Citat:
Ursprungligen postat av
Fotbollskillen92
Fast nu snackar du om manipulation troligtvis betalning. Jag menar ett scenario där tjejen ser en bild på en ful fet flintskallig man, och fortfarande är sugen på att träffa honom. Hur många scenarion som dessa existerar?
Ingen betalning snackar jag om, jag menar precis det jag skriver, att en gubbe på något sätt lyckas bli omtyckt av 13 åringen, även fast gubben är råful.
Skulle säga det inte är skitvanligt, men heller inte ovanligt.
Säg det finns 10k peddon i sverige som letar unga online.
8k av dessa är så socialt inkompitenta så dom aldrig lyckas manipulera 13 åringen.
Resterande 2k har nån form av social kompetens men kanske 200 av dessa har viljan och kompetensen och kanske turen att träffa en 13 åring som är vilsen, deprimerad, och går med på att träffas.
Ta inte min statistik för sanning nu, men från 20-30 års ålder var jag rätt aktiv med att söka unga tjejer och jag vet hur lätt det kan vara för dessa att bli mentalt manipulerade av en vuxen, även om dom inte tycker mannen i fråga är fysiskt attraktiv.
Gäller för övrigt inte bara unga tjejer, det gäller kvinnor även i vuxen ålder.
Ja, utseendet spelar roll, men för kvinnor spelar det betydligt mindre roll eftersom trygghet och kännsla är något dom söker efter.
Kan du ge dom det men ändå är en 50 årig gubbe, då har du halva inne.