2024-02-25, 23:15
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Detta är varför när jag ser realityprogram så är de från utlandet för att svenska är för rasistiska
Har du funderat på varför vi blir det? Kan en sån som Jennifer bidra till rasismen?
Citat:
Ursprungligen postat av aurun
Rasistiskt? Vad snackar du om?
För att Jennifer får kommentarer om att hon inte kan bete sig vilket hon inte heller kan?
Många blir ju det pga sånt pack som Jennifer.
Uppför er så slipper vi bli rasister... men lite för sent för det nu när Jennifer är ett sånt hatobjekt.
2024-02-25, 23:23
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Timeout
Har du funderat på varför vi blir det? Kan en sån som Jennifer bidra till rasismen?

Uppför er så slipper vi bli rasister... men lite för sent för det nu när Jennifer är ett sånt hatobjekt.

Rasister?? Du menar väl realister
2024-02-25, 23:26
Medlem
Citat:
Oavsett om man är trevlig eller inte så blir man hatad om man är invandrare på tv

Absolut inte. Vi hatar Jennifer för att hon är Jennifer.
2024-02-25, 23:39
Medlem
nickeh84s avatar
Citat:
Oavsett om man är trevlig eller inte så blir man hatad om man är invandrare på tv

Citat:
Ursprungligen postat av Weezl

Ciro är invandrare och var inte hatad? Han kunde bete sig som en människa och inte som en skrikande apa.

Jennifer är en riktigt vidrig människa med dålig personlighet som mobbar folk. Vad finns det att gilla med henne? Undrar vad hennes kille Mohammed, Mustafa eller vafan han nu hette tycker om att hon klänger på hennes "grabbar" på Farmen dag och natt. Muslimer eller blattar brukar ju inte ha överseende med sådant. Har hon knullat med Tim tro eller smakat på Freddes buffé?
2024-02-25, 23:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Timeout

Representerar jennifer alla invandrare? Representerar alla invandrare på tv varje invandrare?
2024-02-25, 23:53
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stubbrace
Den där Jennifer har gjort bort sig totalt, på bästa sändningstid dessutom. Hennes personlighet luktar vidrigt illa. Å hennes beteende i dagens avsnitt fick mig att bli jävligt förbannad. Fy faaaan!
Å Fredrik har visat på ett CV som ingen arbetsgivare ens vill ge en praktikplats. Latare människa å smitare får man leta efter länge. Han kallar det smarthet, jag kallar det idioti.
Gissar på att det är Freddy som försöker lata sig och sova sig igenom nästa vecka.
Citat:
Ursprungligen postat av Svidmyra
Brolinskans tack-och-farväl-tal till äcklet Jennifer var riktigt pinsamt att lyssna på. Hon borde sagt vad säkert hon och alla tänkte: ”Rätt åt dig att du förlorade, stick nu och ät allas bajs ditt vider!”
Anna var tvungen att dölja vad hon egentligen tyckte. Hennes ansikte visade att hon fick kämpa med orden.
Hon var helt enkelt tvungen att säga någon vänligt även om hon helst hade bett Jennifer dra åt helvete.
Tror alla i produktionen var otroligt trötta på Jennifers utbrott. Finns nog många fler än dom vi har fått se.
Citat:
Ursprungligen postat av nuedenog
Rasister?? Du menar väl realister
Det är ursula45 som har dragit in rasism i det här och skyller vår avsky mot Jennifers beteende som rasism.
Jennifer blev avskydd för sin personlighet och det hon visade på farmen.
Jag skiter fullkomligen i vad hon kommer ifrån men hennes beteende är väldigt likt andras från "orten" som måste hävda sig och vara stöddiga pga mindervärdighetskomplex eller nåt.
Citat:
Ursprungligen postat av Weezl
Precis så.
Citat:
Representerar jennifer alla invandrare? Representerar alla invandrare på tv varje invandrare?
Det var du som drog upp att alla invandrare på tv blir hatade för att dom är just invandrare och du ser på utländsk tv pga det.
Ge dig nu. Du gör bara bort dig.
Senast redigerad av Timeout 2024-02-26 kl. 00:30.
2024-02-26, 00:06
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickeh84
Har hon knullat med Tim tro eller smakat på Freddes buffé?
Jag tror att Fredrik kan känna sig blåst på konfekten enbart eller allt utom konfekten förresten hon kan agera hans feeder möjligen under tiden Tim trycker på henne
Senast redigerad av Crapmagic 2024-02-26 kl. 00:08.
2024-02-26, 00:27
Medlem
Vem/Vilka har ni som favoriter?

Jag gillar Cornelia (som vart på farmen hela tiden) Och Perra.
2024-02-26, 00:30
Medlem
sykkelpumps avatar
Citat:
Jag önskar att invandrare sluta vara med i dessa reality program för att svenskar hatar oss ändå

Jennifers uppförande förstör ju för alla andra blattar också, även dom trevliga som sköter sig tyvärr...
2024-02-26, 00:39
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kldkgloks
Vem/Vilka har ni som favoriter?

Jag gillar Cornelia (som vart på farmen hela tiden) Och Perra.
Per
Levin
Ronja, Cornelia G, Dessie, Magnus är härnäst så vilken som helst av dom.
2024-02-26, 00:43
Medlem
sykkelpumps avatar
Citat:
Mena? Hon är fucking latina

Med Tim då? Kanske därför han var så lessen när hon åkte hem...
2024-02-26, 00:46
Medlem
Citat:
Det där stämmer inte din lilla imbecill! Hamurgerkungen som var med för ett par år sen var tada.... invandrare!! Och mkt omtyckt av alla!!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in