2024-02-25, 22:34
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Nu 429 likes på inlägget ”Den hemska” sätter rekord. Äntligen är hon bäst på nåt!
Över 500 likes på det inlägget. TV4 har till och med gjort en negativ emoj i texten till inlägget
680 kommentarer nu på inlägget och fler blir det och alla är överens, Jennifer är en pest

”Rör mig inte” 👀 Här tappar deltagaren det i tinget 👇
Deltagarens utspel när hen tvingas lämna Farmen: ”Sluta ljug”
https://www.facebook.com/farmen/posts/pfbid0LNsCuo3ECaLkzLfqDioLzKmvZxwzpxP8JP8NNKnKbEPP xmENgD3efBRGPFF9Xd2Fl
Senast redigerad av Timeout 2024-02-25 kl. 22:39.
2024-02-25, 22:36
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amor
Blir rörd när hon tänker på hur bra hon själv är
Citat:
Ursprungligen postat av danieldenhemske
Hahaha fyfan vad sjuk hon är.

(Inte på något bra sätt alltså.)
Men Anna Brolin tyckte ju att det var fullt rimligt! vad kul för dig.....ehe...ehe..ehe...

Citat:
Ursprungligen postat av Playoffnight
Jo, men verkar definiera sig själv som en arab.
Mångkulturen brukar ha den effekten i orten, jag tror inte att hon är latrina dock

Citat:
Ursprungligen postat av 191213
J
Även Cornelia den yngres lite spydiga Östermalmstugg är.okej. Man vill straffknulla på rotmos! ;-)
Va?
Senast redigerad av Crapmagic 2024-02-25 kl. 23:04.
2024-02-25, 22:41
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
För din information, Jimpan kan bara vara ett smeknamn för en snubbe, och folk säger att jag kommer med långsökta namnförslag
Jennifer är Jimpan för mig.
2024-02-25, 22:46
Medlem
Lyckan idag när tävlingen var avgjord är obeskrivlig. Äntligen åkte Jennifer ut.

Konstaterar att kombon dålig impulskontroll (och valfri bokstavskombination) samt kasst ordförråd inte är att rekommendera. Pinsamt att lämna med det beteendet inte bara mot sina med-farmare utan även produktionen /Anna B.

Trodde nästan hon skulle klippa till Levin när han empatiska råkade göra misstaget att lägga handen på hennes axel...
2024-02-25, 22:47
Medlem
Zyxel04s avatar
Jag tycker lite synd om Levin.

Jag menar, vad skulle han göra?

Det är ju logiskt att han lierar sig med torpet-Cornelia (hon som började på Torpet) och Maxine, eftersom de just började på Torpet.

Nu framstår ju det som om han blivit lurad... men... Samtidigt... Man måste ju våga lita på någon och våga "chansa". Så är det med allt i livet.

Med facit i hand borde han tagit Per på större allvar som försökte varna honom.

Nu verkar det tyvärr som om det är lite "alla-mot-en"...

Svårt att hänga med i alla svängar, vilka är ens kvar?

Om jag fattat rätt så är Levin, Magnus, farmen-Cornelia, Ronja, Tomas Brolin, Tim, Dessan, Per, Maxine och Farmen-Cornelia.

Torpet-Cornelia och Maxine är väl en pakt... och Levin använder de som spelbricka. Levin tror i sin tur att han är en del av pakten men det är han inte.

Tomas Brolin och Tim är tillsammans, och verkar inte vara intresserade av att ta in någon mer.

Därutöver så är väl Ronja, Farmen-Corenlia, Dessan och Per i en pakt. Sen är väl Magnus lite på utkanten. Det jag menar med att han är på utkanten är väl att han helt enkelt inte är tydligt integrerad i pakten utan lite för sig själv.

Att döma av det man såg i "nästa-program-delen" så kommer Levin nog väljas. Men känns som de kan bli twister hit och dit.

