel av mig att säga vad just att han var en tönt det var inte så jag kände kring honom. Jag gillade Levin men jag är en hemsk förlorare så tyvärr så kom min dåliga sida fram där"

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/ve0oqw/farmen-2024-jennifers-harda-ord-mot-levin

Heja mamma! Bra där!

Osportsligt..
Medlem
orrecrists avatar
Skönaste stunden i farmens historia när Jennifer åkte åt helvete. Vidrig människa, fruktansvärd människa, usch!
Medlem
Taufatts avatar
Tycker det var ganska svagt av programledaren Anna i slutet. Hon borde regerat på Jennifers utbrott och kanske tagit ifrån henne rätten att välja storbonde.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Hade alla som kom från Torpet nu amuletter? Jag har inte kollat på Torpet sista veckan så jag har inte koll på det.

Magnus har två
Cornelia och Ronja varsin.
2024-02-25, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Hon är en dålig förlorare. Det visade hon tydligt. En god förlorare döljer besvikelsen och tackar för god match. En god förlorare erkänner att motståndaren var bättre. Man kallar inte motståndaren för tönt och man gnäller inte över tävlingsgrenen.
Vem fan bryr sig om att vara en god förlorare?? Lol
2024-02-25, 21:18
Medlem
Jag önskar att invandrare sluta vara med i dessa reality program för att svenskar hatar oss ändå

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in