Asså, det var faktiskt ganska tråkigt denna veckan med att det var många som var immuna.
2024-02-25, 22:57
Medlem
Detta är varför när jag ser realityprogram så är de från utlandet för att svenska är för rasistiska
2024-02-25, 23:02
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Varför ska JAG motbevisa dig? Styrk det du själv påstår. Men ok Farah Abadi, Dogge Doggelito, Johvan Radomir är några. Din tur.

Edit: lägger till Markoolio och Arja Saijonmaa också

Du glömde Cindy Peters och Petrina Solange
2024-02-25, 23:05
Medlem
auruns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Detta är varför när jag ser realityprogram så är de från utlandet för att svenska är för rasistiska
Rasistiskt? Vad snackar du om?
För att Jennifer får kommentarer om att hon inte kan bete sig vilket hon inte heller kan?
2024-02-25, 23:06
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Timeout
Jennifer verkar behöva pengarna... räcker en halv mille nu med alla räntorna?
Hon finns på Lexbase med 3 domar. Hur kan en vuxen människa göra så här?
Så omoget men det kostar väl med fillers och lösögonfransar och annan skit hon har gjort.
Jennifer har fyllt 32 år nu så hon var ingen strulig tonåring när hon skaffade sig dom här skulderna.
Har hon betalat dom nu?

1: Dom 2019-04-24 Meddelad i Uppsala
Skuld Mastercard 29 863,05 kronor + ränta om 10,45 procent på kapitalbeloppet från den 7 mars 2018 till dess betalning sker, ersättning för ansökningsavgift med 2 800 kronor samt ersättning för ombudsarvode med 7 152 kronor.

2: TREDSKODOM 2020-06-10 2020-06-10 Meddelad i Uppsala
Skuld till Aktiebolaget Enköpings Hyresbostäder.
Betalade inte hyran på 13 månader från från den 31 maj 2019 - 29 maj 2020, skuld ca 70.000 kr + ränta + rättegångskostnader 10 722 kr + inkassoavgift 180 kr + 720 kr avseende kostnad i samband med ansökan om betalningsföreläggande och handräckning.

3: TREDSKODOM 2022-11-23 Meddelad i Uppsala
Skuld till Aktiebolaget Enköpings Hyresbostäder.
17 504 kr 2022 som är en 14:e obetald hyra 2020-06-30 + inkasso 180 kr och + ansökningsavgift om 900 kr.
Svaranden är skyldiga att återlämna nycklar vid avflyttning. Svaranden har inte återlämnat nycklar och
låsbrickor. Bolaget har haft kostnader för att byta låscylinder och tillverka nya nycklar om totalt 4 100
kronor.
Svaranden är skyldig att städa lägenheten vid avflyttning. Svaranden har inte städat lägenheten. Bolaget har haft kostnader för att städa lägenheten om totalt 2 830 kronor. Svaranden är enligt vad som följer av avtalet skyldig att ersätta Bolaget för detta.

Vilken sopa. Hon kan inte ta ett lån eller avbetalning för hon har betalningsanmärkning som är kvar i flera år till.
Gå över lik för den halva millen är nog hennes mål...
Kollade på Lexbase om det hade kommit in några nya domar på Jennifer Magdalena Toro Valencia men inget nytt.
Jennifer är populär den här månaden på mrkoll.
Jennifer är extremt eftersökt i den här tjänsten. Denna månad har vi hittills lämnat ut information om henne vid 1433 tillfällen.
https://mrkoll.se/person/Jennifer-Magdalena-Valencia-Sandstuguvagen-61-Uttran/mUxamUxabTAQmcYfrulaTdYQamUxacYfrkyqRaQkyqRaQcYfrc Yfr

Tur hon inte vann och nu får hon åka hem till mamma och försöka betala sina skulder
Bye bajsmamman Jennifer https://imgur.com/a/DlqDtpe
2024-02-25, 23:06
Medlem
Moscow99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zyxel04
Jag tycker lite synd om Levin.

Jag menar, vad skulle han göra?

Det är ju logiskt att han lierar sig med torpet-Cornelia (hon som började på Torpet) och Maxine, eftersom de just började på Torpet.

Nu framstår ju det som om han blivit lurad... men... Samtidigt... Man måste ju våga lita på någon och våga "chansa". Så är det med allt i livet.

Med facit i hand borde han tagit Per på större allvar som försökte varna honom.

Nu verkar det tyvärr som om det är lite "alla-mot-en"...

Svårt att hänga med i alla svängar, vilka är ens kvar?

Om jag fattat rätt så är Levin, Magnus, farmen-Cornelia, Ronja, Tomas Brolin, Tim, Dessan, Per, Maxine och Farmen-Cornelia.

Torpet-Cornelia och Maxine är väl en pakt... och Levin använder de som spelbricka. Levin tror i sin tur att han är en del av pakten men det är han inte.

Tomas Brolin och Tim är tillsammans, och verkar inte vara intresserade av att ta in någon mer.

Därutöver så är väl Ronja, Farmen-Corenlia, Dessan och Per i en pakt. Sen är väl Magnus lite på utkanten. Det jag menar med att han är på utkanten är väl att han helt enkelt inte är tydligt integrerad i pakten utan lite för sig själv.

Att döma av det man såg i "nästa-program-delen" så kommer Levin nog väljas. Men känns som de kan bli twister hit och dit.

Asså, det var faktiskt ganska tråkigt denna veckan med att det var många som var immuna.

Levin sade i ett nyligen sänt avsnitt att han inte kan lita på Maxine och Cornelia N. Levin har bränt luftslottet med Tuffe-Tim och Fixar-Freddie (gott så!) Levin kommer endast vara en bricka i Cornelia-Ronja-konstellationen. Levin har inget att hämta hos Perra eller Dessie. Kvar står Magnus. Endast med honom kan Levin liera sig.

Det verkar inte bättre än att Levin är det svarta hålet på Farmen, en Don Quijote, en gigant, en härförare. Kort och gott: en Ernst-Hugo i Riget!

Vinner Levin så har han min fulla respekt livet ut. Allt och jag menar allt går emot den stackars naiva karln.
2024-02-25, 23:08
Medlem
Crapmagics avatar
Junker heliosos kände att det vore otaktiskt att komma in och skriva av sig just nu , hur ska man kunna försvara ytterligare ett fridlyst enskilt exemplar som ett offer för blåsta svennar utan att förväxlas med ursula är frågan?

Citat:
Ursprungligen postat av Addhoc
Du glömde Cindy Peters och Petrina Solange
Fast Cindy har ju också lämnat landet, det blev för mycket kärlek från svenska män som inte höll upp dörren för främande kvinner, tyvärr återfinner jag inte hennes rantartikel om detta från det glada 2010 talet

Citat:
Ursprungligen postat av 191213
Ja Cornelia Nordensson har en riktig tantröv utan svank. Bleka otränade ben. Jättepattarna passar exakt NOLL ihop med hennes totalt värdelösa kropp i övrigt.
Hahahaha, jättepattarna passar ihop med axlarna, det är axlarna som måste bära dem
Senast redigerad av Crapmagic 2024-02-26 kl. 00:03.
2024-02-25, 23:09
Medlem
Svidmyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Man såg ju tydligt på Anna Brolin att hon samlade sig nogsamt i vad hon skulle säga till Jennifer och att Anna inte gillade vad hon såg av Jennifers utbrott - men hon lyckades att hålla masken inför kamerorna, vilket inte Jennifer klarade av i vanlig ordning

Brolinskans tack-och-farväl-tal till äcklet Jennifer var riktigt pinsamt att lyssna på. Hon borde sagt vad säkert hon och alla tänkte: ”Rätt åt dig att du förlorade, stick nu och ät allas bajs ditt vider!”

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in